Luki17 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Witam. Podczas pracy silnika na postoju jak i w ruchu przy 1600-1700obr./min z przodu silnika słychać dziwne rzężenie. Tak samo jak dodaję lub ujmuję gazu słychać ten dziwny dźwięk w tym przedziale obrotów i jest najgłośniejszy. Rozrząd po wymianie ma 10k km. Pojechałem do mechanika, który wymieniał mi rozrząd i powiedział, że z rozrządem jest wszystko ok. Pozwoliłem sobie wklaeić filmik kolegi maurycy z innego forum. To jest taki sam dźwięk jak na tym filmiku. Filmik051.mp4 - YouTube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Było chyba na forum, poszukaj, temat chyba na 60 stron i nikt nie wie, ale często spotykane, jeśli to o ten dźwięk chodzi:hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemoo 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 W moim przypadku był to dzwięk kończącego sie turbo. wirnik zaczynał trzeć o obudowe + ubywanie oleju w silniku. Sprawdzałes luzy wirnika w turbinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b6-awx-niepokojacy-dzwiek-11005/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki17 1 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Dodam,ze jak zdejme gumowy przewod z tej gruszki od turbo to szuranie nie wystepuje.Wiec co to moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoskiMario 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Witam Miałem identyczny przypadek. Padało mi turbo. Leciał z niej olej i przeładowywała. Po regeneracji turbo jak ręką odjął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki17 1 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zdjalem gumowy przewod z turbiny i sprawdzilem wirnik.Luzu osiowgo brak tylko minimalny luz poprzeczny,prawie nie wyczuwalny.Obudowa wirnika jest czysta bez otarc,nie ma zadnych opilkow itp. Tylko ta sztanga od turba jak sprawdzalem reka to chodzi bardzo ciezko,wrec nie mozna jej ruszyc. Zrobiłem logi grupy 011 na 3 biegu obroty 3000obr./min. a turbo pompuje 1300-1400, powinno być 2200-2400. Więc jaka jest przyczyna, że turbo nie doładowuje?Czy jest to związane z podciśnieniem?Może jakiś zawór? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek80A4 0 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 WITAM uporałeś się z tym bo mam taki sam szum + chrobotanie delikatne luz na turbo też tylko poprzeczny i też nie wiem co z tym zrobić, czy faktycznie turbo, czy n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Zdjalem gumowy przewod z turbiny i sprawdzilem wirnik.Luzu osiowgo brak tylko minimalny luz poprzeczny,prawie nie wyczuwalny.Obudowa wirnika jest czysta bez otarc,nie ma zadnych opilkow itp. Tylko ta sztanga od turba jak sprawdzalem reka to chodzi bardzo ciezko,wrec nie mozna jej ruszyc.Zrobiłem logi grupy 011 na 3 biegu obroty 3000obr./min. a turbo pompuje 1300-1400, powinno być 2200-2400. Więc jaka jest przyczyna, że turbo nie doładowuje?Czy jest to związane z podciśnieniem?Może jakiś zawór? Tomek, przede wszystkim trzeba zrobić logi żeby na ślepo nie wymieniać części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek80A4 0 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 witam właśnie teraz mam problem z vagowaniem, bo córa mi "załatwiła" noteboka spróbuje zawagować i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 U mnie ten dźwięk się pojawił po wymianie rozrządu ciekawe u znajomego w aucie jest identyko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro_86 2 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 A mnie się wydaje że problem szurania przy turbo przy schodzeniu z obrotów tkwi gdzieś w podciśnieniu turba, Gruszka - N75, elektrozaworen N cośtam... przy N18. obstawiałbym gruszkę. Gdyby wirnik tarł o obudowę, to szuranie występowało by zarówno przy schodzeniu z obrotów jak i przy dodawaniu gazu. A z tego co wiem to szuranie występuje tylko w przypadku spadku obrotów. U mnie szuranie ustąpiło samo, a nic z turbem nie robiłem. Nie wieże że wytarło się aż tak że już nie szura :decayed:Luzu wzdłużnego nie ma, poprzeczny minimalny. Turba po regeneracji mają większy luz poprzeczny bo macałem . A sprawdźcie jeszcze czy szura wam również jak dacie obroty gdzieś ponad 3000obr/min. Bo u mnie wtedy już nie szurało. Szurało tylko gdy dałem gaz do 2000 ob/min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mycha1236 4 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 A mnie się wydaje że problem szurania przy turbo przy schodzeniu z obrotów tkwi gdzieś w podciśnieniu turba, Gruszka - N75, elektrozaworen N cośtam... przy N18. obstawiałbym gruszkę. Gdyby wirnik tarł o obudowę, to szuranie występowało by zarówno przy schodzeniu z obrotów jak i przy dodawaniu gazu. A z tego co wiem to szuranie występuje tylko w przypadku spadku obrotów. U mnie szuranie ustąpiło samo, a nic z turbem nie robiłem. Nie wieże że wytarło się aż tak że już nie szura :decayed:Luzu wzdłużnego nie ma, poprzeczny minimalny. Turba po regeneracji mają większy luz poprzeczny bo macałem . A sprawdźcie jeszcze czy szura wam również jak dacie obroty gdzieś ponad 3000obr/min. Bo u mnie wtedy już nie szurało. Szurało tylko gdy dałem gaz do 2000 ob/min. U mnie szura tak samo tylko przy dojsciu do 2000 obr. jak dam ponad 2000 obr. to nie ma szurania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Zgadza się w górę i w dół szura trzeba przysiąść się i zbadać dogłębniej sytuacje:wink: Wymiana gruchy raczej nic nie da jeżeli szura i w górę i w dół obrotów. Po wymianie na nową ze sklepu gruchę w jednym z tych silników w którym sytuacja miała miejsce nic nie dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek80A4 0 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 witam z chrobotaniem się uporałem: ściągnąłem napinacz paska alternatora i tam przy siłowniku tuleja metalowa i na niej z tworzywa była tak wyrobiona, ze wpadało to w drgania podczas gazowania i odpuszczania z szumem ide do mechaniora, żeby sprawdził mi rozrząd i suszarkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 żeby sprawdzić rozrząd musiał by zdjąć cały przód taka sama procedura co do wymiany rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slagosz88 0 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Identyczny problem u mnie. Zaczelo sie u mnie na drugi dzien po wymianie oleju. czy to zbiego okolicznosci czy faktycznie olej nie wiem. rozwiazal ktos ten problem??? Upkupilem nastepny samochod i to samo. szura jak w poprzednim przy schodzeniu z obrotow. co to kurde moze byc? strasznie mnie wnerwia. wydaje mi sie ze powietrze po odpuszczeniu gazu wraca do filtra powietrza. i te zawirowania powietrza tak szumia. ale jak to zlikwidowac? ktos wie? moze zalozyc BOV? lepszy juz ten syk upuszczania w tdi niz to chrobotanie cholerne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralen 5 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Możliwe, że odpowiedź na twój problem znajduje się kilka tematów wyżej na forum http://a4-klub.pl/index.php?/topic/299582-19-awx-chrobotanie-po-odpuszczeniu-gazu/miałem ten sam problem i rozwiązałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
discopolo2 0 Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Te typy tak maja, ja zalozylem nowe turbo zaworki i gruszki posprawdzane i to jest nadal przy upuszczaniu gazu bardzo podobny dzwiek moze wydawas sprzeglo kompresora (zuzyte gumki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się