Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o ocenę logów turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam . Po zimie miałem odcinkę (zamuł) przy 3 tys wiadomo ale trochę mu deptałem i już tego nie ma. Niestety mam taki objaw często ze jak wyprzedzam i mam 3 bieg przy 4 tys wrzucam 4 bieg i jest dziura trzeba chwile poczekać żeby znowu ciągnął.

Zrobilem logi statyczny i dynamiczny grupy 11 i tu o dziwo zastanawia mnie dzialanie N75 bo wyczytalem tu na forum powinno przy OFF byc 0% a przy ON 100% a jest odwrotnie.

to log statyczny i dynamiczny grupy 11 :

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

to druga próba logu dynamicznego:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

a tu log dynamiczny grupy 10:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

mi wyglada na to jakby turbina przeładowywała albo N75 nie domaga a waszym zdaniem jak to wygląda :eusathink::eusathink:

---------- Post dopisany 02-05-2013 at 08:46 ---------- Poprzedni post napisany 01-05-2013 at 11:04 ----------

czyli nie ma co liczyć na odpowiedź?

Opublikowano

W drugim logu widac, ze kierownice stoja. Jak juz raz chwycily, to malo kiedy same puszcza ;) ale podmien jeszcze n75 z n18, wtedy wykluczysz bledne sterowanie. W dodatku sprawdz jak dziala gruszka, daj 011 w basic settings i obserwuj rami gruszki jak pracuje, powinno tak:

Opublikowano

sztanga chodzi tak jak ta na filmiku. Jak podmienic N75 na N18 to to samo? chciałem wyczyscic turbo ale nie moge odkrecic srub 12 klucz mi sie juz omyka. Egr odkrecilem i wyczyscilem dzis syf jak cholera byl

Opublikowano

jak grucha chodzi plynni tak jak z filmu to nie ma co czyscic. n18 z n75 praktycznie tak, a napewno wystarczy zeby zdiagnozowac :wink:

Opublikowano

a który to N18:doh: bo to mój pierwszy traktor:wink:

jeszcze wrzuce filmik sztangi tylko zejde do garażu

Opublikowano

n 18 z tylu plastikowej rury z dolotu, wyglada identycznie.

Opublikowano

czyli podmienic i zrobic log dynamiczny grupy 11? a n75 wstawic za n18?

tu filmik sztangi:

sztanga turbiny - YouTube

---------- Post dopisany 03-05-2013 at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany 02-05-2013 at 19:15 ----------

a więc tak podmieniłem n75 na n18 i nie zrobiłem logow bo moim zdaniem nie ma sensu. Golym okiem widac ze w probie basic 11 podnosi z przeskokami sztange czyli ma ciezko a jak z powrotem podmienilem tak ze n75 jest na swoim miejscu to podnosi plynnie do gory i opada tak jak na filmiku.

"turbina

niem.: turbolader

pojęcia związane z turbiną:

- N75 [LDR] zawór regulujący ciśnienie doładowania [niem.: Ladedruckregelventil];

- DTC 00575.

1. diagnostykę rozpoczynamy od upewnienia się, iż lmm działa poprawnie oraz, że dynamika gazów spalinowych nie jest niczym zakłócona.

2. dokonujemy analizę grupy 011BS w próbie statycznej.

ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75.

zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie.

w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość." cytat z diagnostyka audi a4

wiec dlaczego u mnie jest odwrotnie czyli na OFF N75 osiaga 99.6% a na ON 0% czyli odwrotnie?:shock3:

więc turbo do czyszczenia czy jeszcze cos sprawdzic?

---------- Post dopisany at 13:12 ---------- Poprzedni post napisany at 12:37 ----------

własnie sie doczytałem że jednak z n75 przy off ma tak byc a tak jak jest w cytacie to jest dla silnika 2.5 tdi:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...