ssin 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witam, mam problem z hamulcami, mianowicie przy dłuższym hamowaniu (nacisk na pedał hamulca równy i około 4-5sek.) włącza się pompa ABS i dobija ciśnienia w ukł. efekt jest taki jakbym miał jakis sys. wspomagania hamowania tyle że trochę mało bezpieczny... Gdy włącza się pompa w ukł. jest dodawane ciśnienie, więc nagle siła hamowania robi się większa i następuje szarpnięcie - w skrajnych warunkach może to powodować poślizg. Tarcze klocki grube, wszystko chodzi płynnie, płyn ham. wymieniony, odpowietrzony ukł. vag nie widzi błędów, na desce nic się nie załącza, auto ma ESP, jeśli ktoś spotkał się takim problemem proszę o pomoc dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snake160 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 mam ten sam problem, borykam sie z tym juz pare dni :facepalm:najprawdopodobniej jest to pompa hamulcowa z tego co zdązyłem sie dowiedzieć tu w 90% odpowiedzi... ale może to być też zapowietrzona pompa ABS którą odpowietrza sie jak mowił devastation Vagem plus dokładne odpowietrzenie tylnych zacisków, sprawdze to jeszcze jak nie pomoze to kupuje pompe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssin 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Powiadasz zapowietrzona pompa ABS, muszę zgłębić temat, w weekend bedzie czas to poszukam czegoś na temat odpowietrzania pompy Vagiem. To jest tańsze niż wymiana pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snake160 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 dokładnie teraz tez nie mam na to czasu ale w weekend to zrobię. Jak bedziesz cos wiedział albo uda ci sie rozwiazać problem to daj znać na priva, dzieki:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9151 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Mam dokładnie to samo w swoim AJM-ie. Jeśli ktoś zlokalizuje usterkę proszę pisać. Oby to nie była pompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snake160 0 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 problem rozwiązałem po odpowietrzeniu pompy ABS Vagiem i ręcznym odpowietrzeniu zacisków tylnych tak jak pisał devastation Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
handzland 0 Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Ja miałem podobny problem u mnie jest to wina czujników abs, po przeczyszczeniu ich i ustawieniu problem sie juz nie pojawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anioool 0 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Możecie napisać jak odpowietrzyć pompę ABS? Od Paru dni mam tak że autko jakby słabiej hamowało (mam nawyk dużo wcześniej delikatnie zaczynać hamować) a gdy dłużej hamuje czuuje jakby dostał strzał ciśnienia i coś w rodzaju terkotu abs. Ostatnio tylko wymieniałem przeguby przednie. Tarcze i klocki z przodu i z tyłu wymieniłem w tamtym roku na nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 zle ustawione czujniki wzgledem koronek prawidłowe 0.6-0.8 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgawroni 0 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Podepnę się pod temat z podobnym problemem, mianowicie: sporadycznie podczas hamowania - głównie lekkiego i długiego, pedał hamulca odbija drżąc z częstotliwością kilku odbić na sekundę. W tym czasie hamowanie jest słabsze. Mam nawyk, że podnoszę wtedy nogę z hamulca i wszystko ustaje. Podczas tego zajścia nie pojawiają się żadne komunikaty na desce, vag nie wykrył błędów. Z ostatnich remontów to zostały wymienione tyle tarcze, z łożyskami, pierścieniami abs i klockami. Myślałem że to wina zapowietrzonego płynu hamulcowego, ale zostały odpowietrzone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Sprawdz odleglosci czujnikow od koronek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgawroni 0 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Sprawdzenie sprawdzeniem, ale dziś mi gość w serwisie powiedział, że sprawdzi, ale raczej się tego nie da ustawić, bo czujniki są wciskane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 :facepalm::facepalm: ja pier....e, co za tłuki "...wciska sie ale sie nie reguluje..." to juz nie wiem co sie z nimi robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ynos 0 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Witam,................... jeśli ktoś spotkał się takim problemem proszę o pomoc dziękuję i pozdrawiam. Mam dokładnie to samo. Jak już rozwiążecie problem to piszcie w wątku by wszyscy czytający mogli się dowiedzieć- po to jest forum, a nie na priv'a. Czy przy odpowietrzaniu Vagiem koła muszą być w powietrzu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się