grzesieklistek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Witam czuje delikatne drgania na biegu jałowym, drgania rozpoczynają się dopiero po lekkim rozgrzaniu silnika - powiedzmy po jakichś 10 minutach jazdy. Mialem bardzo podobne objawy w innym samochodzie i wyszło na to, ze lały wtryski. Nie wiem jak to wygląda przy Audi wrzucam to co pokazał mi VAG, miałem dylemat jak to pokazuje ale chyba doszedłem, 01 silnik, 08 bloki i jesli dobrze czaje to później 013 i 014 (przy v6) bardzo prosze o przyjrzenie się tym parametrom, bo jestem w kropeczce, a same wtryski nie są jakoś astronomicznie drogie, chociaz mi akurat trafiły się te najdroższe z euro4 o końcowej literce na wtryskach G... nie mniej jednak można kupić już od 100plnów (niestety regeneracja jednego to 300pln...)
AndyN Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Kod silnika B**? Wejdź na forum audiklub(.)org i poszukaj tematów o "narywaniu". Korekcje masz powyżej normy (+/- 1,5) ---------- Post dopisany at 11:11 ---------- Poprzedni post napisany at 08:56 ---------- Zacznij od tego: - [2.5TDI V6] Wibracje biegu jałowego - dokumentacja serwisowa • .: AUDI KLUB POLSKA :. •
Shannyn Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 jesli chodzi o silnik 2,5 TDI V6 163km to miałem podobny problem silnik na biegu jałowym drżał autko wstawiłem do zaufanego mechanika (kolegi który siedzi w dieslu AUDI BMW VW) i diagnoza była szybka i prosta.... po podłaczeniu do kompa wyszło ze wtryski na 3 i 5 maja złę wartości regeneracja zgadza sie 300zł jednego bo wczesniej regenerowałem 1 i 6 ale dalismy tym razem wszystkie do sprawdzenia i ku mojemu zdziwieniu okazało sie ze wszystkie sa dobre... trop padł na pompe wtryskowa koszt profesjonalnej regeneracji 1800zł warto tez sprawdzić kołodwumasowe czy nie ma luzów bo tez wpływa to na drgania regeneracja około 800zł (do wszystkiego trzeba doliczyc koszt mechanika)
grzesieklistek Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 jestem szczesciarzem ze mechanika mam za darmo z tym, ze nie lubie przeginac i sam grzebie u mnie jest problem z tym, ze mam silnim BDG pozbawiony wad typowych dla wczesniej numerowanych, niestety cos za cos bo u mnie felerny jest system paliwowy pompa cale szczescie jest OK. Korekcje mimo wszystko wygladaja jakos znosnie ale drgania byly spowodowane wlasnie NIMI, zreszta to samo przerabialem w e46... jakis taki moj fart. Wyciagnalem wtryski podjechalem do znajomego pompiarza i.... laly wszystkie jak jeden maz hehe o czywiscie na wyzszym cisnieniu rozpylaly ale na niskim tylko pieknie laly potwierdzam wiec wade wtryskow w silnikach bdh bdg, ot ten typ tak ma i tak nie jest najgorzej bo jako pierwszy otwieralem komory wtryskowe jak na 234k przebiegu to niezle, podobmo uklad paliwowy siada w nich nawet przy 100k. Jezdzenie na chorych wtryskach zrobilo jednak swoje, bo nawet po regeneracji i ustawieniu cisnienia korekcje wszystkich wynosi okolo 0,5 1,5 na plusie co z tego co zrozumialem jest wynikiem zuzycia reszty cylindrow itd. Nie mniej jednak autko teraz pracuje rowniutko nawet na ustawionych 696 obrotach biegu jalowego, odzyskalo sporo mocy, po nagrzaniu moznaby oddychac z rur wydechowych, zero dymka. Na wtryskach obnizone zostalo cisnienie. Spalanie jakie sprawdzilem pod korek miasto okolo 8l, jezdze raczej delikatnie, jak bardzo delikatnie to nawet 7,5l daloby rade, na trasie raczej juz nie tak spokojnie ale tak w granicach 120/140km/h i w 7l zamykam sie spokojniutko. ogolnie jest git. pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi