1fly1 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Panowie mam problem ze wspomaganiem, a4 b5 98r 1.9tdi opisze krótko temat. Zaczeło się od cieknącego węża między pompą a przekładnią, postanowiłem go wymienić w zakładzie który robi na wymiar i zakuwa węże, po zamontowaniu i zalaniu nowym płynem febi 6162 pompa zaczęła wyć przy skręcaniu i kierownica ciężko chodziła, pojechałem do firmy która regeneruje pompy i gościu stwierdził że wąż który wymieniałem ma za małą średnicę o kilka mm i pompa nie wydaje(zdażały mu się takie przypadki), kupiłem więc drugi wąż tym razem oryginalny używany sprawny, po zamontowaniu przestało wyć lecz wspomaganie bardzo słabe, mechanik stwierdził ze pompa do wymiany, zawiozłem do regeneracji, po zamontowaniu i zalaniu nowym płynem problem ten sam na zimnym silniku wspomaganie jakieś jest lecz po rozgrzaniu praktycznie nie ma wcale, przy dodaniu gazu jest efekt jakby lżej chodziła ale ogólnie tragedia, wspomnę że układ był odpowietrzany. Podsumowując pompa i wąż wymieniony + nowy płyn. Przed całą operacją wspomaganie działało dobrze tylko ciekło z węża(kilka kropel przez noc). Gdzie szukać przyczyny? Mechanik nie wie... Proszę o pomoc
andzia883 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 ja bym szukala w tej nowej pompie
simonJVC Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Witam, jak tam problem udało się rozwiązać ?? Ja walczę ze swoim wspomaganiem podobny problem mam.. Przeciekał mi wąż.. więc zakułem w warsztacie nowy.. i pompa zaczęła wyć.. wyczytałem gdzieś na forum że powinien być jakiś zawór kierunkowy wstawiony.. u nas czegoś takiego nie robią więc kupiłem używany oryginalny wąż.. pompa przestała wyć.. ale wspomagania na małych obrotach nie ma jak się rozgrzeje auto.. muszę trochę "przy-gazować" to wtedy wspomaganie działa...
MASATO Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 jak na wolnych wspomagania brak a jest dopiero przy wyzszych obrotach to winna jest pompa wspomagania
simonJVC Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 przy pompie jest taki mały pasek jak od pralki:) i ten pasek mam dziwnie luźny.. tylko nie ma go czym napiąć.. dziwna ta konstrukcja ... ---------- Post dopisany at 15:59 ---------- Poprzedni post napisany at 15:58 ---------- może to być też przyczyną luźny pasek ?
MASATO Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 jeśli jest luzny to go wymień na nowy, bo pewnie ślizga i stąd te problemy ze wspomaganiem
1fly1 Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Opublikowano 11 Maja 2013 U mnie problem rozwiązany, przyczyną była jednak pompa, wymieniłem na drugą sprawną i wszystko działa. Pompa została uszkodzona naprawdopodobniej przez wąż który był dorabiany a firma która regenerowała pompe spartaczyła sprawe.
luks066 Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Witam! Mam bardzo podobny problem-otóż jestem posiadaczem autka od niespelna miesiaca i od samego poczatku mam problem ze wspomaganiem. Od razu po zakupie wymienilem plyn na febi zielony jednak to nic nie pomoglo. Na zimnym silniku jeszcze wspomaganie jest ale jak sie rozgrzeje to wspomagania brak albo jest minimalne. Dodam ze przy pompie nie ma zadnych wyciekow nic nie stuka nic nie huczy. Na zapalonym silniku plyn od wspomagania w zbiorniczku wyglada tak jak by sie gotowal po prostu bulgocze. Panowie doradzcie - wymieniac pompe czy jednak to cos innego?
1fly1 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Opublikowano 15 Maja 2013 luks066 w zbiorniku od plynu do wspomagania na dnie jest takie sitko sprawdz czy jest na swoim miejscu, sciagnij plyn strzykawka i zobacz czy jest umiejscowione w takich rowkach, u mnie tez tak bulgotalo jak sitko wyskoczylo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się