Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize stanu silnika na podstawie logów.


l_krupinski

Rekomendowane odpowiedzi

Z EGR coś nie za bardzo (grupa 003) - możnaby wyczyścić, N75 też nie daje wyraźnych różnic w ciśnieniach (011 BS) - wydaje mi się że powinny być większe niż 10mbar ale niech wypowie się ktoś z większym doświadczeniem :mysli:

Korekcje na 3cim cylindrze trochę duże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie jestem mądrzejszy, ale jak dla mnie to EGR chyba działa OK. Ale z turbawką masz coś bardzo nie halo :gwizdanie:. Zrób dynamiczne.

Ale poczekaj na pełną diagnozę speców - tylko lepiej dorzuć dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Dynamiczne 003,008,011

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z EGR coś nie za bardzo (grupa 003) - możnaby wyczyścić.

EGR postaram się wyczyścić przy najbliższej okazji jak tylko bede miał troche wolnego.

Logi dynamiczne zrobie jutro lub we wtorek.

A ogólnie po logach statycznych mozna coś powiedzieć o stanie silnika??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to z 011 BS wygląda że kierowniczki stoją dęba i nie maja prawie wcale ruchu?? Jak to autko jeździ nie ma innych błędów??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekaj, z tym czyszczeniem EGR, może jeszcze ktoś oceni te logi co wrzuciłeś. Jak dla mnie to EGR działa prawidłowo.

grupa 003

"jeżeli wartość z poz. 3 [rzeczywista] przewyższa wartość z poz. 2 [żądana], to wskazuje to na nieprawidłowe działanie zaworu EGR. spowodowane może być to jego fizycznym uszkodzeniem [choćby zabrudzeniem], uszkodzeniem zaworu sterującego AGR, bądź fizycznym zaślepieniem EGR przez mechanika.

poz. 4 – wysterowanie zaworu - winna utrzymywać się w granicach 40%"

:chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fakt :mysli: Ale czyszczenie chyba nic nie pomoże - zobacz 003 BS. Zamyka się otwiera tak jak powinien. Jeśli już to coś ze sterowaniem EGR.

ps. u mnie też tak się robi, że w 003 chwilę mam 4,8 % a później 94,4% i MAF skacze mi z 250-270 na 420-430.

Sam więc czekam na opinię kogoś znającego sie na rzeczy co jest grane.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z EGR coś nie za bardzo (grupa 003) - możnaby wyczyścić, N75 też nie daje wyraźnych różnic w ciśnieniach (011 BS) - wydaje mi się że powinny być większe niż 10mbar ale niech wypowie się ktoś z większym doświadczeniem :mysli:

Korekcje na 3cim cylindrze trochę duże.

z EGR-em wszystko w porzadku ... [na podstawie 003BS] natomiast pomiar 003 Normal zostal zle wykonany ... :naughty:

co do 011 BS to fakt nie wyglada za ciekawie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za dlugo chodzil na wolnych obrotach przed wykonaniem 003 stat... stad błedny pomiar... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A za co odpowiedzialna jest grupa 011BS i jakie wartości powinny być aby wyniki były w normie?? Pozdrawiam

Do sprawdzenia prawidłowej pracy N75 oraz prawidłowej pracy kierownic w turbo.

Należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75.

zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2spada i utrzymuje się na stałym poziomie.

w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość.

:mysli: u ciebie jest chyba odwrotnie ,tzn. sterowanie N75 :mysli: - może masz pozamieniane wężyki pzy zaworku?No ale ciśnienie przecież

spada... :confused4:

Sam nie wiem :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

była już o tym dyskusja w innym wątku. Tak jak jest jest dobrze. Przy OFF powinno być 100 % a przy ON 0%. Sam chciałbym się jednak dowiedzieć dlaczego w instruktażu jest odwrotnie. Czy silniki 2.5 maja inaczej działające turbiny?

Wracając do tematu - kolega ma jak dla mnie 100 % zapieczoną turbinę. Sztanga pewnie ani drgnie. Tak było u mnie też - w 011 BS coraz bardziej zmieniajszało się ciśnienie. W końcu miałem taki stan jak kolega ma teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka wymiana?? - czyszczenie dobrze wykonane i masz po problemie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

była już o tym dyskusja w innym wątku. Tak jak jest jest dobrze. Przy OFF powinno być 100 % a przy ON 0%. Sam chciałbym się jednak dowiedzieć dlaczego w instruktażu jest odwrotnie. Czy silniki 2.5 maja inaczej działające turbiny?

Wracając do tematu - kolega ma jak dla mnie 100 % zapieczoną turbinę. Sztanga pewnie ani drgnie. Tak było u mnie też - w 011 BS coraz bardziej zmieniajszało się ciśnienie. W końcu miałem taki stan jak kolega ma teraz.

No ja też!?- tak sądze

[br]Dopisany: 09 Lipiec 2008, 20:04 _________________________________________________

I co jedynym wyjściem jest wymiana turbiny?? czy może da się jakoś te zapieczenie usunąć że by sztanaga się ruszyła??

No nie -rozruch sztangi :wink4:

Było :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co jedynym wyjściem jest wymiana turbiny?? czy może da się jakoś te zapieczenie usunąć że by sztanaga się ruszyła??

trzeba ja wywalic na stol i wyczyscic ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...