trzmi3lu Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Witam!!! Proszę o ocene logów dynamicznych. Log (0 - 002,115,118,002,115,118) Log (0 - 031,020,003) Wartości z bloku 32 to 0,0% i -2.7% Podaje te logi poniewaz mam problem z rzucaniem silnika i zapachem czystej benzyny przy odpalaniu samochodu. Vag nie pokazuje zadnych innych błędów. Dziekuje z góry za pomoc.
german81 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 przepływka i układ turbo w porzadku ,jedynie co jest nie tak w tych logach to mocne cofanie zapłonu ,które moze byc spowodowane kiepskimi swiecami lub cewkami .masz moze instalacje LPG? kiedy wymieniałes swiece i na jakie ? przydał by sie jeszcze logi z bloku 1 po nocy przed odpaleniem silnika .
trzmi3lu Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Cewki są nowe wymienione w styczniu 2012 w ramach akcji serwisowej, swiec nie wymieniałem i nie wiem kiedy były wymieniane bo auto mam od 3 m-cy. Nie mam LPG. Jak bede miał chwile to zrobie z bloku 1, rozumiem ze przed odpaleniem tylko na zapłonie zczytac wartosci czy zlogowac? pozdrawiam ---------- Post dopisany at 16:15 ---------- Poprzedni post napisany at 14:39 ---------- Jakie świece powinienem kupic do tego silnika?
grzes1150 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Cewki są nowe wymienione w styczniu 2012 w ramach akcji serwisowej, swiec nie wymieniałem i nie wiem kiedy były wymieniane bo auto mam od 3 m-cy. Nie mam LPG. Jak bede miał chwile to zrobie z bloku 1, rozumiem ze przed odpaleniem tylko na zapłonie zczytac wartosci czy zlogowac?pozdrawiam ---------- Post dopisany at 16:15 ---------- Poprzedni post napisany at 14:39 ---------- Jakie świece powinienem kupic do tego silnika? Platynowe NGK PFR6Q Co do logów to przepływka troszkę zaniża i chyba przez to czasy wtrysku też są słabsze. Przepływka już ma swoje lata i świece chyba też. Jak muślisz o wirusie to przepływka do wymiany bo ta kończy czytać na 127g/s. a w serii BFB powinna spokojnie dojść do 133g/s VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM :wink:
kaj82 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Cewki są nowe wymienione w styczniu 2012 w ramach akcji serwisowej, swiec nie wymieniałem i nie wiem kiedy były wymieniane bo auto mam od 3 m-cy. Nie mam LPG. Jak bede miał chwile to zrobie z bloku 1, rozumiem ze przed odpaleniem tylko na zapłonie zczytac wartosci czy zlogowac?pozdrawiam ---------- Post dopisany at 16:15 ---------- Poprzedni post napisany at 14:39 ---------- Jakie świece powinienem kupic do tego silnika? Możesz coś więcej napisać o tej akcji serwisowej, na jakich zasadach wymieniają te cewki??
grzes1150 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Cewki są nowe wymienione w styczniu 2012 w ramach akcji serwisowej, swiec nie wymieniałem i nie wiem kiedy były wymieniane bo auto mam od 3 m-cy. Nie mam LPG. Jak bede miał chwile to zrobie z bloku 1, rozumiem ze przed odpaleniem tylko na zapłonie zczytac wartosci czy zlogowac?pozdrawiam ---------- Post dopisany at 16:15 ---------- Poprzedni post napisany at 14:39 ---------- Jakie świece powinienem kupic do tego silnika? Możesz coś więcej napisać o tej akcji serwisowej, na jakich zasadach wymieniają te cewki?? Dzwonisz do ASO i mówisz o akcji na cewki w 1.8T po czym zostaniesz poproszony o vin i wtedy się dowiesz czy cewki są do wymiany za free. Jeśli tak to się umawiasz i wymieniają.
trzmi3lu Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Cewki są nowe wymienione w styczniu 2012 w ramach akcji serwisowej, swiec nie wymieniałem i nie wiem kiedy były wymieniane bo auto mam od 3 m-cy. Nie mam LPG. Jak bede miał chwile to zrobie z bloku 1, rozumiem ze przed odpaleniem tylko na zapłonie zczytac wartosci czy zlogowac?pozdrawiam ---------- Post dopisany at 16:15 ---------- Poprzedni post napisany at 14:39 ---------- Jakie świece powinienem kupic do tego silnika? Platynowe NGK PFR6Q Co do logów to przepływka troszkę zaniża i chyba przez to czasy wtrysku też są słabsze. Przepływka już ma swoje lata i świece chyba też. Jak muślisz o wirusie to przepływka do wymiany bo ta kończy czytać na 127g/s. a w serii BFB powinna spokojnie dojść do 133g/s VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM :wink: Nie doczytałes chyba do konca logów, bo powtórzyłem pomiar i wartosc przepływki dochodzi do 130.75, wiec chyba az takiej róznicy nie ma.
german81 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 przepływke zostaw w spokoju nic jej nie jest mierzy dobrze jak było cos nie tak to korekta w bloku 32 w 2 kolumnie była by na + . a pozatym jesli jest to nowy nabytek to pewnie nie były wymieniane jeszcze filtry i oleje . po wyminie filtra powietrza przepływka bedzie mierzyła jeszcze wiecej .zmien swiece na NGK PFR6Q i powtórz logi i dorzuc jeszcze ten z bloku 1 po nocy .
trzmi3lu Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Ok. Zrobie jak piszesz a co do wymian to filtr powietrza,oleje, rozrząd wymienione odrazu. ---------- Post dopisany 13-04-2013 at 16:30 ---------- Poprzedni post napisany 30-03-2013 at 17:44 ---------- Panowie, świece wymienione na nowe i auto pali jak trzeba, nic juz nie trzęsie i nie smierdzi. Postaram sie w najbilizszym czasie jeszcze powtórzyc logi. Dziekuje za pomoc. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 16-04-2013 at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany 13-04-2013 at 16:30 ---------- Chyba sie za szybko ucieszyłem ze wszystko ok. Dzisiaj rano znowu to samo, po odpaleniu (kilka razy zakreci zanim odpali - wczesniej palił na dotyk) ) telepniecie budą i przez kilkanasie sekund nie równa praca silnika, pozniej jest już równo, na zewnątrz czuc benzynę lub nie dopaloną dobrze benzyne. Zadnego dymienia z wydechu. Przy jezdzie na zimnym silniku na 3 biegu w okolicach 2100-2200 obr/min czuc tak jakby przerwy w zapłonie(bardzo minimalnie wyczuwalne szarpanie). Po wymianie swiec zrobie w najblizszym czasie jeszcze raz logi dynamiczne i statyczne z bloku 1. Może to wina wtrysków lub cewek, da sie to zvagowac tak zeby ew. wykluczyc te elementy ? Dziekuje z góry i pozdrawiam ---------- Post dopisany 27-04-2013 at 08:34 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2013 at 13:37 ---------- Witam!!! Zrobiłem loga(Log (0 - 001)) rano na zimnym silniku przed odpaleniem, ale wydaje mi sie ze temp. jest ok. Auto stoi w ciepłym garazu, ale zauwazyłem ze jak auto stało ponad 8h na parkingu w słoncu (ponad 30st) to ta sama sytuacja, załącza sie ssanie silnik nierówno pracuje przez kilkanascie sekund pozniej stopniowo sie uspokaja. No i ta pompa SAI sie włacza troche dziwnie wg. mnie, potrafi sie właczyc po liku minutach po odpaleniu auta. Wydaje mi sie ze to wszystko zaczęło sie pier....ć po tym jak padł mi zawór odmy PCV. Pozdrawiam
Requiem Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Ok. Zrobie jak piszesz a co do wymian to filtr powietrza,oleje, rozrząd wymienione odrazu.---------- Post dopisany 13-04-2013 at 16:30 ---------- Poprzedni post napisany 30-03-2013 at 17:44 ---------- Panowie, świece wymienione na nowe i auto pali jak trzeba, nic juz nie trzęsie i nie smierdzi. Postaram sie w najbilizszym czasie jeszcze powtórzyc logi. Dziekuje za pomoc. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 16-04-2013 at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany 13-04-2013 at 16:30 ---------- Chyba sie za szybko ucieszyłem ze wszystko ok. Dzisiaj rano znowu to samo, po odpaleniu (kilka razy zakreci zanim odpali - wczesniej palił na dotyk) ) telepniecie budą i przez kilkanasie sekund nie równa praca silnika, pozniej jest już równo, na zewnątrz czuc benzynę lub nie dopaloną dobrze benzyne. Zadnego dymienia z wydechu. Przy jezdzie na zimnym silniku na 3 biegu w okolicach 2100-2200 obr/min czuc tak jakby przerwy w zapłonie(bardzo minimalnie wyczuwalne szarpanie). Po wymianie swiec zrobie w najblizszym czasie jeszcze raz logi dynamiczne i statyczne z bloku 1. Może to wina wtrysków lub cewek, da sie to zvagowac tak zeby ew. wykluczyc te elementy ? Dziekuje z góry i pozdrawiam ---------- Post dopisany 27-04-2013 at 08:34 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2013 at 13:37 ---------- Witam!!! Zrobiłem loga(Log (0 - 001)) rano na zimnym silniku przed odpaleniem, ale wydaje mi sie ze temp. jest ok. Auto stoi w ciepłym garazu, ale zauwazyłem ze jak auto stało ponad 8h na parkingu w słoncu (ponad 30st) to ta sama sytuacja, załącza sie ssanie silnik nierówno pracuje przez kilkanascie sekund pozniej stopniowo sie uspokaja. No i ta pompa SAI sie włacza troche dziwnie wg. mnie, potrafi sie właczyc po liku minutach po odpaleniu auta. Wydaje mi sie ze to wszystko zaczęło sie pier....ć po tym jak padł mi zawór odmy PCV. Pozdrawiam Cześć, miałem to samo z moim bfb. Wyczytałem gdzieś na forum sugestie ze to może być padajaca pompa paliwa. W sugesti ktoś napisał żeby najzwyczajniej zalać auto do pełna U mnie pomogło.... Sprawdź. Ja mam auto z gazem i miałem poniżej połowy baku Zalać nigdy nie zaszkodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się