BoskiMario Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Witam Bardzo proszę o analizę logów mojego auta. Od jakiegoś czasu borykam się z problem który opisałem w dziale Silniki Diesla pod linkiem http://a4-klub.pl/1-9-194/drzenie-auta-wchodzeniu-1600-obrtow-270696/. Wiem, że przyczyn owego problemu może być bardzo wiele, a mi już powoli kończą się pomysły. Może z logów uda się komuś coś wyczytać. Bardzo proszę o pomoc. Basic Sitting: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
pakotomasz Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Jak dla mnie logi wyglądają całkiem przyzwoicie, ale jakimś mega fachowcem z vaga nie jestem, więc niech koledzy się jeszcze wypowiedzą, bo może oni coś zauważą.
Tobike Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Przepływka mierzy za dużo powietrza a ciśnienie doładowania jest stabilne, nie wiem jak to zdiagnozować, może koledzy pomogą.
BoskiMario Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Dzięki koledzy za zainteresowanie moim problemem. Czy mógłby ktoś bardziej sprecyzować o co chodzi z tym przepływomierzem ? Według mnie ciśnienie doładowania jest stabilne ale chyba za niskie. Nie mieści się w zakresach podanych na stronie Solldaten der Messwertblöcke für 4-Zylinder-PD Z góry dziękuje za odpowiedź.
Tobike Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 turbo daje dobre ciśnienie, takie jak żąda komputer ale przepływka pokazuje więcej niż komputer żąda. w logu 008 widać że przepływka jest sprawna bo nie obcina dawki paliwa. Może wszystko jest ok. drżenie auta może być spowodowane czymś mechanicznym może napędem. Na postoju też drga przy 1600?
BoskiMario Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Na postoju przy 1600 obrotów drania są minimalne ale wyczuwam że zmienia się przy tych obrotach praca silnika. Wydaje on inny dźwięk, nie wiem jak to opisać. Zastanawiam się czy to nie ma przypadkiem nic wspólnego z rozrządem.
Tobike Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 nie wiem jak powinno być w twoim silniku ale chyba masz kąt wtrysku za wczesny, może koledzy coś podpowiedzą.
Pretor Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 To nie VP żeby ustawiać kąt wtrysku, w PD można jedynie ustawić kąt synchronizacji wałka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się