amiga Opublikowano 12 Lipca 2008 Opublikowano 12 Lipca 2008 Witajcie chłopaki wkońcu to zrobiłem, wiem że z autem jest coś nie tak: przepływka albo może jeszcze coś gorszego. Tak dla pewności wrzucam logi: Auto to: 1.8 B5 z 95roku Saturday 12 July 2008 20:23:59 8D0 907 557 C 1.8L R4/5V MOTR HS D07 Group A: '008 Time Lambda Lambda TIME MARKER STAMP ms % % 0.38 1.46 7 0.8 TankVent OFF 1.52 12.13 6.3 0.8 TankVent ON 2.69 12.73 5.5 0.8 TankVent ON 3.82 13.5 4.7 0.8 TankVent ON 4.99 12.64 3.9 0.8 TankVent OFF 6.13 13.5 3.1 0.8 TankVent OFF 7.28 14.71 3.1 0.8 TankVent ON 8.44 15.39 3.1 0.8 TankVent ON 9.63 16.68 2.3 0.8 TankVent ON 10.78 16.68 2.3 0.8 TankVent ON 11.96 16.86 2.3 0.8 TankVent ON 13.13 15.65 2.3 0.8 TankVent ON 14.28 14.36 1.6 0.8 TankVent OFF 15.42 13.93 1.6 0.8 TankVent OFF 16.56 13.33 1.6 0.8 TankVent OFF Group B: '011 Engine Coolant Intake Air Ignition TIME Speed Temperature Temperature Timing STAMP /min ms km/h l/h 0.77 1520 5.4 27.5 6.16 1.9 1640 5.7 28.6 8.54 3.07 1880 5.9 35.2 9.24 4.21 2160 6.2 38.5 11.62 5.36 2440 6.45 45.1 11.34 6.51 2720 6.8 48.4 13.58 7.68 3000 7.35 56.1 16.24 8.86 3280 8 60.5 19.04 10.01 3600 8.5 69.3 22.4 11.18 3840 8.4 71.5 24.5 12.33 4080 8.2 79.2 25.9 13.53 4280 7.6 81.4 23.52 14.67 4480 7.2 88 23.38 15.8 4640 6.95 89.1 24.08 16.92 4760 6.6 92.4 23.1 Group C: '003 Engine Air Throttle Ignition TIME Speed Mass Flow Angle Timing STAMP /min V °C °C 0.01 1400 13.94 73.5 19.5 1.15 1480 13.872 73.5 19.5 2.3 1720 13.872 73.5 19.5 3.44 2000 13.872 73.5 19.5 4.61 2240 13.872 73.5 19.5 5.74 2520 13.804 73.5 19.5 6.89 2800 13.872 73.5 19.5 8.06 3080 13.872 73.5 19.5 9.24 3400 13.804 73.5 19.5 10.4 3680 13.736 73.5 19.5 11.58 3920 13.804 73.5 19.5 12.73 4160 13.872 73.5 19.5 13.92 4360 13.872 73.5 19.5 15.04 4520 13.804 73.5 19.5 16.17 4680 13.804 73.5 19.5 I Statyczne: Group A: '014 Engine Engine Misfire Misfire TIME Speed Load Sum Counter Recog MARKER STAMP /min ms ° ° 0.01 840 1.4 0 0 0.77 880 1.4 0 0 1.52 880 1.4 0 0 2.27 840 1.4 0 0 3.04 840 1.4 0 0 3.81 840 1.4 0 0 4.56 800 1.4 0 0 5.31 800 1.4 0 0 6.09 840 1.4 0 0 6.86 840 1.4 0 0 7.63 840 1.4 0 0 8.4 800 1.4 0 0 Group B: '018 Lowest Engine Highest Engine Lowest Engine Highest Engine TIME Speed @ Misfire Speed @ Misfire Load @ Misfire Load @ Misfire STAMP /min ms ms % 0.38 800 1.4 2.25 -29.7 1.13 840 1.4 2.35 -29.7 1.89 840 1.4 2.35 -29.7 2.65 840 1.4 2.35 -29.7 3.42 840 1.4 2.35 -29.7 4.19 880 1.4 2.3 -29.7 4.94 840 1.4 2.35 -29.7 5.7 880 1.4 2.25 -29.7 6.48 880 1.4 2.3 -29.7 7.24 880 1.4 2.25 -29.7 8.01 880 1.4 2.3 -29.7 8.78 880 1.4 2.25 -29.7 Group A: '004 Engine Battery Coolant Intake Air TIME Speed Voltage Temperature Temperature MARKER STAMP ° g/s g/s 0.51 10.4 1.71 0 Idle 1.65 10.9 1.71 0 Idle 2.8 10.4 1.71 0 Idle 3.95 10.4 1.71 0 Idle 5.12 10.4 1.71 0 Idle 6.27 10 1.71 0 Idle 7.41 10 1.71 0 Idle 8.58 9.5 1.71 0 Idle 9.71 9.5 1.71 0 Idle 10.85 9.5 1.71 0 Idle 12.02 9.1 1.71 0 Idle Group B: '007 Lambda Voltage Duty Cycle (no units) TIME STAMP % V % 0.9 -18.8 0.925 0 1 2.03 -21.1 0.92 0 1 3.2 -24.2 0.92 0 1 4.35 -25 0.915 0 1 5.5 -25 0.92 0 1 6.66 -25 0.915 0 1 7.79 -25 0.91 0 1 8.96 -25 0.91 0 1 10.08 -25 0.905 0 1 11.23 -25 0.905 0 1 12.4 -25 0.9 0 1 Group A: '000 TIME STAMP 0.3 170 41 87 199 26 150 140 128 251 129 1.4 170 40 86 200 26 150 140 132 251 129 2.48 170 40 86 199 25 150 140 118 251 129 3.58 170 40 87 200 26 150 140 137 251 129 Group B: '001 Engine Coolant O2 Sensor Adjustment TIME Speed Temperature Control Conditions STAMP /min ms ° °BTDC 0.68 840 2.05 11.3 12 1.77 840 2 11.3 12 2.86 840 2 10.9 12 3.96 840 2 10.9 12 5.05 840 2 10.9 12 W trybie basic: Group: 000 TIME STAMP 0.28 182 27 87 201 20 142 140 255 2 129 0.62 182 27 89 200 20 142 140 255 2 129 0.95 182 27 86 199 20 142 140 255 2 129 1.31 182 27 86 200 20 142 140 255 2 129 Group A: '003 Engine Air Throttle Ignition TIME Speed Mass Flow Angle Timing STAMP /min V °C °C 0.01 840 13.6 88.5 19.5 0.38 840 13.668 88.5 19.5 0.76 840 13.668 88.5 19.5 1.15 840 13.668 88.5 19.5 1.51 880 13.6 88.5 19.5 1.9 840 13.532 88.5 19.5 2.28 840 13.668 88.5 19.5 2.67 840 13.668 88.5 19.5 Group A: '004 Engine Battery Coolant Intake Air TIME Speed Voltage Temperature Temperature STAMP ° g/s g/s 0.01 8.2 1.71 0 Idle 0.37 8.2 1.71 0 Idle 0.75 8.2 1.71 0 Idle 1.13 8.2 1.71 0 Idle 1.53 8.2 1.71 0 Idle 1.92 8.2 1.71 0 Idle 2.29 8.7 1.71 0 Idle Mam nadzieje ze za duzo tego nie dalem na raz ;/ Good Luck ;/[br]Dopisany: 12 Lipiec 2008, 21:59 _________________________________________________A jeszcze dodam że: obroty skacza na niskach obrotach. Samochod benzyna z 250tys zrobione. Czasami sie dusi jak chce sie szybko ruszyc:) Ja mu gaz do dechy a tu jakis dziadek by mnie na rowerkow wypszedzil;/ noga z gazu po czym powoli gaz i jest ok;/ [br]Dopisany: 12 Lipiec 2008, 22:03 _________________________________________________A jeszcze cos takiego mialem w bledach od silnika, ale po usunieciu ich nie pojawily sie ponownie: 5 DTCs Found: 00515 - Camshaft Position Sensor (G40) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 17978 - Engine Control Module Blocked by Immobilizer 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal 35-10 - - - Intermittent 16514 - O2S B1 S1: Ciruit Failure 35-10 - - - Intermittent 00561 - Fuel Mixture Adjustment 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
mateogda Opublikowano 12 Lipca 2008 Opublikowano 12 Lipca 2008 Żeby ocenić przepływkę zrób dynamicznie 002, w 007 widać że przelewa mieszankę stąd 00561. Rozumiem z opisu, że auto niema LPG?
amiga Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Opublikowano 14 Lipca 2008 Wielkie dzięki za info: Auto nie ma LPG. Jutro zrobię jeszcze te pomiary 002, 007 jeszcze.[br]Dopisany: 13 Lipiec 2008, 00:28 _________________________________________________Wrzucam grupę 002 i 007 Group A: '002 Engine Engine Fuel Injectors Air TIME Speed Load Average Time Mass Flow MARKER STAMP /min ms ms g/s 0.5 1480 6.15 13.93 28.12 0.89 1560 6.25 13.59 31.59 1.27 1600 6.3 13.5 33.12 1.66 1680 6.35 13.5 32.64 2.04 1720 6.5 13.76 29.79 2.42 1760 6.5 13.59 32.29 2.81 1800 6.55 13.5 30.69 3.18 1880 6.6 13.5 31.94 3.56 1920 6.65 13.5 31.81 3.94 1960 6.7 13.59 32.78 4.33 2040 6.8 13.76 30.9 4.71 2080 6.85 13.67 33.06 5.1 2160 6.9 13.76 35.56 5.48 2200 7 13.93 34.51 5.86 2240 7 13.93 34.93 6.25 2320 7.05 14.02 39.65 6.62 2360 7.15 14.36 42.98 7.02 2400 7.2 14.45 45.21 7.4 2480 7.3 14.79 45.69 7.78 2520 7.35 14.88 44.65 8.17 2600 7.45 15.65 44.93 8.54 2640 7.55 15.31 47.08 8.92 2720 7.6 15.39 46.67 9.29 2760 7.75 15.82 49.03 9.66 2800 7.85 15.91 50.21 10.06 2880 8 16.34 51.73 10.44 2920 8 16.25 51.67 10.82 3000 8 16.25 52.01 11.19 3040 8 16.25 54.31 11.58 3080 8.05 16.17 53.96 11.96 3120 8.1 16.25 56.18 12.34 3200 8.35 16.68 59.17 12.73 3240 8.6 17.2 62.64 13.11 3280 8.75 17.72 62.71 13.51 3360 8.85 17.46 64.86 13.88 3400 8.75 17.2 66.32 14.26 3440 8.7 17.2 66.39 14.63 3520 8.6 17.2 65.48 15.03 3560 8.55 17.11 66.18 15.42 3600 8.45 17.03 68.12 15.8 3680 8.45 17.2 69.72 16.2 3720 8.45 17.11 68.33 16.58 3760 8.5 17.46 71.53 16.97 3800 8.5 17.2 68.4 17.33 3840 8.5 17.63 73.82 17.73 3920 8.4 17.2 71.87 18.13 3960 8.35 17.03 68.12 18.5 4000 8.35 17.2 72.22 18.9 4000 8.3 17.2 72.15 19.29 4080 8.2 16.77 72.78 19.67 4080 8.1 16.77 75.69 20.04 4120 8 16.25 72.29 20.42 4160 7.9 16.08 74.09 20.81 4200 7.7 15.48 67.01 21.21 4240 7.7 15.57 73.06 21.62 4280 7.65 15.57 73.54 22.02 4320 7.5 14.88 67.15 22.42 4320 7.45 14.88 68.4 22.82 4360 7.35 14.71 73.82 23.21 4400 7.3 14.53 69.23 23.61 4440 7.25 14.36 71.32 24 4440 7.2 14.19 69.58 24.39 4480 7.1 13.93 67.08 24.76 4520 7.1 13.93 69.23 25.12 4560 7.1 13.93 68.61 25.51 4560 7.05 13.93 68.89 GRUPA 007: Group A: '007 Lambda Voltage Duty Cycle (no units) TIME MARKER STAMP % V % 0.01 0 0.79 99.6 1 0.37 0 0.785 99.6 1 0.75 0 0.795 99.6 1 1.12 0 0.765 99.6 1 1.5 0 0.75 99.6 1 1.89 0 0.82 99.6 1 2.29 0 0.84 99.6 1 2.67 0 0.855 99.6 1 3.05 0 0.86 99.6 1 3.44 0 0.86 99.6 1 3.82 0 0.865 99.6 1 4.21 0 0.87 99.6 1 4.59 0 0.875 99.6 1 4.97 0 0.88 99.6 1 5.36 0 0.88 99.6 1 5.74 0 0.875 99.6 1 6.13 0 0.875 99.6 1 6.49 0 0.87 99.6 1 6.88 0 0.865 99.6 1 7.26 0 0.87 99.6 1 7.66 0 0.865 99.6 1 8.05 0 0.87 99.6 1 8.41 0 0.865 99.6 1 8.8 0 0.865 99.6 1 9.17 0 0.855 99.6 1 9.55 0 0.86 99.6 1 9.93 0 0.865 99.6 1 10.35 0 0.87 99.6 1 10.75 0 0.875 99.6 1 11.12 0 0.875 99.6 1 11.5 0 0.875 99.6 1 11.87 0 0.875 99.6 1 12.25 0 0.885 99.6 1 12.64 0 0.88 99.6 1 13 0 0.885 99.6 1 13.39 0 0.89 99.6 1 13.79 0 0.895 99.6 1 14.17 0 0.895 99.6 1 14.54 0 0.895 99.6 1 14.92 0 0.89 99.6 1 15.34 0 0.885 99.6 1 15.72 0 0.885 99.6 1 16.12 0 0.88 99.6 1 16.56 0 0.875 99.6 1 16.94 0 0.87 99.6 1 17.32 0 0.875 99.6 1 17.69 0 0.88 99.6 1 18.08 0 0.875 99.6 1 18.46 0 0.875 99.6 1 18.84 0 0.88 99.6 1 19.23 0 0.885 99.6 1 19.63 0 0.885 99.6 1 20.03 0 0.885 99.6 1 20.44 0 0.885 99.6 1 20.83 0 0.88 99.6 1 21.21 0 0.88 99.6 1 21.6 0 0.875 99.6 1 21.98 0 0.875 99.6 1 22.38 0 0.885 99.6 1 22.76 0 0.875 99.6 1 23.13 -6.3 0.895 0 1 23.51 -10.2 0.73 0 1
mateogda Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 25.51 4560 7.05 13.93 68.89 Robiąc logi dynamiczne kręć silnik do końca "zielonego pola", a przynajmniej do obrotów przy których twój silnik osiąga moc maksymalną.
amiga Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Opublikowano 15 Lipca 2008 Robiłem tak jak jest napisane od 1500-4200(4500) zresztą do czerwone pola na 4 nawet nie dojdę bo coś zrypane max 160 gdzieś poleci. Powyżej 4000 jest spadek mocy bardzo. Tak jakby komputer wchodził w tryb awaryjny.[br]Dopisany: 15 Lipiec 2008, 14:46 _________________________________________________W weekend będę czyścił przepływkę i przepływomierz to zobaczymy ;/ bo obroty też mi skaczą.
mateogda Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 Robiłem tak jak jest napisane od 1500-4200(4500) To się chyba diesla tyczyło? Pozatym możesz pociągnąć na niższym biegu, np. na dwójce...
MIIKEW Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 hey ja właśnie też doprowadzam swojego ARG do porządku i miałem podobne objawy, powyżej 4000 to nie chciał nawet jechać, prawie sie cofał , wypiołem wtyczke z przepływomierza i auto rakieta, chodziło super, tylko paliło około 14l na trasie, 230pln nowa przepływka (regenerowany bosh) i już jest wszystko ok może Ci to coś pomoże ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się