lukaszooo Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 Jesli przeczytałes ten watek i pare podobnych to powinieneś domyslec sie ze te typy maja dymienie i telepanie wliczone w życiorys. Jeśli chcesz drązyć temat i jestes w stanie wywalić sporo kasy to zacznij od lektóry tego wątku, masz co najmniej 5 podzespołów do sprawdzenia.
bart1907 Opublikowano 8 Lipca 2013 Autor Opublikowano 8 Lipca 2013 Wracając do wątku wymieniłem pompowtrysk z uszczelniaczami po przejechaniu około 150km autko mi zgasło i był straszny problem z odpaleniem. Jak już go odpaliłem musiałem trzymać go na obrotach po zejściu poniżej 900rpm auto znowu gasło. Oczywiście wkur..... wróciłem do mechanika okazuje sie ze komputer pokazał wysoką wartość na pompce którą wymieniłem co się okazało były źle założone uszczelniacze i łapał lewego powietrza i gasł no i potem bardzo ciężko zapała, bardzo ciężko zapalał. Ps. Może wymiana wszystkich uszczelniaczy na pompkach pomoże, na ciężkie zapalanie na ciepłym silniku hmmm co myślicie. Drgania minęły po wymienieniu poduszek silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się