maxas1981 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam!! Kupiłem niedawno swoją a4 i teraz podpiąłem ją pod kompa... za pierwszym razem wywaliło duuużo błędów, ale po wykasowaniu już nie powróciły. Natomiast powraca cały czas 17734.P1326 regulacja spalania stukowego na 1,2,3,4 cylindrze - wartość graniczna regulacji osiągnięta.... O co chodzi??? Macie jakieś pomysły? Nie katuje jej ale też wywala przekroczenie obrotów. Wszelkie pomysły i podpowiedzi mile widziane:-) POZDRAWIAM
german81 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 zacznij od sprawdzenia swiec jakie sa zamontowane podaj je symbole .nie masz czasem jakiegos luznego elementu który dzwoni ?
maxas1981 Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 Powiem tak.... Świece nie wiem jakie są, ale i tak chcę je wymienić. A co do luźnych elementów, to parę dni temu wymieniłem trochę rzeczy min. rozrząd z napinaczem, napinacz mikro,pompę wody, termostat etc., ale żeby coś luźnego było to nie zauważyłem, no może jest trochę luźny pasek od napędu pompy ale chyba nie o niego chodzi(też chcę go wymienić). ---------- Post dopisany 27-04-2013 at 15:04 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2013 at 22:34 ---------- Witam!! Dziś sprawdziłem świece ... założone były NGK Bkurget-10 i wymieniłem na takie same, błędy wyczyszczone i zobaczymy za parę dni... Jak to nie pomoże to zostaną już tylko 2 możliwości... czujnik albo przestawiony zapłon. Chyba że macie jeszcze jakieś pomysły to piszcie.... pozdrawiam ---------- Post dopisany 12-05-2013 at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany 27-04-2013 at 15:04 ---------- I już sam nie wiem. Odpalam samochód rano wchodzi na obroty sekunda i gaśnie. Dodawanie gazu przy odpalaniu dało to że obroty wywinęło i zgasł. Po południu odpalam i "gada". Wymiana świec dała tyle co nic, pojechałem do mechanika i wywaliło znowu te same błędy plus immo.Błędy wykasowane. Zaczął ustawiać zapłon na lampę. poluzował aparat i.... brak reakcji na obroty :-). Dopiero przy skrajnym położeniu zdławił się. Kilka prób auto "gada" kont 9st., jazda próbna, vag i ...wywala błąd konta i czujnika położenia, bez stuków.... Błędy wykasowane, znów wywala czujnika położenia wałka...(przecież nie ma). Odłączył kostkę od stukowca i magicznym sposobem vag nic już nie wykrył po podłączeniu też czysto. Teraz zdarzy się że auto nie odpali za pierwszym razem, ale jak tak jest dodanie gazu załatwia sprawę i auto trzyma obroty. Co o tym myślicie? Pozdrawiam
german81 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 jak mechanik ustawiał zapłon ? urzywał vaga przy ustawianiu zapłonu ?jesli nie to zmien mechanika bo zeby ustawic zapłon w twoim silniku trzeba wprowadzic sterownik w nastawy podstawowewe i dopiero mozna regulowac zaplon bo inaczej nie bedzie reakcji na obracanie aparatem .a pozatym zapłon powinien byc ustawiony na 0 st a nie tak jak u ciebie na 9 st .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się