Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czy to uszczelka pod głowicą POMOCY


?ydzio

Rekomendowane odpowiedzi

Ja przepłukałem tylko porządnie układ i jest ok. Na siłę nie szukam sobie roboty:wink:

konsystencji błotka nie miałem tylko z wyglądu podobny shit

ubywało troche jakis czas temu ale dolałem i było ok przez jakis czas pozniej sprawdziłem i i zobaczyłem te błoto a czym czysciłeś układ jak miałes takie błoto ???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niedawno miałem wymianę uszczelki pod głowica i w zeszłym tyg pojawił się w zbiorniczku podobny syf jak u Ciebie i nie wiem gdzie może być problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam dziś odbieram głowice z planowania i mam pytanie jak stawić dobrze wałki rozrządu i co jeszcze muszę ewentualnie ostawiać typu zapłon czy coś (głowica była planowana i wymieniane gumki na zaworach )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz ustawić wałki tak aby znaki pasowały do strzałek.

Tak:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Potem zostaje do ustawienia rozrząd. Zapłonu nie ustawiasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tutaj to ja miałem specjalny ściągacz który był dodany do nowego ;/ ale śrubka podajże 5 jakaś dłuższa i do tego kawalek blaszki z 2 cm i blaszke przewiercasz nakladasz na napinacz z śrubką i wkręcasz tam w ten otwór co jest pomiędzy wałkami przy napinaczu i go ściągasz i łańcuch się robi luźny. Ale żeby ustawić to musisz i tak wyjąć wałki i potem włożyć. No niestety troche roboty z tym jest ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peknietej chlodniczki nie zobaczysz z zewnatrz bo ona peka wewnatrz i tam mieszaja sie płyny

skoro uszczelka byla cala a glowice po planowniu Ci oddali czyli nie jest pekniety, zobacz czy wrzerów nie ma na bloku gdzies

nowa chodniczka kosztuje ok 100 zł wiec od razu ja tez wymien skoro juz wszystko rozebrales

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak kupiłem śruby do głowicy to potem jeszcze kupiłem do nich klucz bo stare śruby miały inny łeb niż nowe i klucz nie pasował.

Kupiłem takie śruby:

ruby_do_g_owicy.jpg

Klucz do nich jest taki:

Klucz_do_g_owicy_1.jpg

Kupiłem je w 2008 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam sprawdzałem i jest ustawiony dobrze a powiedzcie czy mieliście uszkodzona chłodniczkę oleju ??

---------- Post dopisany 07-05-2013 at 22:13 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2013 at 14:22 ----------

witam jeszcze problem z moim autem brak mocy na 3,4,5 biegu mół jak nie wiem vag nie pokazuje błędów i na wolnych obrotach przebiera była robiona adaptacja dzis nic nie pomogło a powiedz cie co logować w moim silniku Adr co sprawdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przed złożeniem było ok to tylko twoja wina podczas skladania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łydzio, jak demontowałeś głowicę to odkręcałeś kolektor wydechowy więc sprawdź czy przypadkiem nie urwały się gdzieś przewody od sondy lambda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...