Jarek882 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Mam problem z odkreceniem sruby mcpersona co trzyma amortyzator i 2 wahacze górne. Nie chce sie wogole odkrecic. Odkreciłem tylko nakretke a sruba jakby była przyspawana WD 40 psikałem i nic to nie daje. Prosze o jakies rady A i czy wymieniać przednie amortyzatory bo bede wymienial sprezyny na weitec -35 mm i mozna by było zrobic to za jednym zamachem. Amortyzatory są jeszcze seryjne z przodu.
tomaszstn Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Jak chcesz sam to zrobić to psikaj jakimś penetratorem przez kilka kolejnych dni. Potem młot i może Ci się uda to ruszyć. Czasami lepiej podjechać do kogoś kto ma palnik, wtedy łatwiej odkręcić. Oczywiście kup sobie już nową Sprężyny chcesz tylko z przodu wymienić? Powinieneś komplet Jest dużo wątków na ten temat, poczytaj.
Jarek882 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 mam 4 sprezyny weiteca zielone tylko pytam czy amorki kupować ? sam juz próbowałem młotem to sie splaszczyła i obciałem splaszczona koncówke i zakreciłem.
mlodziak22 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 ja u siebie wyciągałem cała zwrotnice, jedna strona ok 20min walenia młotem na stole i poszła, a drugą dopiero po rozwierceniu. za nowe śruby i nakrętki ponad 20zł płaciłem. A co do palnika to jak zacznie tam grzać to co z gumami na sworzniach wahaczy???
Jarek882 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 To chyba dam do mechanika a tył sam wymienie
pandamix Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 jak od góry popuścisz trzy śruby to może uda Ci się odkręcić tą blachę na górze amora i w tedy wyjmujesz całą kolumnę
ryba85 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 kolego psikaj wd40 i porządnym(zaznaczam porządnym )kluczem chyba 14 próbuj krecic w jedna i druga strone.
pandamix Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 czasami bywa tak żebyś nawet moczył tą śrubę w wd40 czy to innym odrdzewiaczu to nic to nie da,trzeba drastyczniejszych metod użyć
tomaszstn Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 czasami bywa tak żebyś nawet moczył tą śrubę w wd40 czy to innym odrdzewiaczu to nic to nie da,trzeba drastyczniejszych metod użyć Dokładnie, nie raz jest tak że tylko palnik. Jak się to dobrze zrobi to nic się nie stanie ani z gumami ani ze sworzniami
mlodziak22 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Sworzniom nie ma co jedynie gumy Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Jarek882 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Opublikowano 1 Maja 2013 Śruba sie odkreciła po uzyciu palnika pieknie teraz wyglada na tych springach
Jarek882 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Opublikowano 2 Maja 2013 Jeździ sie o wiele lepiej na zakretach, auto lepiej trzyma sie drogi tylko czuć prawie każda nierówność i jest troche twardo
tomaszstn Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 No i ładnie, Eibach Pro Kit by był miększy na niewielkich nierównościach
Jarek882 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Opublikowano 2 Maja 2013 Jeszcze koło zarzucę może większe to ładniej bedzie wyglądać
tomaszstn Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Na pewno Powiedz mi Kleszczów to ten koło Gliwic?
Jarek882 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Opublikowano 2 Maja 2013 Na pewno Powiedz mi Kleszczów to ten koło Gliwic? Nie Ten koło Bełchatowa woj. łódzkie
tomaszstn Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Szkoda bo byśmy na żywo zobaczyli na spociku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się