Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMW e91 LCI 320xDrive - nowy KOvalowóz


KOval81

Rekomendowane odpowiedzi

Hehehe -biorę właśnie te same 3 auta pod uwagę:polew::thumbup1: XC60 bym wziął, ale automat nieco z d*py wzięty w tym samochodzie jest (z tego, co wiem, to od 2013-2014 mają dawać jakiś 2-sprzęgłowy) i serwis najbliżej we Wrocławiu, gdyby coś padło.

Q5 mnie ciekawiło, bo mamy w sumie u Świtonia 2 auta serwisowane i teraz dojdzie A7 do kolekcji - inaczej jakoś na klienta patrzą, ależ zarówno żonie, jak i mi bardziej podoba się X3:wink: Muszę wycyganić w ASO jakąś jazdę próbną na dłuższej trasie niż przewidywana:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry wybór :kox:

Ma wszystko to czego potrzeba, i wygląda faktycznie na bardzo zadbaną:wink:

Co prawda przydałoby się kilka modów np. M-pak, większe koło.. ale jak masz ją w niedługim czasie opychać to nie widzę sensu robić komuś prezentów.

Zajebi.ście zazdroszczę Ci CIC'a no i x-drive:slina:

Ja już mam dosyć zimy:doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volvo od połowy roku ma mieć nowy automat, stary spokojnie daje rade ale tylko z silnikiem D5 215 KM

X3 technologicznie wyprzedza Q5 oraz xc60 natomiast wizualnie Volvo jest najładniejsze:naughty: brakuje mu tylko paru dupereli:świateł do jazdy dziennej(led) i lepszego sterowania navi.

Najlepiej przejedz się tymi autami w topowych wersjach wyposażenia, wtedy zobaczysz jak daleko odjechało BMW od konkurencji. Oczywiście X3 też ma wady... ale mniejsze:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano autko jak nówka sztuka było, nie malowane, nie porysowane, wewnątrz zapach nowości - pluł bym sobie w brodę gdybym nie wziął:wink: Przebieg duży, ale autostradowy i nic nie wybite, itp.

Co do modów, to na początku plany były wielkie - miał być M-Pak, kiera i gałka wewnątrz, remap motorowni, większe koło i lekka gleba, ale jak się okazało:

1. xDrive nikt nie chce obniżać, bo k..wa półosie pracują pod innym kątem i sratata:facepalm: - tak jakby w quattro, czy rwd nie pracowały:naughty: Tylko Eibach Pro-Kit, albo jakieś H&R - nic więcej nie ma.

2. Koło kupiłem, ale do codziennego użytku, więc 17x8" Styling 285 + oponki GY Assymetric 2 225/45

http://img.photobucket.com/albums/v339/MrSelected/cosyservlet.jpg

Mają fajną wklęsłość i jak dla mnie najładniejsze (nie sportowe) 17" do e90/91 LCI, tylko nie wiem, czy je zakładać w ogóle, skoro chcę auto sprzedać:grin:

3. M-Pakiet darowałem, zarówno wewnętrzny, jak i zewnętrzny, bo nie mam zamiaru komuś robić aż tak drogich prezentów:wink:

4. Soft mnie cały czas kusi, ale to się zobaczy, jak będzie wyglądała sytuacja ze sprzedażą - jak będę musiał założyć koło letnie, to i soft pewnie wpadnie..

Chcę sprzedać i kupić coś z automatem, bo dopóki nie kupimy czegoś żonie, to mamy jedno auto, a moja Pani manualem nie chce jeździć, bo od 10 lat śmiga automatami. Poza tym cały czas marudzi, że ją będę strofował i nie wsiadła jeszcze w BMW za kółko:polew: Do tego mam "męskie" wspomaganie - dla mnie super czucie, ale obawiam się, że kobiecie może być za ciężko podczas parkowania w mieście, gdzie dodatkowo dochodzi machanie lewarkiem.

Co do samego CIC'a to fajna sprawa - inna bajka niż CCC i mega szybkie. O xDrive'ie nie wspominam, bo nawet na średniakach oponach zapalić kontrolę trakcji to sztuka - włączanie się do ruchu i szybkie zjazdy to bajka. Moje pierwsze AWD i jestem bardzo zadowolony :thumbup1: Żeby nie było kolorowo, to, jako, że jest to elektronika, to nieraz, przy pojawianiu się podsterowności, przyhamowanie ślizgającego się koła przez el. kagańce powoduje pogłębienie zjawiska uciekania przodu.

Tomek - to jednak RWD nie jest takie super w zimie??:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z zewnatrz jak najbardziej ok ale srodek do mnie nigdy w bmw nie przemawial i tak juz chyba zostanie

zycze Ci aby sluzyla dlugie lata bezawaryjnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz - Nigdy nie powiedziałem że RWD jest w zimie super. Jeżdżę już trzecią zimę moją e60 i nigdy jeszcze nikt mnie nie musiał z nikąd wyciągać, zawsze dawałem sobie radę sam. Jednak RWD ogranicza niekiedy wjazd tam gdzie wjechałbyś spokojnie FWD nie wspominając o AWD. Jak już kiedyś pisałem w swoim temacie, wjeżdżając na jakiś grubo zaśnieżony parking/zatoczkę itp. musisz się 30razy zastanowić czy dasz radę wyjechać. Dochodzi do tego jeszcze kwestia śniegu - po świeżym suchym puchu jeździ się spoko, natomiast po takim mokrym i ciężkim jaki mamy teraz jest niezbyt wesoło. U mnie dochodzi jeszcze kwestia sportowego dostosowania podwozia które jest chyba 20 albo 30mm niższe od serii i gdzie większość osobówek przejeżdża na lajcie np. w koleinach, ja trę równo spodem - a nie daj Bóg się jeszcze przywiesić - co zdarzyło mi się kilka dni temu na własnym podwórku:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z zewnatrz jak najbardziej ok ale srodek do mnie nigdy w bmw nie przemawial i tak juz chyba zostanie

zycze Ci aby sluzyla dlugie lata bezawaryjnie

No ja Ci takich rzeczy nie życzę :naughty: - auto do sprzedania o ile znajdzie się zainteresowany:wink: Co do środka, to do mnie też nie przemawiał, dopóki nie siadłem pierwszy raz w e46 i nie przekonałem się naocznie, że jest bardzo ok. W e91 również, tylko jak pisałem wyżej, to auto strasznie traci na zdjęciach i nie jest tak kolorowe i wypchane pierdołami, jak w Audi.

Ja się jakoś szybko przestawiłem, ale jak się patrzy na A4B8 i wiszące wskazówki, to ma się wrażenie, że jest świeższe o epokę:kwasny: Wszystko jednak jest bardzo ergonomiczne i pod ręką - mi jakoś przypasowało od razu i nie miałem problemów po przesiadce z B6.

---------- Post dopisany at 12:47 ---------- Poprzedni post napisany at 12:44 ----------

Właśnie zauważyłem jedną ciekawą rzecz w BMW (odnośnie wypowiedzi skovroon'a) - jak wsadzam córcię do samochodu, to czasem potrafię zaczepić czubkiem buta o spód progu, co mi się nie zdarzyło nigdy w A4B6 obniżonym o 40mm:naughty:

Wynikało by z tego, że BMW jest znacznie niżej posadzone, nawet mimo mojego wysokiego, koziego (podwyższonego) zawieszenia przy xDrive - jak będzie pogoda to muszę zmierzyć z ciekawości ile jest prześwitu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety żadnych wieści - Policja prowadzi śledztwo po swojemu, ale mija praktycznie drugi tydzień i nic - raczej cudów się nie spodziewam :facepalm: 2 miesiące przepisowo mają na śledztwo, więc jestem w czarnej d*pie:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety - 05.04. i to sku....le na bezczelnego po 5 rano:doh:spod okien, jak ludzie do pracy wyjeżdżają....

Się nacieszyłem aż pół roku samochodem i teraz ani auta, ani pieniędzy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kur.. współczuję, masakra co to się dzieje w tym kraju :kwasny::facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co za szkoda to ... sa zeby lapy im pousychaly sam myslalem o xdrive jak tam z tym napedem daje rade w zimie

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co za szkoda to ... sa zeby lapy im pousychaly sam myslalem o zdrive jak tam z tym napedem daje rade w zimie

?

xDrive naprawdę świetnie się spisywał na lodzie, śniegu, czy błocie pośniegowym - u mnie była już najnowsza generacja, w której jest możliwe przeniesienie nawet 100% na jedno koło.

Niestety nie mam porównania z RWD, bo nie miałem okazji jeździć e90/91 z tylnym napędem - na pewno na plus możliwość szybkiego startu, czy włączenia się do ruchu w gorszych warunkach:banan:

Z tego, co zdążyłem zauważyć, to przez 4x4 auto jest nieco pod-sterowne, np na 90st. zakrętach osiedlowych uliczek, gdzie pod cienką warstwą śniegu jest ostry lód - w normalnej eksploatacji sprawował się świetnie:thumbup1:

Nie wiem niestety, jakie generuje koszty, jeśli coś padnie (bo to elektronika), bo miałem autko w idealnym stanie - niemniej jednak problemem może być bardzo mała ilość zamienników, czy akcesoriów do tego napędu (sprężyny obniżające, itp.), jeśli ktoś chce się bawić w przeróbki.

Na zagranicznych forach widziałem jednak, że wsadzają chociażby Pro-Kit od RWD i nic się nie dzieje.

---------- Post dopisany at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany at 13:03 ----------

Auto Casco jest ?

Nie widzę opcji posiadania auta bez AC w dzisiejszych czasach :wallbash:- za dużo jest nierobów starających się wyrwać komuś ciężko zarabiane pieniądze. Niestety, trafiło również na mnie:doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe szczęście że masz AC

Ale i tak jesteś odważny że parkujesz w nocy na ulicy.:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe szczęście że masz AC

Ale i tak jesteś odważny że parkujesz w nocy na ulicy.:naughty:

A gdzie ma parkować?? Za drutem kolczastym??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe szczęście że masz AC

Ale i tak jesteś odważny że parkujesz w nocy na ulicy.:naughty:

Widzisz - tylko, że ja parkuję na prywatnym miejscu, centralnie pod oknami mieszkania i w dodatku samochód jest zabezpieczony z tyłu blokadą parkingową:kwasny: Niestety nie mam garażu, czy domku, w którym auto zamknę na posesji, itp.

Zresztą chyba i to niewiele by dało, bo na policji dowiedziałem się, że to ostatnimi czasy jakaś plaga jest kradzieży BMW - pewnie wypuścili jakąś grupę z ciupy i się chcą odkuć:facepalm: BMW X6 zabezpieczone we wszystko co się da, włącznie z GPS wyprowadzili niedawno z zamkniętego podwórka prywatnej posesji i odjechali, bez najmniejszego szumu i problemu:doh:

Moja pewnie poszła jak po wazelinie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...