Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Delikatne szarpanie (przerywanie) w zakresie 1750-2000 obr/min


Krembul

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli pompa vacu działa to rozumiem, że ta w zbiorniku również musi działać. Jest dobre ciśnienie na PD przy próbie odpalenia auta. Regulacja polegała na przykręceniu imbusa do oporu i cofnięcie o 180 stopni, później blokowanie nakrętką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie do konca Pd jak sie wkłada w gniazdo to trzeba jeszcze je ustalic odpowiednio wzgledem ich osi...+ to co napisałes.

A powedz czy były wymieniane śruby trzymające popowtryski...??

daże do tego - znam historie taką za pewni fachowcy takze robili 2.0 i nie mógł zapalic motoru okoazało sie po 2ch tygodniach szukania ze wine ponosiły śruby trzymajace PD - były wyciagniete i przy dokrecaniu ich na odpowidni moment nie dociskały odpowiednio PDeków co wpływało na zbyt mało wystajace z głowicy koncówki wtrysków do komór spalania był nie prawidłowy natrysk paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli sie ma DPF i oryginalny soft to nie mozna EGR zaslepic bo nie bedzie regeneracji dpfa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie z tego powodu trzeba zaślepić nie do końca, mój kolega w dolocie wstawił stalową zaślepkę z wywierconą dziurą ok 10mm wiertło. Jak było zaślepione całkiem to wyskakiwał błąd, w ten weekend robię u siebie to samo dam znać jak poszło. Wracając do tematu szarpania to u mnie pomógł specyfik do czyszczenia pompowtrysków wlewany do paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli sie ma DPF i oryginalny soft to nie mozna EGR zaslepic bo nie bedzie regeneracji dpfa...

Nie jestem do końca przekonany do tego twierdzenia, w momencie uruchomienia wypalania DPF-a przez sterownik silnika, EGR i tak jest zamykany w celu zapewnienia nadmiaru tlenu w spalinach (modyfikowane jest jeszcze kilka innych parametrów w tym samym celu):whistling:

Chyba że obecność zapisanego błędu zbyt małego przepływu przez zawór ma znaczenie dla podjęcia próby wypalania DPF-a:eusathink:

Uwierze w to jak sam to sprawdze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w koncu wstawiłem "ogranicznik" przepływu spalin do EGRu... narazie bede testował... otwór fi 8mm nawieciłem. narazie strzeliłem kata- kontrolka silnika sie nie zaświeca, wydaje mi sie ze chyba moze sie lepiej zbiera teraz...ale to jeszcze do obserwacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeździj bardzo delikatnie, w zakresie obrotów w którym występowała czkawka, jak się nie zaświeci, to średnica otworu O.K.

Napisz czy pomogło, czy czka się jeszcze ?:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba pomogło- nie odczułem tej czkawki która mnie meczyła...chyba nawet auto zrobiło sie ciut dynamiczne przestało go mulic przy ruszaniu ale chyba sie dłuzej nagrzewa... jeszcze potestuje... jak cos to bede pisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...