Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Błąd 17965 a kierownice turbiny


jacod

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

błąd 17965 z tego co czytałem może mieć związek z zapieczonymi kierownicami w turbo. Moje pytanie to czy jeśli by były zapieczone to wchodziłby w błąd na każdym biegu powyżej 3000 obrotów a nie jak u mnie na 5 biegu powużej 3500 powyżej 120km/h

czy bardziej stawiać na N75?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma na to reguly ...

Logi! :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawaj logi, bo może być nieciekawie. Mówię poważnie bo też to przechodziłem :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawaj logi, bo może być nieciekawie. Mówię poważnie bo też to przechodziłem :gwizdanie:

A nie było 0575? :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było tylko to:

Control Module Part Number: 038 906 019 JL

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1519

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63251

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik cisnienia doladowania.

Tyle ja -reszta :szukaj: np.MOZILLA :wink4:

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik cisnienia doladowania.

Tyle ja -reszta :szukaj: np.MOZILLA :wink4:

POZDRAWIAM

Trochę się pospieszyłeś, chyba :cool1: To nie był czujnik :naughty:, tylko turbo. Zapieczone kierownice, przeladowanie, w ostatecznosci pusciły uszczelnienia. W przypadku kolegi jacod jest to samo, ale musi zrobic logi żeby potwierdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik cisnienia doladowania.

Tyle ja -reszta :szukaj: np.MOZILLA :wink4:

POZDRAWIAM

Trochę się pospieszyłeś, chyba :cool1: To nie był czujnik :naughty:, tylko turbo. Zapieczone kierownice, przeladowanie, w ostatecznosci pusciły uszczelnienia. W przypadku kolegi jacod jest to samo, ale musi zrobic logi żeby potwierdzić.

Masz racje, może troche się pospieszyłem.

Poczekajmy na logi!?

PS. kolega pisze że brak 0575!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0575 nie jest wyznacznikiem .... sa inne kody bledow swiadczace o problemach z utrzymaniem prawidlowego doladowania .... :wink4: [przyklad wyzej :naughty:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie mam wlasnego VAGa ale postaram się u mechanika sprawdzić czy turbo prawidłowo działa. Dzięki za popdowiedzi.

A i jeszcze jedno da rady samemu wymienić N75 czy trzeba zciągać chłodnice i takie tam (jaki jest zbliżony koszt wymiany)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze jedno da rady samemu wymienić N75 czy trzeba zciągać chłodnice i takie tam (jaki jest zbliżony koszt wymiany)

Nic nie rob dopoki nie zrobisz logów. Wydasz tylko niepotrzebnie pieniądze, i albo trafisz, albo nie. Jaki jest przebieg tego avf'a i czy masz zapocony olejem egr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg 240tys Zawór EGR czyściłem i zauważyłem że czarny popychacz sterujący przepływem w EGRrze się nie rusza (tzn wymieniałem rurki i okazało się że ktoś ułamał plastikowego bolca w nim, zakleiłem to porządnie ale nie widze aby się ruszał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg 240tys Zawór EGR czyściłem i zauważyłem że czarny popychacz sterujący przepływem w EGRrze się nie rusza (tzn wymieniałem rurki i okazało się że ktoś ułamał plastikowego bolca w nim, zakleiłem to porządnie ale nie widze aby się ruszał)

Przebieg dosc spory, wiec turbo jak najbardziej podejrzane. Ten popychacz sluzy do gaszenia silnika, wiec nie bedzie sie ruszał w trakcie pracy silnika :gwizdanie: Jesli pojawil Ci sie 17965 i nie masz mozliwosci zrobienia logów, to jak najszybciej jedz na czyszczenie turbiny do dobrego zakladu. Uratujesz turbo i jeszcze troche polatasz bez niemilej niespodzianki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podepne sie do watku kolegi. Mam ten sam problem. Turbina przeladowuje mi po ponad 4 tys obrotow odlacza sie turbo. Logi robilem ostatni jakos 3 miesiace temu wtedy wszystko bylo ok, problem nagle pojawil sie podczas mrozow. Mam pytanko czy to oznacza juz poczatek konca turbiny (cisnienie od 1800 obrotow do 2500 jest bardzo duze okolo 2900 mbar gdzie powinno byc maks 2500 log dynamiczny grupa 11)?? Czy tez mrozy tak dzialaja na sprezarke? 2 pytanie chcialbym zabrac sie za czyszczenie sam mam jakies tam pojecie o mechanice i pokrecic troche lubie, czy lepiej oddac to zakladu zajmujacego se czyszczeniem turbin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...