Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 AJM problem (!) i abs


grigori_ig

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem zapaliła mi się dzisiaj kontrolka z wykrzyknikiem i abs

20130411_204640.jpg

było to podczas jazdy autostradą. Problemów z chamowaniem nie było dojechałem do domu- poziom płynu ok.

po paru godzinach jak odpaliłem auto było ok ale po paru kilometrach znowy się zapaliło, i zaczęło piszczeć.

Miesiąc temu wymienilem czyjniki ABS z przodu, wyczyszczone także zostały koronki ABS`u ponieważ włączal sie przy dojezdżaniu do skrzyżowania. czy ktoś ma pomysł co to może być.

Po podłączeniu do VAG`a pokazuje jakiś błąd o komunikacji że została przerwana czy coś w tym stylu.

pozdrawiam

Grigori_ig

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie przeglądam forum , i tak się zastanawiam że jak by to była wina przerwanego kabelka to wywalało by (!) za każdym razem.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak poruszałem kabelkami i kostka przy sterowniku to (!) zgasło i zapalił sie ASR. w tygodniu jade do elektryka zobaczymy co on mi powie.

dzięki za pomoc.

pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie również sterownik po zimie padł, kupiłem używkę z pompą od kolegi z forum za 190zł także nie ma tragedii, na dniach będzie wymiana zobaczymy czy błąd zniknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okazało się ze sterownik do wymiany ,założylem temat w dziale kupie -szukam sterownika o numerach 0273004358 8E0614111AH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej dac go do naprawy ?

150-200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No włąśnie jest taki problem że nie można go zregenerować, bo poprzedni właściciel już to zrobił.Z tym że w taki sposób że nie da rady go odratować.:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jest jeden mały problem :facepalm:

ten sterownik ma: ABS/ASR/EDS, ...ujnia na całego, bardzo ciężko znalesc

---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:45 ----------

Grigori, wymontuj ten sterownik i go wyslij do mnie

mam dobrego elektronika, powinien to ogarnąc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukam jeszcze troszkę może coś znajdę. Co do wysyłki to się zastnowie. tylko nie wiem czy jest warto znajomy elektronik mówił że zregenerować się tego już nie da bo ktoś zrobił to tak nie umiejętnie aż dziw że działał ( styki były pozalewane jakimś klejem etc) No ale jak to mówią nie ma rzeczy niemożliwych. narazie prerobił tak że pali mi się "abs i asr" a fis nie wyświeta błędu

pozdrawiam.

---------- Post dopisany 03-07-2013 at 23:37 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2013 at 23:28 ----------

Witam

sterownik wymieniony razem z pompą.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Żeby nie robic nowego tematu to tu poproszę o pomoc. Jakiś rok temu dałem mechanikowi moje auto do wymiany całego zawieszenie, łożysk z przodu oraz tarcz z klockami hamulcowymi. I mam taki problem jak kupiłem caly komplet tarcz hamulcowych to z tyłu nie wiedziałem ze w tarczy jest Pierścień ABS. i mechanik po zdjęciu starych na nowe nabił mi pierścień ze starych tarcz ale mówił gdy przy wybijaniu pierścienia ze starej tarczy pęk mu jeden z pierścieni i nie założył go i niby dlatego pojawia mi sie błąd ABS. Na jakiś czas wyjechałem i nie miałem czasu sie za to zabrać... Aż do dzisiaj gdy zdjąłem obie tarcze z tyłu okazało sie że są oba pierścienie... I jest taki problem gdy odpalam auto wszystko jest w porządku do czasu gdy przekroczę 20km/h i sie zapala kontrolka ((!)) oraz (ABS) Nie wiem jaka może byc temu przyczyna czy pierścień abs w tarczy jest za głęboko osadzony? i dlatego czujnik ABS nie łączy nie łapie sygnału? może za daleko go nabili? a może krzywo :P? nie zwróciłem dobrze uwagi tez mój błąd ale zdjęciu tarcz jak sie okazało że sa pierścienie to sie zdenerwowałem ze mnie oszukali... Proszę was o pomoc co zrobić z takim problemem od czego sie pierwszego zabrać. Podkreślam Płyn hamulcowy jest tarcze klocki w porządku. Nie sprawdzałem kostek ani z przodu czujników ABS. Jak możecie to podzielcie sie waszą wiedzą ze mną. Czekam na Odpowiedzi. Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij VAG-a i zobacz z ktorego koła jest blad.

Prawdopodobnie masz zle ustawiony czujnik względem koronki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Jak uda mi sie wystawić w dziale sprzedam wymontowaną pompę wraz ze sterownikiem to dam znać.

pozdrawiam

Grigori_ig

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...