Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Światła dzienne w reflektorach bi-xenon


HiRide

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zastanawiam się czemu kolego "ciągnął" przewody, skoro całe podłączenie modułu realizuje się na przewodach przy bezpiecznikach.

Sygnał wzbudzający pobieramy z kontrolki ładowania akumulatora.

mozesz sprobowac montowac to przy bezpiecznikach i szukac przewodow tak samo jak szukac kontrolki ładowania.Mi sie nie usmiechalo jak zobaczylem ta platanine kabli i wolalem sobie to zamontowac pod maska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do szanownych kolegow. Czy bylby ktos w stanie zamontowac takie zestawik w moim autku?Oczywiscie odplatnie:) Nie znam sie na elektryce i wiem ze jakbym sie do tego zabral to bym cos spieprzyl a nie o to przeciez chodzi. Moge nawet dojechac. Jak cos to dajcie znac, prosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulator już czeka w domku. Jak wrócę (za jakiś tydzień) to postaram się, żeby ktoś to podłączył. Dam znać jak wyszło :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do szanownych kolegow. Czy bylby ktos w stanie zamontowac takie zestawik w moim autku?Oczywiscie odplatnie:) Nie znam sie na elektryce i wiem ze jakbym sie do tego zabral to bym cos spieprzyl a nie o to przeciez chodzi. Moge nawet dojechac. Jak cos to dajcie znac, prosze.

jak nie pan robert to ja ci moge pomoc ale jednak kawalek drogi bys mial

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 4 maja 2009 roku (Dz. U. Nr 75/2009, Poz. 639) zmieniającym rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, obecnie tylne światła pozycyjne, przednie, boczne oraz tylne światła obrysowe, a także oświetlenie tablicy rejestracyjnej nie mogą włączać się razem ze światłami do jazdy dziennej. Powyższy zapis dotyczy pojazdów rejestrowanych po raz pierwszy po dniu 31 grudnia 2009 roku. W autach rejestrowanych do dnia 31 grudnia 2009 roku dopuszcza się taką instalację świateł do jazdy dziennej, przy której świecą się również światła pozycyjne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Dzięki ostatniemu zapisowi użytkownicy pojazdów wyposażonych w światła dzienne działające zgodnie z dotychczasowymi przepisami nie będą musieli dokonywać przeróbek instalacji elektrycznej.

[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2009, 19:36_________________________________________________czyli jeżeli już mamy dzienne światełka nie musimy się bać o mandat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile oszczędzamy prądu stosując taki układ ? Może ktoś mógłby założyć cęgi na prąd stałyi podać konretnie ile amper bierze na standardowych światłach a ile po przeróbce.

Chyba to kupię :slina::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile oszczędzamy prądu stosując taki układ ? Może ktoś mógłby założyć cęgi na prąd stałyi podać konretnie ile amper bierze na standardowych światłach a ile po przeróbce.

Chyba to kupię :slina::good:

jezdzac na swiatlach mijania swieci sie prawie wszystko zaczynajac od samych swiatel z przodu poprzez cale oswietlenie wnetrza a konczac na tylnych lampach i rej.Jezdzac na dziennych pala sie DWIE zarowki slabym swiatlem.Wniosek jest prosty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzac na swiatlach mijania swieci sie prawie wszystko zaczynajac od samych swiatel z przodu poprzez cale oswietlenie wnetrza a konczac na tylnych lampach i rej.Jezdzac na dziennych pala sie DWIE zarowki slabym swiatlem.Wniosek jest prosty

Dokładnie tak, a dodatkowo oszczędzamy żarniki i przetwornice (dot. xenonu), które przy krótkich jazdach miejskich (częste odpalanie i gaszenie) zużywają sie w dużo większym stopniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzac na swiatlach mijania swieci sie prawie wszystko zaczynajac od samych swiatel z przodu poprzez cale oswietlenie wnetrza a konczac na tylnych lampach i rej.Jezdzac na dziennych pala sie DWIE zarowki slabym swiatlem.Wniosek jest prosty

Dokładnie tak, a dodatkowo oszczędzamy żarniki i przetwornice (dot. xenonu), które przy krótkich jazdach miejskich (częste odpalanie i gaszenie) zużywają sie w dużo większym stopniu

nic dodac nic ujac :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowałem to urządzenie u siebie :naughty: jest bdb, policja się nie czepia nic na razie, ja mam ustawione na 50% mocy.

gdybys mial 50 % mocy w b6 to raczej by ci dowod zabrali -ja mam teraz moze moze 20 & mocy i zdao by sie troche slabiej ale jak sie policja nie czepia i nikt nie ma miga z przeciwka nawet jak sie sciemnia.to nie nie ruszam juz tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niebieski kabel tego urządzonka jest przecież od tylnych lamp to dlaczego piszecie że palić się będą tylko przednie?

Ci ktorzy pisza ( ja tez) ze palic sie beda tylko przednie,nie podlaczali niebieskiego przewodu bo prawo nie wymaga zeby swiecily sie tylne lampy w dzien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...