enrike2 3 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Witam wszystkich za co odpowiada ten właśnie czujnik?? podpiąłem vagiem imi wyskoczyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 5 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 np za poprawne działanie tempomatu:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 3 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Tylko ze ja nie mam tempomatu i co teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Nie masz też tipa czy multi więc ten czujnik jest niepotrzebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 3 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Czyli co wogole mam go nie wymieniac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 5 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Wymien nie duży koszt ok 40 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 3 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 juz umowiony jestem po weekendzie majowym;-) pewnieróżnicy nie bedzie widac po wymianie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekW. 2 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Ja kupiłem ten czujnik jesienią tamtego roku w ASO w Rzeszowie za bodajże 65zł. Wymieniłem sam i Ty na pewno też sam to ogarniesz. Musisz odkręcić część deski rozdzielczej, tę która jest pod kierownicą i sięga do samych pedałów. Trzyma się ona na 3 śrubach; dwie są mniej więcej nad pedałami a trzecia jest tam gdzie bezpieczniki czyli z boku deski rozdzielczej. Odkręcisz śruby i z czuciem wyjmiesz ten plastik a wtedy masz już wszystko na wierzchu. Czujnik znajduje się nad pedałem sprzęgła Wyjmujesz wtyczkę i wykręcasz bodajże o pół obrotu (nie pamiętam w tej chwili w którą stronę) czujnik. Potem wkręcasz nowy, podpinasz wtyczkę, składasz elementy deski rozdzielczej i po wszystkim U mnie po wymianie nie zauważyłem żadnej różnicy z tym że nie wywala już tego błędu na VAGu; nie wiem czy był on powodem zapalania się "check engine" ponieważ zawsze razem z nim miałem inne błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się