Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Multitronik w B8 - czy należy się go obawiać ?


Silent bob

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

obecnie jeżdżę a4 b6 1.9 tdi w multitroniku. Auto w rodzinie od nowości 173 tys, olej wymieniany regularnie i w zasadzie (na szczęście) nie ma z nim problemów. Naczytałem się za to jaka to awaryjna skrzynia. Zamierzam, niedługo zmienić samochód na B8 tu już niestety używane, a ponieważ musi być automat i mały silnik to skrzynia też będzie Multi. I tutaj moje pytanie, pamietam, że już w B7 multi było poprawione - czy w B8 ta skrzynia nadal jest tak awaryjna czy w B8 nie ma się już specjalnie czego bać ? Pytam, bo może lepiej kupić Passata w DSG. Swoją drogą do bezstopniowej się przyzwyczaiłem i moim zdaniem jeździ się rewelacyjnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B8 nie ma się czego obawiać a i w B8 fajnie się zachowuje ta skrzynia :wink:

2013 Audi A4 (B8) Avant 1.8 TFSI multitronic - Start-up & Test drive - YouTube

W trybie S to już w ogóle malina :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w b7 2.0tdi blb multitronica. Uzytkuje prawie rok i mam zero problemow z ta skrzynia. Z ksiazek serwisowych i informacji od poprzedniego wlasciciela jakis sterownik w skrzyni mu sie przetarl i tylko tyle z awari mialo to auto jezeli chodzi o automata. Goraco polecam mysle ze w b8 napewno cos poprawili wiec smialo kupowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie to multitronic ma problem bodajze z tym sterownikiem. Tip i DSG nie mają tego problemu. Osobiście pokusiłbym sie na DSG :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy pakować się w Audi A4 b8 z przebiegiem około 200 tyś. który posiada multitronic? Czy ta skrzynia jest awaryjna? Ogólnie całe życie jeżdżę automatami i właśnie nie wiem jak jest z awaryjnością tej skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przejeździłem kompletnie bezawaryjnie na tej skrzyni 180tyś km i lekkiej nogi nie mam. Padła ta skrzynia tylko dlatego że urwał się wąż od obiegu oleju. Wymienilem na nową w ASO. Tamta skrzynia do końca chodziła jak złoto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram przedmówców, zrobiłem na multi 2,7 TDI 180KM ponad 140 tys km. Zero problemów, wymieniam tylko olej w ASO co 60 tys km i spokój. Praca tej skrzyni jest moim zdaniem mega komfortowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zakupu tego samochodu. Samochody używane | Idczak

Czy mogę jakoś "manualnie" bez wizyty w ASO wstepnie sprawdzić czy MULTI jest ok? Na co powinienem (juz poza sama skrzynia) zwrócić uwagę?

Czy branie samochodu z belgii pachnie jakimś ryzykiem? typowym dla tamtejszych samochodow?

Szczerze powiem, że bałem się tego Multi - ale z tego co tu piszecie to mogę śmiało kupować. Jechałem samochodem i chodzi to nieziemsko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zakupu tego samochodu. Samochody używane | Idczak

Czy mogę jakoś "manualnie" bez wizyty w ASO wstepnie sprawdzić czy MULTI jest ok? Na co powinienem (juz poza sama skrzynia) zwrócić uwagę?

Czy branie samochodu z belgii pachnie jakimś ryzykiem? typowym dla tamtejszych samochodow?

Szczerze powiem, że bałem się tego Multi - ale z tego co tu piszecie to mogę śmiało kupować. Jechałem samochodem i chodzi to nieziemsko.

chcesz kupić tego golasa za 88k? sry za offtop ale poza przebiegiem to troche przesadzona cena :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc liczyłem na off. A ile taki samochod powinien kosztować? Nie chce kupić szmelcu z 400'000 przebiegu przekręcone na 80.000. Cena wydała mi się dość wysoka... ale... czy aby na pewno? Jest na forum ktoś zaufany kto sprowadzi takie pewne autko taniej?

Zależało mi na małym przebiegu bo chyba w multitroniku dużo zlęzy od tego jak o niego dbano. Wydawało mi się że taki przebieg gwarantuje to że multi będzie działać. Bardzo nie chce wpakować się na minę w postaci naprawy za 10'000 zł. Dlatego też pytałem czy można to jakoś sprawdzić organoleptycznie przed wizytą w ASO.

Widziałem w internecie takie A4 B8 w cenach po 50000 - 70000, ale się obawiam, że jak przyjdzie co do czego to się okażą szpachlami z przebiegiem kręconym z 400 tys. na 120 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szuakaj na mobile wsrod privatanbeiter zobacz jakie ceny. chyba, ze nie potrzebujesz navi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg tego np.jest do przełknięcia i na pewno długo będzie hulało auto Audi A4 Avant 2.0 TDI Autom Amb (Xenon,Navi,Kamera) als Kombi in Ahlen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zdradzicie mi sekret dlaczego raz pokrętła od sterowania są w przestrzeni przy skrzyni biegów, a w tym podlinkowanym przeze mnie na przedniej konsoli? To jakieś różne wersje czy co? I jeszcze jedno: W tym moim audi - uderzyła mnie jedna rzecz - BEZNADZIEJNE nagłośnienie, nie chodzi o moc, ale o barwę - totalnie płaski dźwięk. Czy to normalne? Myślałem, że w takim samochodzie głośniki brzmią dobrze, czysto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj z naglosnieniem B&O moc jaka chcesz i szukaj z navi czyli jak to napisane z przyciskami obok lewarka biegow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...