Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Strasznie dymi po wymianie turbiny


r7adek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wymieniłem w swoim afn-ie turbinę na awx i na początku a raczej przez jeden dzień było ok. Dzisiaj zaczął strasznie kopcić na czarno co może być przyczyną tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro kopci na czarno to szukaj nieszczelności w układzie , zobacz czy przejściówka dobrze siedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolot do ic szczelny ??

tu bym szukał najpierw :wink:

Ale na tej seryjnej nie było takiego objawu. Poza tym jak pisałem wczoraj jeszcze wszystko było ok. Dopiero dzisiaj zaczął tak kopcić.

---------- Post dopisany at 20:50 ---------- Poprzedni post napisany at 20:45 ----------

Skoro kopci na czarno to szukaj nieszczelności w układzie , zobacz czy przejściówka dobrze siedzi

Ta przejściówka to chyba nie ma

na to wpływu bo ona jest tam z boku jakby, od strony ssącej a nie gorącej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego właśnie że ma , każda nieszczelność w układzie dolotowym spowoduje nadmierne dymienie na czarno i spadek mocy , może sie wypieła albo w jakimś innym miejscu masz nieszczelność

---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:54 ----------

i nie od strony ssącej tylko na wyjściu z turbo w strone icka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, to ok nie znam się pisałem tylko jak to wygląda. Jutro jeszcze sprawdzę to ale była osądzona solidnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A swoją drogą odczułeś jakąś zmiane w pracy silnika po zmianie turbiny ?? Chodzi mi o to jak auto przyśpiesza , u mnie po zmianie na turbo od AWX silnik troszke wolniej wstaje ale chodzi fajnie , wcześniej na starej już ok 1800 dostawał strzała a na tej ok 2000 obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak samo jest z tym zbieraniem się. Tylko to kopcenie mnie denerwuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A swoją drogą odczułeś jakąś zmiane w pracy silnika po zmianie turbiny ?? Chodzi mi o to jak auto przyśpiesza , u mnie po zmianie na turbo od AWX silnik troszke wolniej wstaje ale chodzi fajnie , wcześniej na starej już ok 1800 dostawał strzała a na tej ok 2000 obr

czy to jest reguła że wstaje ok 2000 obr ?

w AWX wczesniej wstaje, myślę że mogł byś ruszyć lekko gruszka i wczesniej by wstawała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A swoją drogą odczułeś jakąś zmiane w pracy silnika po zmianie turbiny ?? Chodzi mi o to jak auto przyśpiesza , u mnie po zmianie na turbo od AWX silnik troszke wolniej wstaje ale chodzi fajnie , wcześniej na starej już ok 1800 dostawał strzała a na tej ok 2000 obr

czy to jest reguła że wstaje ok 2000 obr ?

w AWX wczesniej wstaje, myślę że mogł byś ruszyć lekko gruszka i wczesniej by wstawała

Korekta softu i wstawanie bedzie juz normalne;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność

miałem również przypadek że ogranicznik się odkręcił i turbo nie pompowało - zmienna geometria nie mogła funkcjonować

Ogranicznik jest oryginalnie zabezpieczony farbą więc to odpada.

---------- Post dopisany at 12:14 ---------- Poprzedni post napisany at 00:26 ----------

I wszystko już działa, mieliście rację była nieszczelność spowodowana tym, że jakiś wężyk przekroju 2 mm się rozłączył i robił te cyrki. Teraz wszystko śmiga jak należy. Dzięki za pomoc wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...