Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[a4 b5] obniżenie do felg s-line 18"


kowalson86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Stałem się właśnie posiadaczem Audi a4 b5 1.6 AHL Sedan z 1999 roku po lifcie.

Z pierwszych modyfikacji zakupiłem i założyłem felgi s-line 18 cali ale na seryjnym zawieszeniu 1ba(według książki serwisowej) auto dość wysoko stoi co zbytnio nie wygląda ładnie.

I tu mam pytanie: z racji tego że wykosztowałem się na auto itp chciałbym zasięgnąć od forumowiczów informacji jak obniżyć -40mm przód i tył w dość tani i dobry sposób. Na myśl przychodzi mi zakup tylko samych sprężyn bo na gwint to mnie nie stać w tej chwili. Co o tym myślicie? Jakieś sugestie? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro docelowo chcesz gwint to wstrzymaj sie troche i kup jakas uzywke, mozna dorwać już od 500zł.

Bez senzu przekladac dwa razy zawieszenie, najpierw na sprężyny potem na gwint

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od samego początku myślałem nad gwintem, ale jak już wspomniałem wcześniej przez jakieś 3-4 miesiące nie będzie mnie stać tym bardziej na coś ze średniej i górnej półki.

co byście mi polecili na dzień dzisiejszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem nowy gwint FK AK STREET i jestem zadowolony, za 1000zł możesz już go kupić. Chyba że coś z wyższej półki to KW, AP, SuperSport ale to już większe koszty. Na dzień dzisiejszy może warto poszukać jakąś używke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem nowy gwint FK AK STREET i jestem zadowolony, za 1000zł możesz już go kupić. Chyba że coś z wyższej półki to KW, AP, SuperSport ale to już większe koszty. Na dzień dzisiejszy może warto poszukać jakąś używke.

właśnie o takim czymś myslałem fk ak street. mozesz powiedziec jak to dokladnie sie sprawuje? czy trzeba jakoś specjalnie to montowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... sprawuje się tak jak na gwint przystało :decayed: w stosunku ceny do jakości bardzo dobrze. Po obniżeniu auto elegancko trzyma się drogi. Ostry zakręt czy rondo nawet nie zauważysz że przejechałeś :grin:. Montaż bezproblemowy, wyciągasz obecne zawieszenie przekładasz potrzebne elementy do gwintu i montujesz na samochód. Jak masz sprawne ręce to w ciągu jednego dnia powinieneś zrobić. Mi się nie śpieszyło to na spokojnie w dwa dni gwint założyłem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak stwierdzam że mimo wszystko budżet mi nie pozwala. trzeba będzie wymyslec wersje budżetową żeby zrobić minimum -40/-40 :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMAG0114.jpg

tak to wygląda na dzień dzisiejszy.

Wysoko jest nie ma co. Niestety na gwint ciężko będę miał zebrać kasę a chce jakoś szybko zniwelować ten efekt tzw "kozy" :wink: pomóżcie co zrobić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt nic nie zastąpi gwintu ale nie każdego stać na taką przyjemność :wink:

niestety u mnie wydatków na Audi się uzbierało: koszt zakupu auta, wszystkie opłaty, rozrząd, filtry,, oleje itp itd i tak wyszło ładne kilkanaście tysięcy.... a gdzie tu gwint...?

co najlepiej zrobić w mojej sytuacji?:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ma być nisko i tanie to kup kit 60/40 :wink: ja mam 40/40 i już jak trafie na koleiny to charatam :kwasny: ale do tej pory wszystkie moje auta były na gwincie i tu predzej czy pozniej tez trafi... wstrzymuje mnie tylko zona która tym tez jezdzi.. i szkoda mi auta :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ma być nisko i tanie to kup kit 60/40 :wink: ja mam 40/40 i już jak trafie na koleiny to charatam :kwasny: ale do tej pory wszystkie moje auta były na gwincie i tu predzej czy pozniej tez trafi... wstrzymuje mnie tylko zona która tym tez jezdzi.. i szkoda mi auta :grin:

kolego mogłbys coś podrzucic konkretnego? bo jeszcze nie jestem zbytnio oblatany w tym temacie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie szukaj sprezyn -40/-40 to bedziesz je mogl załozyc na seryjne amory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ma być nisko i tanie to kup kit 60/40 :wink: ja mam 40/40 i już jak trafie na koleiny to charatam :kwasny: ale do tej pory wszystkie moje auta były na gwincie i tu predzej czy pozniej tez trafi... wstrzymuje mnie tylko zona która tym tez jezdzi.. i szkoda mi auta :grin:[/quotekolego mogłbys coś podrzucic konkretnego? bo jeszcze nie jestem zbytnio oblatany w tym temacie :wink:

Na allegro masz tego trochę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie... :wink:

domyślam się ze szału nie ma :wink: ale różnica bedzie ...

---------- Post dopisany 11-04-2013 at 12:34 ---------- Poprzedni post napisany 02-04-2013 at 21:56 ----------

witam ponownie. trochę odkopie temat :facepalm:

tak jak pisałem wczesniej chce obnizyć swoja a4 na 18" 225/45, obecnie seryjny zawias 1ba. zmierzyłem odległość miedzy nadkolem a oponą 7cm. Miałem juz kupic sprężyny -40/-40 od MTS ale poczytałem jeszcze forum i czesto są wpisy że na seryjnych amorach 1ba + springi -40 nie jest ciekawie :kwasny:... podobno trzeba wsadzic amortyzator od 1be i dopiero na to springi -40mm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem początkowo z 1ba.. i dla mnie było ok... jak bym przez przypadek nie kupił 1be to pewnie dalej bym jezdził tak... póki gwint by nie wpadł :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...