Sidney Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Auto było na VAG-u i nie wykazało absolutnie żadnych błędów, odczyty z czujników wydawały się być prawidłowe jednak statyczny kąt wtrysku wynosi 5 st. a powinien wynosić 10-12 st. co objawia się lekkim spadkiem mocy, większym spalaniem no i prychaniem z wydechu. W silniku z 1997 roku jest już cewka z rozdzielaczem zapłonu więc o regulacji mogę zapomnieć ale któryś z czujników mi jednak rozjeżdża zapłon, są domysły typu czujnik halla, położenia wału albo spalania stukowego ale na ile trafne to nie wiem, odpala dobrze, obroty nie falują...Czy gdyby świece był zasyfione to mogłoby być powodem tego problemu ? Może cewka się sypnęła ? Na razie wolałbym sprawdzić takie rzeczy które mogę zrobić samemu i które za dużo nie kosztują Panowie, macie jakieś sugestie ? bo mnie już się kończą pomysły...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się