pioteros Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 do wolnossacego wystarczy 10W40, roznicy mu on nie zrobi ale 5W40 tez by nie zaszkodzil
POWER-KRIS Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Pod turbo minimum 5w coś. Sony Xperia E dual Tapatalk 4
Lukasz0417 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Dopóki da się jeździć na syntetyku, to zawsze pełny syntetyk, nie ważne jaki ma przebieg.
mikulski53 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Czyli jak zaleje do 1.8t 163 kuce takiego shela 5w 40 to bedzie ok
pioteros Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 shell... jest średni co widać po wcześniejszych testach, już lepiej mobila 5W40 lub 5W50
mikulski53 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 W mojej starej a4 1.6 mam mobila 10w40 i jest ok. Zobacze na shellu jak bedzie. A i jeszcze jedno pytanie. Jesli silnik bedzie bral olej to którego wiecej wypije 5w40 czy 10w40. Moze to glupie pytanie ale tak sie wlasnie glowie
POWER-KRIS Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 5w40 bo rzadszy. Sony Xperia E dual Tapatalk 4
KubaMpakiet Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Witam. Mam takie pytanie jaki bedzie dobry olej do 1.8t na zegarze niby 167 ale napewno taki nie jest ja licze na jakies 250. Co zalac zeby to w miare jezdzilo?? Minimum 5w40 i cos na bazie syntetycznej, moge polecic naprawde dobre oleje neste city pro(finlandia) lub statoil lazerwey, u mnie obecnie dobry hydrokrat(minerał) motul x-cess ale za ok 1000 km wjezdza neste city pro 0w40, motula praktycznie nie ubywa ciekawe jak bedzie z neste
mikulski53 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 i po dobrym przejechalem nie caly tys km i bylo zalane prawie max a teraz jest jakies 2 mm od min wiec ubylo nie da sie ukryc. I co teraz zmiana oleju inny czy np na 10w40??Moze zmiana na gestrzy pomoże i bedzie mniej bral. Co wy na to?? Dodam ze auto nie kopci ani grama i w gary tez nie dostal bo spalanie w miescie mi wyszlo 9 l Ale mnie zrobilo w konia autko nie pije ani grama oleju ubytek byl spowodowany konczaca sie uszczelka pod pokrywa i oringiem z tylu silnika chyba od zmiennych faz rozrzadu czy jakos tak. Z czasem bylo coraz gorzej az wkoncy puscila calkowicie i znalazlem powody ubytku oliwy. Teraz tylko benzynol ubywa
noxes Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 A ja wam muszę powiedzieć, że nie dolałem jeszcze oleju wcale:wink:
PrzemoVKP Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Hej, zrobiłem już od wymiany na Motula ok 5 tyś i jedną dolewkę już robiłem - ale widzę że zdecydowanie mniej niż przy Mobilu 10W40 Tak więc przejście na syntetyk Motula to była dobra decyzja - chociaż długo się wahałem
MARCIN607 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 mobil to szit ostatni. ja ani razu do swojego avj-ta nie dolewałem :decayed: na motulu nawet słychać że silnik spokojniej chodzi
radko123 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 A mi przez 6000 tyś Asia wypiła 400ml oliwki 5W30, dużo to czy mało? Mam się martwić? pozdrawiam
kiko79 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 mi olejożerny 2.0 ALT "pożera" ok. 250 ml przez 15000 km, więc te twoje 400 ml w tym silniku to nie jest wcale mało
pioteros Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 to jest bardzo malo jak na turbo juz dosyc leciwe
radko123 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 ...no to teraz mam mętlik co użytkownik to opinia Kiko79 na jakim oleju jeździsz?
pioteros Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 radek, nie mozna porownywac silnika turbo do wolnossacego, ten pierwszy zawsze wchlonie troche oliwy, szczegolnie jak ktos lubi dawac po garach nawet przy zachowaniu wszelkich zasad poprawnego uzytkowania w taki sposob auta
PrzemoVKP Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Radko - moim zdaniem to mało. Mi pochłania trochę więcej a i tak uważam że nie ma tragedii. Skoro od wymiany do wymiany kupię bańkę 5l Motula i mi starcza z dolewkami to jest oki
kiko79 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 ...no to teraz mam mętlik co użytkownik to opinia Kiko79 na jakim oleju jeździsz? auto w momencie zakupu w niemieckim salonie miało 5 lat i ok. 60 tyś. km (sprawdzone i prawdziwe) zalane było przez niemieckie ASO molulem 6100 Synergie + (10w40 - coś w techologii syntetycznej...) Pomyślałem sobie: o zgrozo...ale zapewnili mnie że wszystko OK. Na tym typie oleju przejechałem jakieś 50 tyś. km i brał ok. 200ml od wymiany do wymiany. Teraz mam wlany Motul X-cess 5W40 i jak do tej pory nic nie musiałem dolewać. Silnik chodzi jak zegarek. ---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:21 ---------- inna sprawa, że jeżdżę raczej spokojnie i piłuję tego silnika, bo piłowanie wzmaga jego apetyt na olej.
Lukasz0417 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Ja jeżdżę na Mobil 1 5W-50 i nie narzekam. Od wymiany zrobiłem ponad 6 tys. i jak na razie nie zauważyłem ubytku. Dodam, że potrafię czasami "depnąć". Wszystko zależy od kondycji silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się