Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 Sedan instalacja wiązki haka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktos sie orientuje jak zalozyc kompletna wiazke do haka holowniczego? Ile z tym zabawy, jakich konkretnie wiazek potrzeba?

Opublikowano

Cześć kolego!

Czy dowiedziałeś się coś konkretnego w sprawie zamontowania i podłączenia instalacji elketrycznej ori haka do B6??? Ja tez zamierzam zakupić hak ori uzywany, z oryginalną wiązką elektryczną i modułem i zastanawiam się czy sobie sam poradzę z montażem go. Na forum nic ciekawego w tym temacie nie znalazłem, może Tobie cos się udało to podeslij, z góry dziękuję. Zastanawia mnie jeden zasadniczy hak czy będę musiał ciagnąc jakieś przewody od przodu auta, czy wystarczy podpiąc sie z modułem do instalacji umieszczonej z tyłu samochodu???? Ja cos wyczytałem, że jednak A4 nie mają instalacji wyprowadzonej do haka i trzeba coś ciągnąc od przekaźników, ale nie wiem czy to prawda. Jak byś kolego coś mial więcej w sprawie montazu haka do B6 to daj znać. Z góry jeszcze raz dziekuję.

Opublikowano

Sprawa jest dość skomplikowana. Przede wszystkim potrzebujesz belke z hakiem i mocowaniem gniazda elektr. alu oslone belki(w orginale jest bez wyciecia na hak i mocowanie do belki),uchwyt modułu haka, moduł i jak Ci się uda cała wiązka, jeśli nie to elektryk będzie musiał ciągnąć kable pod sam licznik. Inaczej nie da rady. Jeśli masz wszystko zabawa na cały dzień, ale można.

Opublikowano

Dziękuję za radę, mam kompletny haka wraz z belką (gotowe wycięcie), modułem i plastikiem do jego mocowania. Natomisat wiązka elektryczna nie jest kompletna, jest gniazdo na przyczepę, i dwie kostki wejściowe do modułu, natomiast 4 kabelki wyjściowe z modułu (tyle widać, ale nie wiem czy nie więcej?) są obcięte i chyba one prowadzone być powinny do przodu auta? Tak patrze na to i chyba samemu nie ma co się zabierac za ten montaż, bo z elektryką będzie krucho. A czy mozna ewentualnie tą wiązką prowadzącą od modulu do przodu auta gdzieć kupić w oryginale?? Bo to uprościłoby sprawę aż dziw że inżynierowie niemieccy tego fabrycznie nie przewidzieli... Może masz jakieś foty robione z montażu haka i instalacji to będę wdzięczny.

Opublikowano

Zdjęć niestety nie mam, jedynie co mogę podpowiedziec to ze samemu nie da rady tego zrobić. Potrzeba fachowca, bo założyć hak i belke to pestka, ale pociągnąć te wszystkie przewody pod licznik i je dobrze podopinac to już wyższa szkoła jazdy. ASO oczywiście oferuje wiązka tylko kosztuje majątek jak pytałem w zeszłym roku to prawie 2k. Lekka przesada. Znajdź jakiegoś elektryka co zna się na Vagach to Ci to zrobi. Najważniejsze ze masz gniazdo i kawałek przewodów.

Opublikowano

Ok, dzięki za wszystkie rady i podpowiedzi. Też dochodze do takiego wniosku że samemu tego nie zrobię. Dlatego rozmawiałem z mechanikiem, która zna się tez na elektryce i łącznie z zamontowaniem haka i instalacji - krzyknął mi 150zł, to wydaje mi się bardzo rozsądna cena. Zobaczymy czy nie będzie marudził, że nie ma oryginalnych wiązek wszystkich i że musi coś lutować... Dam znać jak się wszystko zakonczy i powiem jak poszło. A ty ile płaciłeś za podłączenie haka z instalacją???

Opublikowano

Tyle samo tylko montowalen jeszcze tempomat. To spoko, tylko równo powycinajcie belke i dolna dokładkę zderzaka bo może pózniej odstawać. Powodzonka

Opublikowano
Zdjęć niestety nie mam, jedynie co mogę podpowiedziec to ze samemu nie da rady tego zrobić. Potrzeba fachowca, bo założyć hak i belke to pestka, ale pociągnąć te wszystkie przewody pod licznik i je dobrze podopinac to już wyższa szkoła jazdy. ASO oczywiście oferuje wiązka tylko kosztuje majątek jak pytałem w zeszłym roku to prawie 2k. Lekka przesada. Znajdź jakiegoś elektryka co zna się na Vagach to Ci to zrobi. Najważniejsze ze masz gniazdo i kawałek przewodów.

Sorki kolego, że sie wtrącę ale nie strasz przyszłych chętnych do montażu ori haka, nie jest to takie straszne jak napisałeś.

Przecież jest to rapem kilka kabelków, więc co to za trudność, zwłaszcza, że na forum są schematy, sam jakiś czas temu wrzuciłem schemat w jakimś wątku. :wink:

Opublikowano

Nikogo nie strasze, płacisz 150 zł jak widać i masz podpiety hak. Mówię tylko ile ja miałem zachodu z tym wszystkim. A schematy jak się nie znasz możesz sobie wsadzić...:)

Opublikowano

Problem jest poważny z tą instalacją. Odwiedziłem w Olszynie już 3 mechaników elektryków i nie chcą się podjąć tego tematu. Mam obcieta wiązkę z dwoma kostkami wchodzącymi do modułu, ale potem te kabelki są obciete i nikt dotychczas nie chce się podjąć ich podłączenia do instalacji auta. Wiem że są schematy ale ja sam się tego nie podejmę, zwłaszcza w sytuacji gdy trzech " fachowców" z mojej okolicy tego nie chce robić i powiedzieli otwarcie że tego nie robili dotychczas is ię boja. Może ktoś z kolegów na forum zna kogoś z Olsztyna lub okolic, kto mi to dobrze bez obaw zrobi-podłaczy instalację haka w B6. Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

andre pomoge ci ... zapodaj fotki tej wiązki i dodatkowo opisz jakiego koloru masz kostki i ile ma pinowe lub wrzuć ich numery VAG to sam odszukam

jak na wiązce jest przyczepiona biała naklejka z numerem VAG też podaj z niej numer.

Opublikowano

Dzięki serdeczne, ale już znalazłem kogos kto mi to zrobi. Nie będę sam się tego imał, bo to dla mnie za skomplikowana sprawa. Mimo wszystko na kostkach (mam ich dwie i prowadzą do modułu) obie czarne -nie ma żadnych białych naklejek. Są na kostkach tylko numery części. Jak będę jeszcze dalej potrzebował pomocy w tej sprawie to dam znać. Na tą chwilę dzięki bardzo za życzliwość.

pozdrawiam

Andrzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...