symeks Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 A może jakiś hint czy zdjęcie lub podpowiedź? Sent from my iPhone using Tapatalk
CZIKITA Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Nie mam zdjęć niestety ale jak wam lewarek na pasuje to lądujcie ze starej a6 v6 2.5 tdi bo mieści się bez problemu tak jest u mnie mam skrzynie z b6 i się mieści
symeks Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Lewarek to pikus jak ogarnąć mocowanie skrzyni bo ona jest na 1 poduszkę na środku? Sent from my iPhone using Tapatalk
CZIKITA Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Moja ma 2 poduszki po bokach każdy kto umie spawać i włączyć bosha to ogarnie a mniej roboty niż z saniami
TipAuto24PL Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Panowie-to mój pierwszy post tu na forum,ale przeglądam je od dawna.Jestem na etapie kończenia zmiany skrzyni automatycznej DMX na 6 biegowy manual z Passata b5 ATJ 115KM z 2000 roku. Poszlo naprawde sprawnie auto odpala itd. Jedynym problemem ktory mi pozostal jest zakup poloski na strone pasazera. Lewa strona od kierowcy pasowala po zmianie z prawej z automata. Z Passata mialem WSZYSTKIE czesci nawet poloski ale niestety u mnie w Audi mam przy kole maly wieloklin a w passacie byly na duzy...Prosze o pomoc w doborze-od czego lub jaka dopasowac...Pozdrawiam.
CZIKITA Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Miałem podobny problem u siebie ze skrzynią z b6 6 biegową musiałem wybić przeguby od strony skrzyni z b6 i wbić je na stare półośki od b5 i wszystko gra
TipAuto24PL Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 No tak tylko dziwne jest, że oryginalne poloski z tego passata ktory byl dawca i od tej skrzyni sa za dlugie-pomijam frez bo nie pasuje na zwrotnice ale sa wizualnie za dlugie nawet gdyby mialy przegob na moj pasujacy do zwrotnicy frez. Lewa strona podeszla od automata w ktyrm byla na prawej a ze strona pasazera mam problerm...Chyba ze przeguby na maly frez maja inna budowe i sa krotsze od tych na duzy...
CZIKITA Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Nie mam pojęcia wiem tylko że moje przeguby były krótsze od tych z b6 i właśnie frez też te przeguby miał inny niż z b5 najlepiej podjechać na złom i dopasować z przegubem w ręku
kabib Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Witam.Wielka prośba panowie.Z jakimi oznaczeniami skrzynia podejdzie do silnika 1z.W bagażniku na wlepie jest cpc.Teraz siedzi skrzynia od passata. (tak twierdził poprzedni właściciel)ona miała trochę dłuższe przełożenia. Tych kodów nie mogę na niej odczytać Na allegro skrzynię o oznaczeniu cpc znalazłem tylko jedną.Chcę zamontować 5-cio biegową
fanthomas18 Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Opublikowano 26 Maja 2013 Napewno DUK, DHF, EEN no i CPC. Patrzyłem na allegro i znalazłem 5szt CPC...
kabib Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 To która najbardziej nadawałaby się pod 90 KM. Bo na tej co siedzi buczało mi w środku na 5 na niskich obrotach.
fanthomas18 Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Opublikowano 27 Maja 2013 No pewnie tak jak seria wychodziła, czyli CPC, ale one mają krótkie przełożenia, więc ja pokusiłbym się o jakąś z silnika 110km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się