hulek516 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Znaleziono 1 błąd: 16804 - Zespół 1; system katalizatora P0420 - 001 - za mała skuteczność - MIL zapalona Kody gotowości: 0000 0000
benyA4 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 niestety ale nic nie zrobisz , poprostu katalizator ci sie skonczyl. Wiecej w tym watku http://a4-klub.pl/uklad-wydechowy-100/alt-wymiana-katalizatora-245446/
MaciekW. Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Dokładnie tak jak pisze wyżej Michał, wydajność katalizatora poniżej progu. ALT jest znany z tego że lubi pobierać olej w sporych ilościach; no i gdzieś ten spalony olej musi się podziać. Prawdopodobnie spora część tego oleju ląduje w katalizatorze i powoli go zapycha do momentu aż za katem pojawiają się nieprawidłowe parametry i od nich druga sonda wywala "check engine" na desce. Ja po kupnie swojego ALTa miałem sporo różnych błędów które powoli wyeliminowałem, natomiast 16804 powtarzał się za każdym razem. Pewnym rozwiązaniem na wkur....ącą kontrolkę check jest emulator po drugą sondę, taki jak ten np.: EMULATOR DRUGIEJ SONDY LAMBDA STAL KWASOODPORNA !! (3198959964) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ---------- Post dopisany at 11:43 ---------- Poprzedni post napisany at 11:41 ---------- Nie przestrasz się bo to co napiszę teraz to tylko jako ciekawostka : cena nowego katalizatora w ASO w Rzeszowie do naszych 2.0 ALT to 4500zł i oddajemy przy zakupie nasz stary kat
hulek516 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2013 ja pierdziele 4500tys to kolosalna cena. Maciek a napiszesz mi jak zamontować ten emulator i gdzie nakręcając go na sąde? bo ciemny jestem A wkurza mnie ta kątrolka. a i podobno przechodzi w tryb awaryjny jakoś.
MaciekW. Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Musisz wykręcić drugą sondę za katem, wkręcić w katalizator ten emulator i w emulator wkręcić sondę (wychodzi taka jakby przejściówka między katem a sondą). Emulator musisz rozwiercić bo ta dziurka która jest w nim standardowo ma za małą średnicę i sonda prawdopodobnie będzie dalej głupieć. Dostęp z góry jest dość ciężki (najlepiej odpiąć tą rurę która idzie od filtra powietrza do przepustnicy); można też na kanale to zrobić od spodu. Ja zakładałem u siebie przy okazji remontu silnika (który był wyciągnięty z auta) więc już lepszego dostępu nie można mieć; mechanik rozwiercił mi ten emulator wiertłem 4 ale okazało się że dalej mi sonda wywala ten błąd więc za drugim razem rozwiercił wiertłem 6 lub 7. Pogadaj z Michałem benyA4 bo z tego co wiem to On to robił od spodu więc najlepiej podpowie Ci co odkręcić i jakich narzędzi użyć żeby Ci to sprawnie poszło. U mnie ten emulator pomógł tzn jak podepnę VAGa to pokazują mi się jakieś krzaki od sond ale maja inne numery i nie zapalają "checka" na desce. Katalizator jest tak drogi bo są w nim jakieś związki platyny a poza tym jest z ASO więc...
hulek516 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2013 dzieki wielkie czekan na ten emulator i bede działał.
Marc!n Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Emulator a raczej tulejka/oszukiwacz 2 sondy chyba lepszy jest taki w kształcie L, jak się nie sprawdzi to zostaje usunięcie sondy w ECU lub kat używany lub zamiennik (przy pierwszym można się nadziać a drugi raczej długo nie pohula). U mnie przy tulejce L nie ma żadnych błędów:wink: Ciekawe, czy ktoś jeszcze w ogóle kupuje te katy z ASO:grin:
benyA4 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 W silnikach turbo mozna wylaczyc sonde w ECU , ale w wolnossacych niestety juz nie. Wiec pozostaje kabinowac z emulatorami. Na allegro jest firma ktora produkuje elektroniczne emulatory , niestety do naszych silnikow nie udalo sie im opracowac odpowiedniego ukladu.
hulek516 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2013 kata nie kupie napewno bo kto wie na co trafie znów. Zamontuje to coś co podałeś mi i się zobaczy. i Jak by było ok to bardzo bym sie cieszył ale sie okaże. Jeżdżę już ponad rok tym ALT i mimo że pobiera tego oleju to nie mam z nim żadnego problemu tylko sporadyczne przypadki.
adi91 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 witam, mam problem z moim samochodzikiem otóż od jakiegoś czasu wyłącza mi się ESP i zapalają sie kontrolki silnika oraz EPC. Mój samochód to AUDI A4 AWA 2.0 FSI 130KM. Podłączyłem go pod laptopa i mi wyskoczyły takie błędy VAG-COM Version: Release 409.0-US Control Module Part Number: 8E0 906 018 K Component and/or Version: 2.0L R4/4V FSI 0007 Software Coding: 0000000 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: 8E0907807F NOX 0511250009 007 4109 Additional Info: Geraet 00000 4 Faults Found: 17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus P1453 - 001 - Upper Limit Exceeded 18047 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1639 - 008 - Please Register/Activate 17606 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1198 - 008 - Please Register/Activate 17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus P1070 - 001 - Upper Limit Exceeded Może mi ktoś powiedzieć coś na ten temat? O co w tym chodzi? Z góry dziękuje i pozdrawiam.
MaciekW. Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Wrzuć Adrian swojego posta w ten dział: Diagnostyka VAG tutaj prędzej ktoś zauważy Twojego posta i podpowie co dalej z tym zrobić Jak chodzi o ten błąd wyżej czyli 16804 to akurat taki przerabiałem u siebie dlatego zabrałem tutaj głos, natomiast jestem jeszcze za krótki żeby coś Ci więcej podpowiedzieć.
benyA4 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 17606 Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2, Electrical Malfunction = obwod grzalki sonda za katem 17861 Exhaust Gas Temperature Sensor 1 (G235), open / Short to Plus = Czujnik temperatury spalin 1 (G235 Gas), otwarty / zwarty do plusa 18047 Accelerator Position Sensor 1/2 (G79) / (G185), Implausible Signal = Czujnik 1/2 położenia pedału przyspieszenia G79 + G185, niezrozumiała wartość sygnału. W przypadku tej usterki komputer sterujący pracą silnika włączy lampkę sygnalizacyjną EPC w zestawie wskaźników tablicy przyrządów. 17478 = NOx Sensor (G295) Sygnał kontroli ogrzewanie, zwarty do plusa , sonda za katem ---------- Post dopisany at 20:18 ---------- Poprzedni post napisany at 20:18 ---------- ---------- Post dopisany at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany at 20:18 ---------- Tak patrze na to zdjecie i oczom nie wierze ile czujnikow nawalili w tym FSI w ukladzie wydechowym.
Kixon Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Beny a u siebie zgasiłeś checka tym emulatorem ? Nie zapala się już?
benyA4 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Ja jestem na etapie wymiany calego silnika ze wzgledu na branie oleju uszkodzony wariator i problemy z katem. Wstawienie tulejki u mnie skutkowalo pojawieniem sie innego bledu ktory to jednak gasl i kontrolka chek engine nie draznila.
adi91 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 benyA4 jeśli chodzi o błąd 18047 to co należy zrobić? wymienić pedał gazu? Bo zauważyłem dzisiaj ze kontrolka EPC zaświeca się dopiero jak nacisnę pedał przyspieszania. Wkurza mnie to trochę bo nawet nie mogę wyprzedzić samochodu :/ max prędkość to 130km/h. Z góry dziękuje za zainteresowanie się moim problemem. Pozdrawiam.
Kixon Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Który pasuje emulator do ALT ? Prosty czy w kształcie litery L EMULATOR DRUGIEJ SONDY LAMBDA STAL KWASOODPORNA !! (3198959964) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
tomson21 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 kolego kup regenerowany ja kupowałem załozyłem i mam spoko koszt około 400 zł jak zdajesz stary
benyA4 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Kixon ja mialem zalozony prosty emulator tylko otwor rozwiercilem . Przy oryginalnym otworze sonda fiksowala jeszcze bardziej. adi91 nowy czujnik w ASO ok 370zl do diesla , mysle ze do benzyniaka cena bedzie podobna.
MaciekW. Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 U mnie mechanik rozwiercił ten otwór wiertłem 4, ale okazało się że dalej wyskakują jakieś krzaki na VAGu od sondy więc za drugim razem rozwiercił wiertłem 7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się