Gość skorpion80 Opublikowano 13 Lipca 2008 Opublikowano 13 Lipca 2008 Ale jak sprawdzałem filtr powietrza i zaglądałem na przepływkę to wyglądała na wporządku,siateczka cała Pytam bo na Allegro stoją po 200zl a jak to nie jest to,to niechcę 200 na darm,o wydawać Mogę jakoś sprawdzić na Vagu czy to jest właśnie to Pozdrawiam
mateogda Opublikowano 14 Lipca 2008 Opublikowano 14 Lipca 2008 Jak chcesz zacząć od wydawania pieniędzy to zainwestuj najpierw w własnego vag'a, prędzej czy później i tak się przyda.
MIIKEW Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 hey i jak zrobiłeś to auto ? bo ja mam podobne objawy i nie wiem za co sie brać żeby to "sedno" znaleść pozatym auto mam od 7 dni wiec za dużo o nim nie wiem
3LV15 Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 wedlug mnie to zepsuta jest przeplywka javascript:void(0);[br]Dopisany: 16 Lipiec 2008, 15:51 _________________________________________________+wlasny kates porazka dla mnie bo to dopiero ekstra kosztuje siateczka moze byc oki i sama przeplywka tez a chodzi tu konkretnie o styki po kturych chodzi klapka poprostu te styki sie wycieraja i d*pa wtedy jest pozdro [br]Dopisany: 16 Lipiec 2008, 16:03 _________________________________________________na gazi sie kreci do oporu bo mieszanka powietrza i gazu jest mniej ska plikowana niz sama benzyna
Gość skorpion80 Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 No niestety jede do "magika" który się naprawdę zna na ale dopiero w poniedziałek,tzn 21,07 ale z objawów które mu opisałem przez telefon potwierdza że prawdobodobnie to przepływka,ale musze przyjechać żeby potwierdził Jak będę wiedział co to było to napewno się odezwę Ps. do 3LV15 na LPG też mi nie kręci do oporu,obroty max 4,5 i prędkość 140,no przy dobrym wietrze to 150km/h Pozdrawiam [br]Dopisany: 18 Lipiec 2008, 13:46 _________________________________________________Witam ponownie,niestety tak późno ale jakoś tak wyszło Słuchajcie,krótko opowiem,miałem dziś wolne,narzeczona w pracy,więc sie nudziłem i zająłem sie tą przepływką.Tzn. zająłem,poprostu odkręciłem pooglądać i takie tam.Przy okazji przedmuchałem ów przepływkę i filtr powietrza przy okazji i oczyściłem szmatką wewnątrz przepływkę,przedmuchałem wtyczke do przepływki i poskładałem wszystko do kupy Wyjeżdżając po swoją kobitkę nastąpił CUD Silnik zaczął pracować "jak za dawnych czasów" tzn,bez szarpania,płynnie wchodził na obroty,które mogłem wcisnąć na maxa a nie jak wczesniej do 4,5 max Przecież nic takiego nie zrobiłem a taka zmiana?? Narazie uniknąłem kosztów wymiany ale zobaczymy jak długo to wytrzyma :> Ktoś ma pomysł czy ja coś mogłem "naprawić" czy to tylko przypadek Pozdrawiam [br]Dopisany: 19 Lipiec 2008, 00:56 _________________________________________________Witam ponownie Otóż dzisiaj znowu problem powrócił Lekka mżawka silnik zimny objawy jak wcześniej Po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu silnika powróciło wszystko do normy Czy ktoś może wie o co tu chodzi Pytam bo chce uniknąć kosztów "magika" i ew.przepływki [br]Dopisany: 19 Lipiec 2008, 20:01 _________________________________________________Witam wszystkich po raz ostatni w tym temacie Problem rozwiązany, śmiga że hej Koszt naprawy... kilka psiknięć WD 40 :> A mianowicie znajomy powiedział że wystarczy przeczyścić te dwa druciki które są w module przy przepływce co też uczynił i po problemie :> Tak więc kończąc ten temat powtórzę że jeżeli będziecie mieli podobny problem to nie kupujcie nowej przepływki ani filtrów powietrza ani nic co wam "mechaniory" powiedzą tylko zacznijcie od przeczyszczenia pręcików Pozdrawiam
pre_pl Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 wd40 to akurat dość słaby specyfik do tego, moim zdaniem.
Gość skorpion80 Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 Być może,ale najważniejsze że pomógł
Rekomendowane odpowiedzi