Faster84 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Witam postaram sie przedstawic moj problem. Mianowicie odczuwam telepanie budą na wolnych obrotach, ale zaznacze ze tylko w cieple dni lub gdy silnik jest na maksa rozgrzany, W aucie nie ma kata znaczy srodka kata, ale jak byl bylo to samo. I jeszcze jedno przy odpalaniu telepie i przy gaszeniu tez telepie. na 2 biegu podczas toczenia auta zgaszonego do przodu silnik zachowuje sie spokojnie. Wiec powiedzcie czy wiecie co to moze byc ? Macie jakies pomysły?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Plecionka na wydechu. jak wyciagales kata, trzeba by wstawic caly zamiennik z mocna plecionka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faster84 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Plecionka? Ale jak przetrzymuje nogą wydech to nic się nie zmienia a wygląda dobrze i nie dymi sie z niej Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Plecionka owszem ale coś powoduje te drgania. Jestem skłonny do teorii zależności: koło dwumasowe, poduszki silnika i plecionka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Plecionka owszem ale coś powoduje te drgania. Jestem skłonny do teorii zależności: koło dwumasowe, poduszki silnika i plecionka. Najlepiej wymienic pol samochodu. Plecionka moze dobrze wygladac a moze nie spelniac swojego zadania, szczegolnie jak jest oryginalna po kilkuset tysiacach km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faster84 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Koło raczej dobre gdyż po naciśnięciu sprzęgła na wolnych nadal są drgania, poduchy silnika sprawdziłem w nastepujacy sposób, wyrzuciłem 2 bieg i toczylem go do przodu silnik zachowuje się spokojnie, i zastanawia mnie dlaczego tylko tak jest jak jest ciepło lub rozgrzany Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Rozepnij wydech z turbina i sie przekonasz, odkrecic 3 nakretki to chwila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faster84 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Mogę tak zrobić i odpalic auto? Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 pewnie, tylko podluz sobie cos pod to albo podwies na drucie zeby nie tluklo o reszte karoserii. ale nie powinno, odpalic mozesz spokojnie, bedzie glosno ale drgania albo beda albo ustana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faster84 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Ok sprawdze i dam znać :-) Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany at 12:01 ---------- jeszcze jedno silnikiem mi tez buja na wolnych obrotacha jutro nagram filmik i zamieszcze ---------- Post dopisany 01-05-2013 at 18:00 ---------- Poprzedni post napisany 30-04-2013 at 21:40 ---------- witam tak jak obiecalem zamieszczam filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Kamerzysta musi przestać pić bo mu się ręce trzęsą Dokładnie tego nie widać, ale silnik zapewne drży przy dotknięciu. A jak się robi cieplej to telepie lewarkiem zmiany biegów przy dojeździe do skrzyżowania, czyż nie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faster84 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Tak tylko mi nie mów że dwumas Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 19:09 ---------- Poprzedni post napisany at 19:01 ---------- Dokładnie tak jak piszesz więc co mu dolega? Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 W ubiegłym roku przy upałach telepało nieziemsko. Właśnie przy zwalnianiu i dojeździe np. do świateł mało nie rozwaliło lewarka. Na początek wymieniłem gumowe wieszaki wydechu, były tragiczne. Nieco się poprawiło ale nie do końca. Później kupiłem plecionkę wraz z tłumikiem przelotowym od gruchota i poprawiło się ale dalej drżał. Wymieniłem lewą poduszkę silnika na nówkę z ASO oraz gumowy odbojnik z przodu auta - dalej się poprawiło ale nie do końca. Cudowałem z dawką paliwa, zmniejszałem/zwiększałem - guzik. Została więc albo prawa poduszka silnika i poduchy skrzyni albo koło dwumasowe. Nastawnik pompy czysty, założone inne wtryski - dalej drży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faster84 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Czyli tak naprawdę nie rozwiązany problem? A teraz auto jest spokojne jak jest zimno bo moje tak Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy94 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 To że objawy znikają w zimniejsze dni może świadczyć o poduszkach silnika albo skrzyni, guma sztywnieje i lepiej tłumi drgania. Ja miałem podobny objaw do twojego. Też miałem się brać za plecionkę ale podjechałem do mechanika żeby mi to na podnośniku sprawdził, okazało się że lewa poduszka od skrzyni po prostu pękła. Podjedz do jakiegoś mechanika i poproś żeby Ci wziął auto na podnośnik i sprawdził zawieche silnika. Jakby przez wtryskiwacze trzęsło albo przez plecionkę to by nie ustawało w zimniejsze dni, tak przynajmniej ja uważam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faster84 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 w sumie masz racje tak zrobie i napisze dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Plecionka wlasnie tak sie u mnie objawiala, tyralo lewarkiem jak bylo goraco i auto dostalo w palnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radioo11 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 sprzeglo i dwumas do sprawdzenia,nie ma zmiluj napewno ktores pada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faster84 Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 jakby to bylo sprzeglo albo dwumas to auto by nie bylo sprawne w zimne dni tylko caly czas by drgalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radioo11 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 nie prawda mi padl docisk sprzegla to po rozgrzaniu auta nie dalo sie ruszyc tak walilo buda,jak byl zimny wszystko bylo w normie,wszyscy obstawiali dwumas ale jednak padlo sprzeglo bylo ori jeszcze i docisk juz nie wyrabial gdy auto bylo gorace.taz silnik drgal na wolnych. to tylko moje dosw. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się