galka90 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 witam ostatnio zaobserwowałem że mi szarpie na wolnych przy dodaniu gazu jakby nagle zawiechę złapał. Poprzedni właściciel mówił o czyszczeniu egr i moje pytanie gdzie on jest w tym silniku jak się dobrać?? Czy zaślepienie go to dobry pomysł jak tak to czy w kompie trzeba grzebać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 witam ostatnio zaobserwowałem że mi szarpie na wolnych przy dodaniu gazu jakby nagle zawiechę złapał. Poprzedni właściciel mówił o czyszczeniu egr i moje pytanie gdzie on jest w tym silniku jak się dobrać?? Czy zaślepienie go to dobry pomysł jak tak to czy w kompie trzeba grzebać?? W silniku 3.0 MPI nie ma zaworu recyrkulacji spalin - trzeba szukać usterki w innym miejscu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek85 1 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 są dwa egr i nie jest to żaden mpi masz od strony ściany grodzowej zaraz za czujnikami położenia wałków rozrządu a wygląda to tak AUDI A4 3.0 V6 ZAWOR EGR 06C131102A 06C131101 (3598937254) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. AUDI A4 B6 A6 C5 3.0 ASN ZAWÓR EGR 063131101 (3577781163) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Kurcze - wczoraj studiowałem dane techniczne ASN-a i w parametrach mam jak byk info "bez układu recyrkulacji spalin"... Dla pewności poszperałem jeszcze w katalogu części i też nic nie znalazłem. Po informacji uzyskanej od Ciebie poszperałem dalej i... jest = zawór kombinowany Dzięki za wyprostowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galka90 0 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 czy ten egr jest w jakiś sposób powiązany z olejem ?? da się go zaślepić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 to nie jest EGR.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galka90 0 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Do kogo to post a jak nie egr to co??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 to nie jest EGR.... Kurde chłopy zdecydujcie się - przestałem drążyć temat a tu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arasxxx 0 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 zatykać raczej nie za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 fakt faktem jest to zawór kombinowany ale nie jest to jako taki EGR... te zawory nie są w zaden sposob połaczone z wydechem, to są zawory które doprowadzają dodatkowe powietrze do kolektora ssącego z pompy SAI (pompy wtórnego powietrza) w parenascie sekund po odpaleniu silnika zeby szybciej rozgrzac katalizatory.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 fakt faktem jest to zawór kombinowany ale nie jest to jako taki EGR... te zawory nie są w zaden sposob połaczone z wydechem, to są zawory które doprowadzają dodatkowe powietrze do kolektora ssącego z pompy SAI (pompy wtórnego powietrza) w parenascie sekund po odpaleniu silnika zeby szybciej rozgrzac katalizatory.... Konkretna odpowiedź - dziękuję (czyli moje wcześniejsze poszukiwania były trafne - brak systemu recyrkulacji spalin przy tej jednostce). Czekam jeszcze co na to sławek85. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galka90 0 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 a ten zawór jest jakoś smarowany przez olej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyAudiA4 1 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 podepne sie pod temat czyli jak kolega pisal wczesniej jak tak zwane szarpniecie jest czyli lece sobie puszczony gaz dodaje gazu i czasami szarpnie to czyli trzeba te ,,zaworki przeczyscic"??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 ASN nie ma układu EGR jak ktoś już wcześniej napisał , jest SAI i te dwa zawory są od niego , niestety jak są niesprawne potrafią namieszać , zaślepić można, ale trzeba wyłączyć programowo system SAI i dla katów nie zdrowe , szybciej się zapychają . Przyczyn szarpań może być wiele od świec , cewek, nawet po te zaworki , więc diagnostyka porządna to podstawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyAudiA4 1 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 dlatego napisalem zaworki a dokladniej czy to moze byc przyczyna tego szarpniecia. swiece cewki nie podejrzewam bo nie mam zadnych drgan nierownej pracy silniki czy tez truniejszego odpalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się