Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.8 ADR] Łańcuch rozrządu


Gość Kaziu_Wichura

Rekomendowane odpowiedzi

Kaziu_Wichura, cena może oscylować w granicach 400zł, tak jak już napisano...

Tu cena z ETKI w EUR :

okkoin6.jpg

W interCarsie widzę :

łańcuch rozrządu SWAG - 105zł

uszczelka napinacza łańucha rozrządu Elring - 30 zł

No i oczywiście napinacze dla paska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura
Kaziu_Wichura, cena może oscylować w granicach 400zł, tak jak już napisano...

Tu cena z ETKI w EUR :

Obrazek

ooo dzięki. Trochę spadł mi kamień z serca!

I tak czeka mnie nie mały wydatek: 100 zł łańcuch + 400 zł napinacz + 200 zł robocizna = 700 zł jak nic. Ehhhh posiadanie samochodu w tym kraju nie jest jednak takie łatwe... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dowiadywałem sie o ten łańcuch w lublinie w serwise Audi Danelczyk. Nie mozliwe żeby kosztował 300 Euro. Kosztuje około 435 złtych

łancuch kosztuje mniej.. jakieś 100 zł

Te 400 to za napinacz do łańcucha

:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauważ że ADR ma 20V,a więc co za tym idzie muszą być dwa wałki rozrządu-to czym jest napędzany ten drugi wałek-właśnie tym łańcuchem.

Nie muszą być dwa. Ilość wałków rozrządu nie zależy wprost od ilości zaworów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam lekturę http://www.a4-klub.iq.pl/smf/index.php/topic,11405.0.html . Przerobiłam ten problem na własnej skórze i wtedy ja korzystałam z Waszych porad. Mam nadzieję że ten link przyda się teraz innym. Wiem tylko, ze wymiana napinacza i łańcucha zakończyła wszystkie dziwne "stukania" z tylnej części silnika (na wolnych obrotach auto chodziło jak diesel). Koszt był straszny ze względu na fakt, że ten cholerny napinacz był elektroniczny. Ale było warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tej elektroniki w tym napinaczu to jest tylko elektryczny zaworek sterujący przepływem oleju. ;) Od niego zależy przestawienie faz rozrządu bo od 1998 r. silniki te miały zmienne fazy rozrządu.

I niestety za tę przyjemność płaci się tyle kasiorki. :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...