Kamillo1992 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 mam takie pytanie zmieniłem turbo w swoim 1Z na turbinę z AHU i mam takie pytanie po zmianie wtrysków na 216 + chip ile mógł bym liczyć przyrostu mocy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_tdi 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 mam takie pytanie zmieniłem turbo w swoim 1Z na turbinę z AHU i mam takie pytanie po zmianie wtrysków na 216 + chip ile mógł bym liczyć przyrostu mocy ? polecam przejrzeć ten wątek, znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/ wg mnie jakieś 130-135 koni wyciśniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 mam takie pytanie zmieniłem turbo w swoim 1Z na turbinę z AHU i mam takie pytanie po zmianie wtrysków na 216 + chip ile mógł bym liczyć przyrostu mocy ? a po co zmieniasz turbiny jak one sa takie same ? 1Z/AHU + 216 + soft -> okolice 130 PS , wszystko zalezy w jakim stanie jest pompa wtryskowa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamillo1992 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 ale przy tym jeszcze pasuje ecu wymienic z 1z na ahu ten z ahu jest wiecej pinowy czy coś takiego ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_tdi 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 ale przy tym jeszcze pasuje ecu wymienic z 1z na ahu ten z ahu jest wiecej pinowy czy coś takiego ?? chyba chodzi o 8-mio lub 16-sto bitowy, ale niech lepiej specjalista się wypowie czyli spanky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ 27 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 moim zdaniem nie ma sensu pchac sie w 216 ... z afna wystarcza i 130 kunikow bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muszka.d 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 ale kup teraz sprawne wtryski od AFNa które podają tyle paliwa żeby zrobić 130km... ostatni projekt jaki był to AHU+216 i wyszło - 112km / 239 nm następnie AHU+216+soft - 130km /291nm więc wątpię żeby na wtryskach od AFN wykrzesać 130km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_tdi 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 w 1Z na wtryskach z AFN nie wyciśnie się 130 koni. na 216stkach owszem, nawet ponad 130 powinno wyjść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 130 nie ale 125 tak, na 216 przy tych 130km zero dymu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_tdi 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 130 nie ale 125 tak, na 216 przy tych 130km zero dymu? gdzie zero dymu, kopciuch z tyłu jak nie wiem co bynajmniej znajomy w Golfie z 1Z tak miał - wtryski 216 + przelot i 135 koni, ale bąki mu czarne takie puszczał że.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 no właśnie, jest dym i tylko 5-7km więcej, a na afn nie ma nic dymu, a po podrasowaniu pompy można się spodziewać przekroczenia 130km ale wtedy też będzie dym wiec wychodzi na to samo suma sumaru i trzeba się zastanowić czy aby spalanie na wtryskach 216 AHY jest tak samo niskie jak na afn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalcent 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 A mistrzowie i władcy mocy co sie zowiecie w tym temacie.Ja mam AFF podobno bliżniaczy AHU i Z1.Jest jakiś tuner z mazowsza co by wymienił miał ma sprzedaż dobre wtryski od afn , zrobił program pod nie i w rozliczeniu wzioł te moje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levis1991 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 wtryski 0.216+ecu od a4 16bitowy+dobry chip <130koni>=135koni moj setup w drugim aucie to wtryski asv(0.205)+ecu od a4 16bit+chip wyszło 136koni 312nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalcent 0 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Warto kupić wtryski ze szrotu ,wymontowane z silnika.Jak to jest .Trzeba je pużniej regulować ,czy można odrazu montować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levis1991 0 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 włożyć jeździć jeżeli wiadomo że były dobre i nie lały, ewentualnie sprawdzić rozpylanie paliwa przez końcówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalcent 0 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Nie koniecznie szrot. Już kupiłem ,za pużno .Wiadomo to zawsze ruletka,ale tak musi być pewne ryzyko.Kto nie ryzykuje nie zyska.Widziałem dawce ,kanały wylorowe ok.Samochody ma z anglii a wiecie jakie tam auta są ,nie zjeżdzone .te angliki to by każdy kupował tylko ta lierownica.Zobaczymy jak będą się spisywały , 200zł za komplet to chyba nie dużo. ---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ---------- Ludzie już nie bądzcie tacy pedantyczni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 a ty po ile sprzedajesz bo jak mnie pamiec nie myli 350. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalcent 0 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Sztot to nazwa,ale mi sie wydaje ,że ci co handlują do konńca nie wiedzą co mają.To jest ruletka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 co raz więcej osób pierwsze co robi po kupnie to właśnie jedzie sprawdzić na maszynie, koszt nie wielki a ma pewność co do ich stanu bo zdrowych używanych wtrysków jest coraz mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalcent 0 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Te wtryski miałey takie oznaczenie : 028 130 201 T ---------- Post dopisany at 16:34 ---------- Poprzedni post napisany at 16:33 ---------- 2FH KBEL 58 P 190 bar 771F ---------- Post dopisany at 16:35 ---------- Poprzedni post napisany at 16:34 ---------- To są AFN ,a te co wyjołem z AFF to miały też 190 bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się