kasia_84 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam mam troche problem z zaworem egr poniewaz leci z niego olej z gory, i chcialem go zaslepic, moje pytanie jest czy zastosowac takie dwie blaszki bez zadnej dziurki Zaślepka EGR zestaw TDI VW AUDI SKODA SEAT FORD VO (3136013163) - motoAllegro czy naprzyklad taka: 13 Zaślepka EGR 1.5 mm VW AUDI SEAT SKODA TDI (3133547818) - motoAllegro. Czy po zaslepieni bedzie nadal bedzie sie saczyl olej czy to zniknie? oczywiscie spodziewam sie ze po zaslepieniu wywali blad, czy bedzie go mozna vagiem wylaczyc ? Robil ktos juz taki zabieg. dziekuje pozdrawiam
SotoM Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 to sa zaslepki w celu zablokowania przeplywu spalin...a to ci nie pomoze na wycieki... na wycieki oleju -wymienia sie caly element. lub wiele osób tworzy konstrukcje z wezyków i butelki...(takie druciarstwo) - osobiscie bym wymienił mam przynajmniej 2 lata gwarancji na czesc...jak sie cos dzieje oddaje na reklamacje i tyle (ale w szawce trzeba sobie w razie czego zostawic stary aby zamontowac i poruszac sie autem...)
Gość Lokiszta Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 mam pytanie jeszcze odnośnie egr mi też się poci i co jakiś czas go czyszczę i znów to samo.Dużo czytałem na forum i tym, którym ciekło egr po zaślepieniu już nie cieknie więc tu się nie zgodzę.Moje pytanie gdzie najlepiej zaślepić go wystarczy tylko przy egr i zaślepić wężyk czy wypadało by też przy kolektorze wydechowym.
ptaku999 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Moim zdaniem lepiej kupic nowy EGR na allegro dobry zamiennik kosztuje nie cale 450 zl to nie majatek a nie robic jakas amatorke z zaslepianiem co konczy sie zazwyczaj po jakims czasie problemem z turbo. Sam kiedys tak zrobilem dobrze bylo przez jakis miesiac potem turbo zaczelo mi sie przeladowywac i rozwiazaniem bylo odslepienie EGR-a
Blachu Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A nie lepiej całkowicie usunąć egr? Po za tym przyczyną nadmiaru oleju w dolocie jest turbina bądź odma...
Gość cwiara Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Bo żeby nie wywalalo błędu EGR i nie było cyrków gdy jest on zaślepiony trzeba wyłączyć go w ECU silnika. Wchodzimy Vagiem w silnik, nastepnie logujemy sie kodem 12233 i w adaptacjach w kanale 3 ustawiamy na max wartość. po tym EGR nie powinien sie juz otwierac i nie powinno być błędów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się