Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nalot rdzy, co robić?


egon@

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie do fachowców? Co z tym robić, mam ogniska rdzy na 3 drzwiach, jak to wyczyścić i czym zakonserwować żeby dalej to nie szło?

1366114476705.jpg

1366114476886.jpg

1366114477059.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz tylko zrobić zaprawki to oczyścić rdzę,zmatować,odtłuścić.Podkład epoksydowy,zmatować,odtłuścić,podkład akrylowy,zmatować odtłuścić,baza,i bezbarwny.To tyle w skrócie jak chcesz bez szpachlowania. Niedawno ktoś sprzedawał zaprawki lakiernicze,baza i bezbarwny w różnych kolorach,zerknij do działu sprzedam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to troszkę roboty jest, nie wiem czy sam się za to brać czy oddać komuś kto ogarnia temat, bazę ori mam jak kupowałem samochód była w bagażniku w takiej małej tubce a resztę będę musiał naruch..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tych miejscach to jest standard w B6, większość z lat 2001-2003 ma tam rdze, ze względu na to że w samych rogach stoi tam woda, zalega wilgoć, do tego trochę soli, odprysku i zaczyna wyżerać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian Roboty niestety będziesz miał sporo i kilka dni Ci się z tym zejdzie czekając na wyschnięcie kolejnych warstw.Podkładów pewnie nie kupisz w małych ilościach tylko w puchach 1l,chyba że w mieszalniach lakierów jest taka możliwość i odleją Ci z 20ml.Można spróbować sprey ale w tym przypadku musisz okleić wszystko i przykryć całe auto bo inaczej ten pył uświni wszystko dookoła.

Jak chcesz powstrzymać rdzę to niestety podkłady są obowiązkowe.A jak chcesz tylko poprawić wizualnie to tylko oczyść rdzę,zmatuj,odtłuść i połóż bazę i klar.Na kilka miesięcy wystarczy,później znów wyjdzie :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podkład epoksydowy novola nie trzeba kłaść akrylowego, tak przynajmniej piszą w karcie produktu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz miec to zrobione porządnie to najpierw oczyszczasz do gołej blachy, później dajesz podkład reaktywny novol wash primer, na to podkład akrylowy i baza.

Wysłane z mojego MT27i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tych miejscach to jest standard w B6, większość z lat 2001-2003 ma tam rdze, ze względu na to że w samych rogach stoi tam woda, zalega wilgoć, do tego trochę soli, odprysku i zaczyna wyżerać.

U mnie zero rdzy w tych miejscach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tych miejscach to jest standard w B6, większość z lat 2001-2003 ma tam rdze, ze względu na to że w samych rogach stoi tam woda, zalega wilgoć, do tego trochę soli, odprysku i zaczyna wyżerać.

U mnie zero rdzy w tych miejscach...

Zgadzam się żaden standard....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tych miejscach to jest standard w B6, większość z lat 2001-2003 ma tam rdze, ze względu na to że w samych rogach stoi tam woda, zalega wilgoć, do tego trochę soli, odprysku i zaczyna wyżerać.

U mnie zero rdzy w tych miejscach...

Zgadzam się żaden standard....

jak się lubicie czepiać słówek, a przy okazji chwalić, że u was akurat ten problem jeszcze się nie pojawił to zamiast słowa standard napiszmy częsta przypadłość. Lepiej? Ten wątek to nie ankieta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja A3 ma tak samo.... a myślałem że Audi to przewaga dzięki technice...

Widać też ma swoje bolączki...:kwasny:

Ale wiecie panowie... Jak ktoś trzyma auto w garażu, rocznie robi 10tyś km to może i tego nie ma :wink:

Mam znajomego który ma Fiata Pande z 2003r. jest pierwszym właścicielem.

Przebieg ? 27tyś km "dwadzieścia siedem"...:doh:

Tyle to ja zrobiłem w rok, on w 10 lat...:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt...

Ale myślałem... że wiecie Audi ocynk i te sprawy myślałem że jest pancerne :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt...

Ale myślałem... że wiecie Audi ocynk i te sprawy myślałem że jest pancerne :grin:

Od wielu lat praktycznie wszystko jest ocynkowane. A rdza i tak zeżre wszystko. Jedne wolniej drugie szybciej. Nie liczyłbym, że jakiekolwiek auto użytkowane 12 lat w naszych warunkach klimatycznych oprze się całkowicie korozji. Jakieś pierwsze oznaki tak jak przy tych drzwiach to żadna sensacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sól robi robote :kwasny:

Słyszałem że w Niemczech dróg nie sypią solą tylko jakimś granulatem :co:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie prawdziwe Audi to B4 którego blachy były pancerne a mechanicznie nie do zdarcia. Później już było coraz gorzej.

Wysłane z mojego MT27i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem że ocynk to "dożywotni" spokój, ale gdzieś czytałem o tym, że ocynk się utlenia i wystarczy mały odprysk lakieru i kwestią czasu jest że ocynk się "ulotni" a wtedy to rdza żre tak jak inne auta. Poza tym koledzy tak jak piszecie; nasze autka mają już sporo lat a sól zimową porą tez nie pozostaje bez znaczenia i wejdzie w każdą szczelinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie wystarczy parę kamieni pod przednie błotniku tam gdzie jest rant łączący się z nadkolem i już rdza żre , u mnie do wymiany 2 błotniki ponieważ ocynk odpadł i wyżla ruda w miejscach uszkodzeń przez kamienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy nie macie może problemu z korozją w miejscach gdzie podkłada się oryginalny lewarek? U mnie zdarł się baranek i widac nalot rdzy na wszystkich czterech rantach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...