Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


aqs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę o analizę na początek logów statycznych. Samochód zaczął kopcić jakby był zasilany węglem. Logi dynamiczne uzupełnię jak tylko wykombinuję lepszego laptopa do tego, w obecnym bateria nie trzyma.

logowanie normalne

Log (0 - 001)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004)

Log (4 - 007)

Log (6 - 013)

Log (7 - 023)

logowanie BS

Log (1 - 003)

Log (5 - 011)

---------- Post dopisany 23-04-2013 at 22:18 ---------- Poprzedni post napisany 17-04-2013 at 22:18 ----------

Ponawiam prośbę o analizę logów. Poniżej linki do pełnego logowania. Samochód na fabrycznej mapie, brak DPFa, przy przyspieszaniu czarna chmura za mną się pojawia, szczególnie zanim włączy się turbina a jest to dosyć późno. Dodatkowo skan błędów ze sterownika silnika:

                Address 01: Engine       Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ    HW: 03G 906 018 AQ
 Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G    9971
          Software Coding: 0000072
           Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
                     VCID: 74E3D8E36C7B
1 Fault Found:


000000 - SAE - Reserved by Document ISO 15031-6:2005 
              P0000 - 006 - Short to Plus
            Freeze Frame:
                   Fault Status: 01100001
                   Fault Priority: 0
                   Fault Frequency: 1
                   Reset counter: 40
                   Mileage: 0 km
                   Time Indication: 0


            Freeze Frame:
                   RPM: 1824 /min
                   Torque: 144.0 Nm
                   Text: Kein Messwert verfuegbar
                   Text: Kein Messwert verfuegbar
                   Text: Kein Messwert verfuegbar
                   Text: Kein Messwert verfuegbar
                   Text: Kein Messwert verfuegbar
                   Bin. Bits:   1111  

Logi statyczne

Log (0 - 023)

Log (1 - 001)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004)

Log (4 - 007)

Log (5 - 013)

Logi BS

Log (0 - 003)

Log (1 - 011)

Logi dynamiczne

Log (0 - 001)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 008)

Log (4 - 010)

Log (5 - 011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Problem został rozwiązany. Winowajcą był EGR. Po rozebraniu go okazało się, że klapka się zapiekła i przez to silniczek elektryczny wewnątrz nie był w stanie jej ruszyć i wyłamał plastikowe koła zębate. Co prawda po drodze wymieniłem jeszcze przepływomierz i zawór N75 ale liczy się efekt końcowy. Poniżej 2 logi dynamiczne i BS po naprawie.

logi dynamiczne

Log (0 - 003)

Log (1 - 011)

logi statyczne BS

Log (2 - 011)

Log (3 - 003)

Proszę o komentarz czy wszystko teraz ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakos leniwie wstaje ta turbosprezarka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy to nie jest urok BRD czy należy przez to rozumieć, że jest coś nie tak z układem doładowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...