Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dopuszczalne ubytki oleju A4 B6 1.8 T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

do wolnossacego wystarczy 10W40, roznicy mu on nie zrobi ale 5W40 tez by nie zaszkodzil

Opublikowano

Pod turbo minimum 5w coś.

Sony Xperia E dual Tapatalk 4

Opublikowano

Dopóki da się jeździć na syntetyku, to zawsze pełny syntetyk, nie ważne jaki ma przebieg.

Opublikowano

Czyli jak zaleje do 1.8t 163 kuce takiego shela 5w 40 to bedzie ok

Opublikowano

shell... jest średni co widać po wcześniejszych testach, już lepiej mobila 5W40 lub 5W50

Opublikowano

W mojej starej a4 1.6 mam mobila 10w40 i jest ok. Zobacze na shellu jak bedzie. A i jeszcze jedno pytanie. Jesli silnik bedzie bral olej to którego wiecej wypije 5w40 czy 10w40. Moze to glupie pytanie ale tak sie wlasnie glowie

Opublikowano

5w40 bo rzadszy.

Sony Xperia E dual Tapatalk 4

Opublikowano
Witam. Mam takie pytanie jaki bedzie dobry olej do 1.8t na zegarze niby 167 ale napewno taki nie jest ja licze na jakies 250. Co zalac zeby to w miare jezdzilo??

Minimum 5w40 i cos na bazie syntetycznej, moge polecic naprawde dobre oleje neste city pro(finlandia) lub statoil lazerwey, u mnie obecnie dobry hydrokrat(minerał) motul x-cess :) ale za ok 1000 km wjezdza neste city pro 0w40, motula praktycznie nie ubywa ciekawe jak bedzie z neste :)

Opublikowano

i po dobrym przejechalem nie caly tys km i bylo zalane prawie max a teraz jest jakies 2 mm od min wiec ubylo nie da sie ukryc. I co teraz zmiana oleju inny czy np na 10w40??Moze zmiana na gestrzy pomoże i bedzie mniej bral. Co wy na to?? Dodam ze auto nie kopci ani grama i w gary tez nie dostal bo spalanie w miescie mi wyszlo 9 l

Ale mnie zrobilo w konia autko nie pije ani grama oleju ubytek byl spowodowany konczaca sie uszczelka pod pokrywa i oringiem z tylu silnika chyba od zmiennych faz rozrzadu czy jakos tak. Z czasem bylo coraz gorzej az wkoncy puscila calkowicie i znalazlem powody ubytku oliwy. Teraz tylko benzynol ubywa :)

Opublikowano

A ja wam muszę powiedzieć, że nie dolałem jeszcze oleju wcale:wink:

Opublikowano

Hej,

zrobiłem już od wymiany na Motula ok 5 tyś i jedną dolewkę już robiłem - ale widzę że zdecydowanie mniej niż przy Mobilu 10W40

Tak więc przejście na syntetyk Motula to była dobra decyzja - chociaż długo się wahałem ;)

Opublikowano

mobil to szit ostatni. ja ani razu do swojego avj-ta nie dolewałem :decayed::decayed::decayed: na motulu nawet słychać że silnik spokojniej chodzi :kox:

Opublikowano

A mi przez 6000 tyś Asia wypiła 400ml oliwki 5W30, dużo to czy mało? Mam się martwić?

pozdrawiam

Opublikowano

mi olejożerny 2.0 ALT "pożera" ok. 250 ml przez 15000 km, więc te twoje 400 ml w tym silniku to nie jest wcale mało

Opublikowano

to jest bardzo malo jak na turbo juz dosyc leciwe

Opublikowano

...no to teraz mam mętlik co użytkownik to opinia :facepalm:

Kiko79 na jakim oleju jeździsz?

Opublikowano

radek, nie mozna porownywac silnika turbo do wolnossacego, ten pierwszy zawsze wchlonie troche oliwy, szczegolnie jak ktos lubi dawac po garach nawet przy zachowaniu wszelkich zasad poprawnego uzytkowania w taki sposob auta

Opublikowano

Radko - moim zdaniem to mało. Mi pochłania trochę więcej a i tak uważam że nie ma tragedii.

Skoro od wymiany do wymiany kupię bańkę 5l Motula i mi starcza z dolewkami to jest oki :)

Opublikowano
...no to teraz mam mętlik co użytkownik to opinia :facepalm:

Kiko79 na jakim oleju jeździsz?

auto w momencie zakupu w niemieckim salonie miało 5 lat i ok. 60 tyś. km (sprawdzone i prawdziwe) zalane było przez niemieckie ASO molulem 6100 Synergie + (10w40 - coś w techologii syntetycznej...) Pomyślałem sobie: o zgrozo...ale zapewnili mnie że wszystko OK. Na tym typie oleju przejechałem jakieś 50 tyś. km i brał ok. 200ml od wymiany do wymiany. Teraz mam wlany Motul X-cess 5W40 i jak do tej pory nic nie musiałem dolewać. Silnik chodzi jak zegarek.

---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:21 ----------

inna sprawa, że jeżdżę raczej spokojnie i piłuję tego silnika, bo piłowanie wzmaga jego apetyt na olej.

Opublikowano

Ja jeżdżę na Mobil 1 5W-50 i nie narzekam. Od wymiany zrobiłem ponad 6 tys. i jak na razie nie zauważyłem ubytku. Dodam, że potrafię czasami "depnąć". Wszystko zależy od kondycji silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...