Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Mały problem z obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi: witam od jakiegoś czasu dokładnie po odebraniu samochodu od mechaniora zauważyłem zmianę z obrotami tzn: przy spokojnej jeździe tak do 2500 obr. po odjęciu gazu obroty spadaja do ok 1300-1500 i albo spadają powoli po pewnym czasie do normalnych 900 albo nie - dopiero jak podgazuje powyżej 2500 to jest spadek. zaznaczę że nie dzieje się to cały czas. a inna sprawa to wydaję mi się lub raczej jestem pewny że pzred wizytą u mech. turbina ładowała tak przy 2800 a teraz zryw następuje tak przy 3500. wiem że podczas wizyty miałem odłączoną akumę więc musieli zaadoptować przepustnicę. czy złe zaadoptowanie może być przyczyną tych dwóch problemów :mysli:? aha autko zanim trafiło na warsztat nie miało problemów z obrotami. z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi :notworthy:

Opublikowano

Jestes pewien ze dokonali adaptacji? Ja mialem taki problem ale wyczyscilem przepustnice + adaptacja VAGiem i problem ustapil.

Jezeli chodzi o turbo i ladowanie to moze gdzies rozszczelnili Ci dolot i troszke cisnienie popuszcza?

Mechanicy :wallbash:

Opublikowano

Jestes pewien ze dokonali adaptacji? Ja mialem taki problem ale wyczyscilem przepustnice + adaptacja VAGiem i problem ustapil.

Jezeli chodzi o turbo i ladowanie to moze gdzies rozszczelnili Ci dolot i troszke cisnienie popuszcza?

Mechanicy :wallbash:

no właśnie na najbliższym spocie chyba zaadoptuje ją i zobaczymy tylko czy to może mieć wpływ na te obroty?[br]Dopisany: 10 Lipiec 2008, 17:16 _________________________________________________proszę o zamknięcie na razie wątku :)
Opublikowano

Miałem to samo wyczy[br]Dopisany: 25 Lipiec 2008, 18:11 _________________________________________________Miałem to samo wyczyść przepustnice zaadoptuj VAGiem i bedzie

:good: Pozdrawiam.

Opublikowano

typowe dla przepustnicy-jak wyzej

mialem taki sam problem w B5 obroty delikatnie falowaly -na poczatku,potem wskakiwaly na ok 3,czasem 4 tys i sie utrzymywaly,albo bardzo powoli schodzilo z obrotow,diagnoza- uszkodzony modol wolnych obrotow w przepustnicy,

czyszczenie,a jak nie ustapi,albo po czyszczeniu pojawi sie znow-wymiana modolu,albo calej przepustnicy,ale to ostatnie jest drozsze,ale skuteczniejsze :wink4:

Opublikowano

ja dzisiaj odebralem auto od mechaników i przepustnicy mi nie adoptowali :kox: obroty mi spadaly oraz falowaly

wylaczylem wszystkie urzadzenia co biora prad i przekrecilem stacyjke do zaplonu i po paru sek. przepustnica mi sama sie adoptowala :kox:

PS domjenick przepustnica na ebay.co.uk ok 30£ nie jest tak zle :sesese:

Opublikowano

http://shop.ebay.co.uk/items/?_nkw=audi+a4%2Cthrottle+body&_sacat=9800&_fromfsb=&_trksid=m270

30F? nie wydaje mi sie.... kupowalem tydzien temu

[br]Dopisany: 26 Lipiec 2008, 23:40 _________________________________________________mialem na mysli nowe, nie uzywane elementy

Opublikowano

tydzień temu zaadoptowałem-ale nie vagiem bo sie nie dało- na spocie jest ok.- :good: :> a co do czyszczenia to wolałbym się za to nie brać bo nie chciałbym nic popsuć,nie czuję się dobrze w mechanice - najwyżej dam auto do mechaniora :)

Opublikowano

tam nie bardzo jest co popsuc,to tak na marginesie,ale pewnie,jesli nie chcesz sie z tym bawic,albo po prostu nie umiesz ,no to pewnie,ze do mechanika,prosciej jest to zrobic komus,kto robil juz to kilka razy :wink4:

Opublikowano

W jaki sposób odbywa sie adaptacja w aeb z 95` ?

Mam pedal gazu na linke ale nie wiem czy mam zawór regualcji biegu jalowego....czy przepustnice typu dbw.

Chyba ta pierwsza gdzie adaptacja odbywa sie :

Zapłon włączony, silnik nie pracuje!

[Wybór]

[01 - Silnik]

[bloki pomiarowe - 08]

Wybierz grupę "098" (lub grupę "001" w niektórych pojazdach wyposażonych w sterowniki SIMOS

i Marelli np. silniki ADY i AEE).

[idź!]

[Przełącz na Nastawy - 04]

Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:

"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.

System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :

[bloki pomiarowe - 08]

i tyle.

W ten sposob sobie zadaptuje ? U mnie czasem przy włączonej klimie delikatnie faluja obroty i dosc wolno schodzą. Mialem odłączone aku.

Opublikowano

W jaki sposób odbywa sie adaptacja w aeb z 95` ?

Mam pedal gazu na linke ale nie wiem czy mam zawór regualcji biegu jalowego....czy przepustnice typu dbw.

Chyba ta pierwsza gdzie adaptacja odbywa sie :

Zapłon włączony, silnik nie pracuje!

[Wybór]

[01 - Silnik]

[bloki pomiarowe - 08]

Wybierz grupę "098" (lub grupę "001" w niektórych pojazdach wyposażonych w sterowniki SIMOS

i Marelli np. silniki ADY i AEE).

[idź!]

[Przełącz na Nastawy - 04]

Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:

"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.

System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :

[bloki pomiarowe - 08]

i tyle.

W ten sposob sobie zadaptuje ? U mnie czasem przy włączonej klimie delikatnie faluja obroty i dosc wolno schodzą. Mialem odłączone aku.

jeżeli instrukcję tą wziąłeś z FAQ działu to powinno działać, jak wspomniałem ja zrobiłem autoadaptacje bo vagiem jakoś się nie udało i wydaje mi się że na razie ok.odnośnie obrotów jak pisałem mi nie falowały tylko niekiedy wolno schodziły
Opublikowano

Jak zrobiles autoadaptacje........ ? Widze ze tez masz z 95r aeb. Pytam jak. Ja probowalem i chyba mam cos nie tak z softem... .bo nie udalo mi sie przejsc do grupy 98

Opublikowano

Jak zrobiles autoadaptacje........ ? Widze ze tez masz z 95r aeb. Pytam jak. Ja probowalem i chyba mam cos nie tak z softem... .bo nie udalo mi sie przejsc do grupy 98

z tego co kojarzę to chyba też nam się nie udało przejść tego a autoadaptacja w ten sposób:

-> Sposób 1: autoadaptacja;

Wyciągnij wtyczkę od przepustnicy, potem podepnij, włącz zapłon na 1 minutę, nic nie dotykaj, oczywiścią wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne i czekaj.

Bedzie wtedy słychać dzwięk spod maski, silniczek nastawnika przepustnicy.

Jak przestanie nastawnik pracować, to odczekaj jeszcze jakieś 30-40 sekund (będzie słychać cichutkie kliknięcie jakby przekaźnika).

Potem wyłącz zapłon i ciesz się zaadaptowaną przepustnicą.

Opublikowano

witam a ja po czyszczeniu chcialem zrobic to vagiem ale po przkreceni zaplonu zanim w niego weszlem przepustnica sama sie adaptowala i na vagu bylo adaptacja ok!

Opublikowano

witam a ja po czyszczeniu chcialem zrobic to vagiem ale po przkreceni zaplonu zanim w niego weszlem przepustnica sama sie adaptowala i na vagu bylo adaptacja ok!

i udało się?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...