Kemot1979 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witam, Spore prawdopodobieństwo, że pacjent ma wirusa ( tak już kupiłem -kość w ECU nosi ślady lutowania, większy boost ). Z moich przeróbek to tylko DP zamiast Kata. Proszę o analizę logów dynamicznych jeśli da się coś z tego wywnioskować. Pierwszy raz robiłem logi dynamiczne i jak widać nie jest to moja mocna strona. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM po hamowni pokazało 184,6km przy 5300 rpm, 297nm przy 2750obr. Powyżej 5300 moc spada wraz z doładowaniem. Nurtuje mnie czy tak ktoś program zrobił celowo że momentu sporo więcej i koniki się w miarę zgadzają czy też jest jakaś inna przyczyna. Turbo dmucha 1,2 bara ale powyżej 5 tyś spada i potrafi osiągnąć 0.5 bara pod koniec prędkości obrotowej silnika. Pozdrawiam, Tomek. ---------- Post dopisany 17-04-2013 at 12:03 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2013 at 21:43 ---------- Nikt nie zerknie...?
Łukasz13 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 No pewnie cos grzebane bo 1.2 w serii to nie było:wink: spadek po koniec pewnie dlatego żeby nie zapętlać seryjnych wtrysków i nie doprowadzać do pracy na ubogiej mieszance pod koniec obrotomierza.
edekxp Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 zrób logi 115, 118,20 a sory to nie B6 po przepływomierzu wychodzi prawie 200KM
Kemot1979 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 ok, poprawię logi niebawem i wrzucę. Kreski z dyno też podepnę. A statyczne logi też wykonać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się