Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skrzynia 6-cio biegowa do 1Z


fanthomas18

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie niech powie czemu cena tak podejrzanie niska na allegro dostał by 2x tyle :shock3:

kamil z calym szacunkiem ale przestan miieszac skrzynia krychy jest do oski ta z linku,skrzynie do Q sa znacznie drozsze niz dO OSKI ZWLASZCZA 1.9 tdi q bo tych aut w pl jest jak na lekarstwo co innego 2,5 lub oska...kryche mozna spokojnie polecic bo to rzetelny gosc,kazdy ma swoja cene i jak on chce tyle to sie tylko cieszyc i brac bo cena to mega okazja......ja bede wymienial na 6 biegow i patrzac na allegro to skrzynia 600-1200zl,wal 300-500,dyfer tyl 400-500 co daje nam okolo 2000tys zl ja kupilem sanki przod/tyl,dyfer z polosiami tyl/przod i zwrotnicami tyl/,wal,skrzynie 6b. z wybierakiem za 1200zl od kolegi z forum pytanie czego nie pchal tego na allegro?on sam tylko to wie a graty sa w znakomitym stanie auto z przebiegiem 200tys km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde no ja pól małopolski wydzwoniłem i nie szło tego dostać ale skoro mówisz że wszystko ok no to faktycznie nic tylko brać i się nie zastanawiać bo cena świetna .

Przepraszam za mój ferment ale ja długo szukałem takiej skrzyni i nie szło tego namierzyć a i cena spora dlatego trochę mi się to wydało podejrzane :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde no ja pól małopolski wydzwoniłem i nie szło tego dostać ale skoro mówisz że wszystko ok no to faktycznie nic tylko brać i się nie zastanawiać bo cena świetna .

Przepraszam za mój ferment ale ja długo szukałem takiej skrzyni i nie szło tego namierzyć a i cena spora dlatego trochę mi się to wydało podejrzane :hi:

jest roznie moze szukales w okresie gdzie niebylo nic ciekawego w dobrej cenie poprostu,czasem jest tak ze jest tego pelno w dobrej kasie a czasem trafisz ze zostaje sama drozyzna i niema z czego wybierac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To było 2 razy typowo przed zimą lub jej początkami więc może faktycznie na wiosnę lepsze ceny z koszyczka wyskakują :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja od Krychy w zeszłym roku kupiłem skrzynie DQS(skrzynia do ośki), żadnych problemów z nią nie ma, auto jeździ jak szalone.

Przełożenie 5tki na 6tkę to praktycznie P&P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to widzę że cena jest dobra a i owa skrzynia jest w znakomitym stanie no to w takim wypadku nic tylko brać jak wszyscy polecają :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lapek85 możesz coś więcej o takiej przekładce skrzyni z zestawem od Krychy? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lapek85 możesz coś więcej o takiej przekładce skrzyni z zestawem od Krychy? :)

Od Krychy kupiłem skrzynie 6tkę DQS z ławą, poduszkami, wybierakiem. Przesyłka kurierem na palecie.

Podwiesiłem silnik, auto do góry na podnośnik, odkręciłem, ławę, skrzynie, wybierak. Sprzęgła na większe nie wymieniałem bo miałem mocny komplet SACHS Performance. Przykręciłem wybierak, skrzynie, ławę, poduszki założyłem od skrzyni 5tki, dwie takie same, bo na ori poduszkach 6tki strasznie szarpało na wstecznym, normalnie jakby silnik był przyspawny do budy:facepalm:- potem podłączyć wsteczny, zbieżność kół i to wszystko.

Zacząłem o godz. 16, o północy auto już jeździło.

Najlepsze są przelożenia, na 6biegu lekko ponad 2000obr/min 120km/h, 3000obr/min 170km/h, najwięcej leciałem 240 i myśle, że jeszcze trochę zapasu było:decayed:

PS. mogę się mylić, ale w seryjnym 1Z za dużo z 6tego biegu nie będziesz korzystał, musisz iść w moc, bo 90kucy za słabe na tą skrzynie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to moja 1 szóstka też taka była ale to auto ci będzie palić jak smok będzie się męczyć :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamilpolakiewicz bodajże pisał że miał problem z podłączeniem prędkościomierza, lapek85 Ty też się z tym spotkałeś? I jak jest z podłączeniem wstecznego? Kostka jest p&p? Co do sprzęgła to jakie miałeś? Ja planuje tak jak pisałem zostawić sztywne koło ze sprzęgłem 1Z. Podobno przełożenia w 5-tce i 6-tce na biegach 1-5 są niemalże takie same, tylko w 6-tce jest ten dodatkowy bieg, więc czemu miałby więcej palić? A co do mocy to będę w to brnął :P FMiC, turbo AWX i te sprawy... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na skrzyni z 2,5 na biegu 5 i 6 bardzo się męczył żeby elastycznie jechać trzeba było kręcić go dużo wyżej niż 2000 co skutkuje większym zużyciem paliwa :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przełożenia od 1-5 są takie same jak w ori skrzyni ma AFN, więc nie wiem skąd opinie, że wiecej pali?? dopiero 6ty bieg może powodować, że seryjny tdi 90 czy też 110KM może więcej palić, ale tego na 100% też nie wiem.

Problemu z podłaczeniem prędkosciomierza nie miałem, a podłaczenie wstecznego to tylke kwsetia zmiany wtyczki(dokładnie już nie pamiętam, rok temu to robiłem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na skrzyni z 2,5 bieg 5 i 6 wbijałem dużo wyżej niż 2000 żeby nie szarpało autem dawno to było ale chyba około 2600 a obecnej skrzyni od a4 b6 mam to samo i też 5 i 6 wbijam przy około 2300 2400 żeby przyspieszał płynnie może ta skrzynia jest inna co tu ją chwalicie ale z tego co mi się wydaje z charakterystyką to ona podchodzi pod ta moją z 2,5 :wink:

---------- Post dopisany at 12:38 ---------- Poprzedni post napisany at 12:37 ----------

A co do prędkości to powinna być na skrzyni wtyczka 2 pinowa żeby działało a u mnie z tego co pamiętam jest 3 pinowa i nie da się podłączyć prędkości :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda że do Adra nie da się dopasować żadnej sześciobiegowej manualnej myślę ze mu brakuje piątego i szóstego biegu bo mam czterobiegowy automat:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lapek85 możesz coś więcej o takiej przekładce skrzyni z zestawem od Krychy? :)

Od Krychy kupiłem skrzynie 6tkę DQS z ławą, poduszkami, wybierakiem. Przesyłka kurierem na palecie.

Podwiesiłem silnik, auto do góry na podnośnik, odkręciłem, ławę, skrzynie, wybierak. Sprzęgła na większe nie wymieniałem bo miałem mocny komplet SACHS Performance. Przykręciłem wybierak, skrzynie, ławę, poduszki założyłem od skrzyni 5tki, dwie takie same, bo na ori poduszkach 6tki strasznie szarpało na wstecznym, normalnie jakby silnik był przyspawny do budy:facepalm:- potem podłączyć wsteczny, zbieżność kół i to wszystko.

Zacząłem o godz. 16, o północy auto już jeździło.

Najlepsze są przelożenia, na 6biegu lekko ponad 2000obr/min 120km/h, 3000obr/min 170km/h, najwięcej leciałem 240 i myśle, że jeszcze trochę zapasu było:decayed:

PS. mogę się mylić, ale w seryjnym 1Z za dużo z 6tego biegu nie będziesz korzystał, musisz iść w moc, bo 90kucy za słabe na tą skrzynie:wink:

to mowisz ze poduchy lepiej z 5 zostawic bo chcialem kupic nowki pod skrzynie 6b.ale teraz musze sie zastanowic czy nie kupic nowych jednak pod 5b......kamil a ty jakie poduchy zakladales od 5b czy 6b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszki pod skrzynie zostały mi z 5 a do tych poduszek spawali mi nowe całe łapy więc nie wiem dostępu do sanek i poduszek z 6 nie miałem ale tak mi wspawali że czołgiem tego nie rozerwie :naughty: więc lepszą tańszą i solidniejszą opcją dla mnie było spawanie po jak oglądałem stare łapy to lipne były a skrzynia 6 jest dużo cięższa od 5 więc musi być dobrze zrobione :wink:

Jak są dobre to zostaw :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszki pod skrzynie zostały mi z 5 a do tych poduszek spawali mi nowe całe łapy więc nie wiem dostępu do sanek i poduszek z 6 nie miałem ale tak mi wspawali że czołgiem tego nie rozerwie :naughty: więc lepszą tańszą i solidniejszą opcją dla mnie było spawanie po jak oglądałem stare łapy to lipne były a skrzynia 6 jest dużo cięższa od 5 więc musi być dobrze zrobione :wink:

Jak są dobre to zostaw :hi:

\ale to bie spawali pod 6b.ale z a4 b6 skrzynie bo pod 6b. z 2.5 z a4 b5 nie trzeba tego robic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...