Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak to jest naprawdę z tą awaryjnością 2.0 TDI?


Sayymon

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc. Mam pytanie. Przymierzam sie do kupna A4 B7 z 2006r. [koncowka roku]. Przebieg ok 120 tys. wszystko bylo regularnie robione- od znajomego. Aha i silnik 8 zaworowy. Doradzcie co robic. Kupic czy nie. Czekam na szybka odpowiedz. Mam malo czasu, zeby odpowiedziec jemu.

Dzieki

Utarguj ile się da i bierz :decayed:

Tylko bądź przygotowany na nieprzewidziane wydatki, a może będziesz szczęśliwcem i Ciebie ominą :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienisz rozrząd przy okazji zerkni w jakim stanie jest zabierak pompy oleju i gniazdo ,wymienisz zabierak i smigasz :wink: oczywiście olej i filtry :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bolączki, które mogą Cię pociągnąć po kieszeni to napęd pompy oleju, przysiadające głowice i co za tym idzie wysrane uszczelki pod głowicą, wyrobione gniazda pompowtrysków, problemy z DPFem......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W BPW wymiana rozrządu połączona z planowaniem głowicy i wymianą uszczelki 3 kPLN:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem rozrząd w ASO dostałem rabat :decayed: auto musiałem zostawić na noc ,chyba jakąś lewizne robili 2100 kompletny rozrząd :wink: DPF usuwał mi Aligator katowice (tuner) 1500 zł pucha została orginalna :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...