MiruK Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Panowie od razu przepraszam za brak kompletu logów, koledze się spieszyło i zrobiłem tylko dynamiczny: 011: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Gdzie szukać przyczyny tak słabego turbo? Błędów brak, wężyki podciśnienia wymienione, klapka gasząca otwarta, dolot raczej szczelny (nigdzie nie syczy). Podczas sprawdzania 003 BS po otwarciu EGR na ON bardzo spadało i skakało MAF do wartości 40-180mg/str i silnik zaczynał się dusić (nierówna praca i dymienie), po przełączeniu EGR na off ,MAF był na poziomie 500-550mg/str. Po około 2 minutach przełączania się uspokoiło i przy EGR ON pokazuje już około 160mg/str i pracuje równo. 004 skacze pomiędzy -1 a 0 więc synchro w miare, 011 BS przy ON pokazywało 1060 (trochę mało) , przy OFF około 950 więc kierownice coś tam działają. Jeszcze raz przepraszam za brak kompletnych logów, jak tylko dorwę samochód to zrobię, tymczasem ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny? Czy może to być wina EGRa? ---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 12:58 ---------- Po głębszych przemyśleniach zastanawia mnie tak mała wartość (40-50mg/str) w 003BS przy otwartym EGR i duszenie się silnika, tak jakby dostawał prawie tylko spaliny z EGR'a (z silnika). Czy możliwe jest aby EGR się tak zatkał że blokuje dopływ powietrza od strony filtra powietrza, lub co dla mnie było wcześniej nie do pomyślenia iż po prostu zatkany jest filtr powietrza?
spanky Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Zaslep egr na poczatek , sprawdz dolot i podmien N75 . Bez kompletu logow bedziemy bladzic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się