vdm Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Witam, Mam problem z otwarciem drzwi kierowcy, nie reagują na pilota, tylko i wyłącznie z kluczyka Może mieliście podobny problem i wiecie co może być przyczyną?
Slawek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Coś mi się kojarzy że podobny temat czytałem i to chyba nie tak dawno. A w ogóle to sprawdź błędy w MK, oraz zobacz jak tam kabelki pod gumową przelotką między drzwiami a słupkiem - może któryś się przerwał, bo to bardzo częsty problem.
vdm Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Sprawdzałem i w sumię lekko trachnięty jest brąz i jescze jeden, ale widaje mi się że to nie to
Slawek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Czy Ty w desperacji rozebrałeś ten boczek, czemu nie odkręciłeś do końca na dole? - może Ci się połamać. Wiesz ja też miałem lekko brązowy ciachnięty, jeden cienki całkiem przerwany, trzeci cienki też wydawał się być w całości ale lekko pociągnąłem i się urwał - a nie miał już styku jak tak się trzymał na włosku. Zlutowałem i zaizolowałem koszulką termokurczliwą te dwa (u mnie było pełno błędów w sterowniku drzwi ale nic się nie działo poważnego -czasem szyby szalały), błędy mi poznikały. Brązowy(masę) zaizolowałem. ---------- Post dopisany at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- A masz dostęp do VAGa? o wiele łatwiej jest wiedząc jakie błędy są, może z centralnym zamkiem coś nie tak.
vdm Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Oczywiście rozbierałem ostrożnie a na zdjęciu wygląda tak dziwnie bo są one oparte. Po dzisiejszym grzebaniu w drzwiach wywaliło takie błędy: Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 H Component: A4 Klimaautomat 1116 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 3 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-00 - Open or Short to B+ 00819 - High Pressure Sensor (G65) 29-00 - Short to Ground Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00011 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 BC Component: Komfortgerát T3B 1110 Coding: 06976 Shop #: WSC 00030 5 Faults Found: 01559 - Drivers Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01812 - Supply Voltage for Door Controller: Pass. Side (J387) 37-10 - Faulty - Intermittent 00933 - Electric Window Motor: Passenger Side (V148) 62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 J Component: concert II GRO 0008 Coding: 01001 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier 29-10 - Short to Ground - Intermittent End ------------------------------------------------------- Po usunięciu wróciły takie: Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 H Component: A4 Klimaautomat 1116 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 3 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-00 - Open or Short to B+ 00819 - High Pressure Sensor (G65) 29-00 - Short to Ground Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 BC Component: Komfortgerát T3B 1110 Coding: 06976 Shop #: WSC 00030 3 Faults Found: 01559 - Drivers Door 58-00 - Can't Lock 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 J Component: concert II GRO 0008 Coding: 01001 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier 29-10 - Short to Ground - Intermittent End ------------------------------------------------------- Jakieś pomysły, bo mnie rozwaliła ta cała sytuacja Ten brązowy i brązowo czerwony mają lekko uszkodzoną izolację a reszta wygląda ok
vdm Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 tak wszystko działa, tylko nie otwiera/zamyka z pilota
greg2505 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 a reszta drzwi otwiera się z pilota
vdm Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Tak, reszta sie otwiera i zamyka z pilota. Nie reagują również na przycisk przy klamce, tylko i wyłącznie z kluczyka...
greg2505 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 spróbuj jeszcze dobrze docisnąć kostkę co idzie z drzwi do słupka
vdm Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Ok sprawdze jutro wszystkie kostki, ale to chyba coś innego,bo czasem słychać silniczek ale mimo wszystko nie zamyka drzwi
Lukaszxxx Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Rozwiazałeś kolego problem?? U mnie tez sie dzisiaj pojawił tylko ze u mnie działa przycisk ryglowania kolo klamki, natomiast nie otwiera/zamyka z pilota tylko drzwi kierowcy i po otwarciu drzwi nie podswietla sie licznik.. co to moze byc?? mikrostyk??
vdm Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 Niestety nie rozwiązałem problemu, nikt nie chce sie w to bawić. Może moduł w drzwiach, tak mi podpowiada znajomy mechanik... Narazie nawet nie mam czasu sie z tym bawić, ale przed zimą wypada to zrobić
Lukaszxxx Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 U mnie jednak była pierdolka.. kostka w sterowniku drzwi nie byla wpieta do konca..
vdm Opublikowano 28 Października 2013 Autor Opublikowano 28 Października 2013 Witam, z problemem udałem się do fachowca, który bez problemu się z tym uporał. Cały mechanizm odpowiedzialny za otwieranie zamka był uwalony, to znaczy trybiki były już totalnie zjechane. Pomogła wymiana na nowy, a że go nie miał na stanie zaadoptował z golfa V , dodatkowo wymienił linkę klamki bo była na wykończeniu i wszystko działa jak w zegarku Jeżeli ktoś szuka speca od zamków, stacyjek itp. to mogę gościa polecić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się