aqs Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Witam, Proszę o analizę na początek logów statycznych. Samochód zaczął kopcić jakby był zasilany węglem. Logi dynamiczne uzupełnię jak tylko wykombinuję lepszego laptopa do tego, w obecnym bateria nie trzyma. logowanie normalne Log (0 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 007) Log (6 - 013) Log (7 - 023) logowanie BS Log (1 - 003) Log (5 - 011) ---------- Post dopisany 23-04-2013 at 22:18 ---------- Poprzedni post napisany 17-04-2013 at 22:18 ---------- Ponawiam prośbę o analizę logów. Poniżej linki do pełnego logowania. Samochód na fabrycznej mapie, brak DPFa, przy przyspieszaniu czarna chmura za mną się pojawia, szczególnie zanim włączy się turbina a jest to dosyć późno. Dodatkowo skan błędów ze sterownika silnika: Address 01: Engine Labels: REDIR FAIL! Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ HW: 03G 906 018 AQ Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G 9971 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 66565 257 00032 VCID: 74E3D8E36C7B 1 Fault Found: 000000 - SAE - Reserved by Document ISO 15031-6:2005 P0000 - 006 - Short to Plus Freeze Frame: Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1824 /min Torque: 144.0 Nm Text: Kein Messwert verfuegbar Text: Kein Messwert verfuegbar Text: Kein Messwert verfuegbar Text: Kein Messwert verfuegbar Text: Kein Messwert verfuegbar Bin. Bits: 1111 Logi statyczne Log (0 - 023) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 007) Log (5 - 013) Logi BS Log (0 - 003) Log (1 - 011) Logi dynamiczne Log (0 - 001) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 008) Log (4 - 010) Log (5 - 011)
maciekmm Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Dla mnie przeplywka uszkodzona szczegolnie do 2600obrotow za malo powietrza, dlatego kopci. Najlepiej jakbys podmienil od sprawnego. Jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi.
aqs Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 Witam, Problem został rozwiązany. Winowajcą był EGR. Po rozebraniu go okazało się, że klapka się zapiekła i przez to silniczek elektryczny wewnątrz nie był w stanie jej ruszyć i wyłamał plastikowe koła zębate. Co prawda po drodze wymieniłem jeszcze przepływomierz i zawór N75 ale liczy się efekt końcowy. Poniżej 2 logi dynamiczne i BS po naprawie. logi dynamiczne Log (0 - 003) Log (1 - 011) logi statyczne BS Log (2 - 011) Log (3 - 003) Proszę o komentarz czy wszystko teraz ok.
aqs Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 a czy to nie jest urok BRD czy należy przez to rozumieć, że jest coś nie tak z układem doładowania?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się