Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kodowanie Przyuczenie Pilota od B7 w B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie pytanie czy te kluczyki da się zakodować do Audi !4 B6 rok 2004

numery: 5FA 009 272-11 8P0 837 220D

5FA 009 272-10 8P0 837 220D

ta sa z A3 wiec odpada

Opublikowano

Panowie mam kluczyk z b7 i mam mały problem mianowicie grot który zakupiłem jest minimalnie chudszy od oryginalnego i przez to jest uczucie jak by był luźny. Podpowiecie skąd można kupić oryginalny grot? Dzwoniłem do Aso i powiedzieli że takich rzeczy nie sprzedają.

Opublikowano

Witam posiadam kluczyk 8Z0 837 231 26/01 modul komfortu z koncowka AR auto rocznik '04 chcialbym dorobic kluczyk z b7 da rade? jak tak to z jakimi numerami?

Opublikowano

tak da radę musisz tylko musisz szukać kluczyka z a4 b7 :)

Opublikowano

Tylko czy jest roznica w nr czy koncowych literkach? Czy to bez roznicy

Opublikowano

wiem że na 100% z końcówką K i Q będzie pasować

Opublikowano

Tak pasuja oba

Opublikowano

Zostawię info dla potomnych jak wyglądała sprawa zaadoptowania kluczyka z A4 B7 do B6 z przed lipca 2002r czyli z pierwszą wersją centralnego.

Niestety , aby kluczyk pracował z takimi autami wymagany jest upgrade modułu komfortu do drugiej wersji centralnego zamka czyli wybieramy jedną z opcji w zależności od zapotrzebowania i wyposażenia auta: 

Centralny zamek (wersja II* – od lipca 2002, od VIN 8E*3*100001)
8E0 959 433 AR - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
8E0 959 433 AS - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 AT - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 BA - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
8E0 959 433 BB – fabryczny alarm, 315MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 BC - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 BD - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).

Następnie zaopatrujemy się w kluczyk z B7, taki który będzie współgrał z obsługiwaną częstotliwością naszego modułu najlepiej z końcówką nr K lub Q - nie ma sensu kombinować te działają

Po wymianie modułu , który siedzi pod wykładziną od strony kierowcy szczelnie zapakowany w plastikową obudowę przystępujemy do adaptacji naszego kluczyka który bez problemu przyucza się do wskazanych modułów komfortu. Kodowanie MK najlepiej zczytać z naszego starego modułu i po prostu je przepisać do nowego wtedy będzie pewność, że wszystkie  opcje komfortu  będą  nam działały tak jak przed wymianą.

Żeby kluczyk z B7 nie tylko otwierał auto , ale również je uruchamiał należy w pierwszej kolejności dociąć właściwy grot ,a następnie  przełożyć pastylkę immo z naszego starego kluczyka do nowego- jest ona ukryta w obu kluczykach w pobliżu mocowania grotu.

 

Oczywiście  , żeby nie było zbyt kolorowo to muszą być również minusy tego rozwiązania , a mianowicie głównym problemem jest to że przestają nam działać wszystkie obecne kluczyki i najlepiej było by przygotować sobie  dwa kluczyki które obsłuży nowy moduł ale to już zostawiam do rozważenia przyszłym rezającym :wink:

Pozdro 

Opublikowano

Najważniejszym plusem jest to że możesz kupić kluczyk b7.
Który jest o wiele ładniejszy.
Jak sprzedasz swoje stare kluczyki, to spokojnie wróci Ci się zakup nowego.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Panowie posiadam tylko jeden kluczyk do mojej B6 o oznaczeniu 8Z0 837 231 D, 433,92 MHz, A2/A4, 27/04, auto z 2004 roku, chciałbym dorobić drugi kluczyk, żeby ten co posiadam mieć jako zapasowy, a normalnie korzystać z nowego.

1. Pojawia się pytanie czy mogę zakodować kluczyk z B7?

2. Jeżeli tak to mam szukać z końcówką Q lub K?

3. Muszę kupić nową pastylkę immo jeżeli uda mi się kupić kluczyk od B7?

4. Jak wygląda sprawa z kodowaniem, skoro nie mam kodu do immo, gdzie go szukać?

Opublikowano

1...tak

2...tak

3...tak 

4....zdobyć PIN, własny kabel lub kogoś poprosić

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Mam własny kabel. Jakaś instrukcja jak wygrzebać ten pin? 

Opublikowano

Żeby wyjąć Pin, kabel musi być odpowiedni.
Zwykły kkl nie wystarczy.
Vag Can Comander.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Cześć,

Czy w B7 z 2005r. mając obecnie pilot o oznaczeniu 8E0 837 220 E mogę dodać nowy z oznaczeniem 8E0 837 220 Q ???
Jest sporo kluczyków zarówno na allegro jak i aliexpress z oznaczeniem Q gorzej z tymi z E.
Czy jeśli Q nie pasuje to mogę dobrać jakiś inny niż E?
 

 

 

Opublikowano

Dzięki kolego przydało się. 

Opublikowano
W dniu 23.08.2015 o 07:43, lucjan0681e napisał:

jak mam taki nr kluczyka to da sie zmienic na b7? Auto pierwsza rejst. 04. 2002fdb5aa23daacef1a0ffee810e183de63.jpg

Wysłane za pomocą Commodore 64

Mam taki sam kluczyk jak kolega na zdjeciu tyle ze 36/02 data. Chce go zakodowac do mojej b6 gdzie kluczyk oryginalny jest 43/01r i nie widzi kluczyka. Z jaka data musze szukac kluczyka zeby byl widoczny lub czy ten co mam idzie zaprogramowac przez licznik? 

Opublikowano

O tym, czy możesz zakodować inny kluczyk B6-B7, decyduje posiadanie odp modułu komfortu..
jeśli nikt nie grzebał TWOIM w aucie..... to NIE

Opublikowano
W dniu 23.08.2015 o 07:43, lucjan0681e napisał:

jak mam taki nr kluczyka to da sie zmienic na b7? Auto pierwsza rejst. 04. 2002fdb5aa23daacef1a0ffee810e183de63.jpg

Wysłane za pomocą Commodore 64

Mam taki sam kluczyk jak kolega na zdjeciu tyle ze 36/02 data. Chce go zakodowac do mojej b6 gdzie kluczyk oryginalny jest 43/01r i nie widzi kluczyka. Z jaka data musze szukac kluczyka zeby byl widoczny lub czy ten co mam idzie zaprogramowac przez licznik? 

Opublikowano

Ja nie chce kluczyka od b7, chce taki sam jak mam tj b6, tyle ze nie wiem jak je zakodowac. Przez vcdsa nie widzi kluczyka. Moj ori kluczyk jest z 43/01 a inny co mam jest z 36/02. Czestotliwosc sie zgadza, ale nie widzi komp sygnalu klucza z 36/02. Co zrobic, szukac innego kluczyka?

Opublikowano

Kluczyki do b6 dzielą się na te do lipca 2002 roku czyli bez literki D na końcu
I od sierpnia 2002 z literą D na końcu numeru. 433
Oraz wersję na USA 315.
Jeśli mimo identycznego pilota, MK nie widzi... to obstawiam winny kluczyk.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...