kolec05 Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 witam wszystkich chciałem zrobić sobie chipa silnika ale bez zmiany wtrysków turbiny i kompa. mam turbinę WG i znalazłem firmę goodhope w pleszewie woj. wielkoposkie tam gościu może mi z 90km. zrobić 115 km. ma chamownię ale nie wiem czy sam programy pisze czy poprostu wgrywa gotowce, słyszeliście coś o tej firmie goodhope jest gona polecenia z góry dziękuje.
kolec05 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Opublikowano 2 Maja 2013 o co chodzi z tym ? (na pompie 10 zrobisz) nawet jak by mi zrobił 110 to wydaje mi się że było by dobrze.A 20 koników więcej to i tak było by dobrze, ale nie wiem czy ta firma jest dobra myślałem że może ktoś coś o niej słyszał .
spanky Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 witam wszystkich chciałem zrobić sobie chipa silnika ale bez zmiany wtrysków turbiny i kompa. mam turbinę WG i znalazłem firmę goodhope w pleszewie woj. wielkoposkie tam gościu może mi z 90km. zrobić 115 km. ma chamownię ale nie wiem czy sam programy pisze czy poprostu wgrywa gotowce, słyszeliście coś o tej firmie goodhope jest gona polecenia z góry dziękuje. jest dobra , mozesz tam spokojnie jechac ....
michalcent Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Panowie, a w silnkku AFF jest pompa 10 ?,i czy jest sens zmiany na wtryski afn ,żeby uzyskać 120 km.
spanky Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Panowie, a w silnkku AFF jest pompa 10 ?,i czy jest sens zmiany na wtryski afn ,żeby uzyskać 120 km. tak jest 10-tka ... ostatnio robilem takie auto wyszlo tyle -> Audi A4 B5 1.9 TDI 75 PS silnik AFF - 255Nm / 111PS jak chcesz 120 PS to wtryski od 110-tki ...
levis1991 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 wtryski 0.205 afn-a asv-a są młodsze, mimo że to samo to afn-a bardziej bym preferował
kolec05 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Opublikowano 2 Maja 2013 ok dzięki jeszcze muszę tylko turbinę do regeneracji oddać i za bardzo nie wiem gdzie, jak byście podpowiedzieli to było by fajnie nawet do poznania mogę pojechać albo zielona góra lub gorzów wielkoposki chodzi oto żeby było zrobione dobrze . zamieściłem mój wątek w diagnostyce vag wygląda że turbinka siedzi, oddam do regeneracji i i pojadę podnieść parę koników dzięki i pozdrowionka .
Bedzial Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 A nie lepiej za pieniadze na regeneracje tej turbinki kupic uzywke lepsza + wtryski z AFNa np?
danielom Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 A nie lepiej za pieniadze na regeneracje tej turbinki kupic uzywke lepsza + wtryski z AFNa np? Duzo zabawy ze zrobieniem sterowania do turbo innego niz 1z. Levis, wtryski asv maja cisnienia 220/300 a afn 190/300.
vauxhall95 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 znalesc dobre asv jest duzo gorzej niz afn.ASV szybciej sie poddaja.
kolec05 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Opublikowano 2 Maja 2013 A nie lepiej za pieniadze na regeneracje tej turbinki kupic uzywke lepsza + wtryski z AFNa np? może lepiej ale musiałbym najpierw znaleść dobre turbo nawet na alegro gościu miał gdzieś chyba z konina turbina od 1z ale z wirnikiem od 130 (hybryda)czy coś takiego, podobno jakaś dobra firma mu to robiła, pisał też że pompuje 1.2 bara albo trochę więcej napewno 1.2 bara pompuje ,potem trzeba było wtryski znaleść i odpowiednio ustawić,ja tego nie umiem, więc znowu dodatkowe koszty wydaje mi się że jak mi dołoży 20 koników to będzie ok.Tylko turbinkę muszę zrobić ,tutaj na forum znalazłem firmę MOTO REMO co o niej sądzicie .Jechałbym do poznania.
Bedzial Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Po prostu wydaje mi sie ze chcesz w tego 1z wlozyc takie pieniadze w osprzet za ktore spokojnie kupilbys przekladke z 1z do AFNa np, Za softa wtedy zaplacisz podobnie a bedziesz mial ze 140 konikow i wtedy inwestycja moim zdaniem bedzie sie oplacac.
ziomek0101 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Zrobi spokojnie 118 koni z 1Z..ja osobiscie mam zrobiony program,wywalony katalizator,zalepiony egr i chodzi w miare dobrze.Ostatnio a4 110 koni mi nie dal rady... Mysle jeszcze nad zmiana wtryskow na wieksze tylko nie wiem czy wtedy nie trzeba korekty programu robic?? co o tym sadzicie??
levis1991 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 pokaz wykres kolego jak mozesz z tymi 118konmi
ziomek0101 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Nie mam wykresu ale 110 koni mi rady nie daje wiec musi byc cos ponad 110... Ja mam wgranego gotowca tylko jak bym chcial zmienic wtryski to musze korekcje programu robic czy nie trzeba???
danielom Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 A nie lepiej za pieniadze na regeneracje tej turbinki kupic uzywke lepsza + wtryski z AFNa np? Duzo zabawy ze zrobieniem sterowania do turbo innego niz 1z. Levis, wtryski asv maja cisnienia 220/300 a afn 190/300. nie tylko tym sie róznią, napisze tylko ,że z afn-a są wydajniejsze ---------- Post dopisany at 15:37 ---------- Poprzedni post napisany at 15:36 ---------- ps : mam kompy z ahu ( 16bit ) po chip-ie jak ktos chetny to na pw Ekspert ze swoja oferta wszedzie sie wciśnie Wydajniejsze bo?
michalcent Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 JA też modyfikuje swojego AFF.Katalizator out, wyczyściłem kolektor dolotowy z tego syfu i go wypaliłem .Auto odrazu odżyło.Zaślepiłem egr i znowu przyrost mocy .Ustawienie konta wtrysku 51 i dawka paliwa 3.8.Teraz idzie jak burza:D.Jak bym chciał wymienić wtryski na afn to jakie polecacie ,gdzie kupić ?,na alegro ?z jakiegoś auto złomu,czy jest jakiś pompiarz co zakłada końcówki .Bo chętnie bym sie pominoł za te moje,żeby nie przepłacać. ---------- Post dopisany at 13:58 ---------- Poprzedni post napisany at 12:46 ---------- To 120 to max co można na tej pompie wycisnąć?i tej turbinie?nawet po przerobieniu 10 na 11?
Bedzial Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Nie mam wykresu ale 110 koni mi rady nie daje wiec musi byc cos ponad 110... Ja mam wgranego gotowca tylko jak bym chcial zmienic wtryski to musze korekcje programu robic czy nie trzeba??? AFN, AFNowi nie rowny. Te auta/silniki maja juz nascie lat i po takim czasie roznica mocy jest wielce zalezna od jego stanu. Ponadto wez pod uwage ze ten drugi kierowca mogl nie wykozystac w 100% mocy oraz ty mogles miec lepsze paliwo od niego. Jak sie okresla moc na podstawie tego ze sie lyknelo auto o mocy 110 km to trzeba wziasc te rzeczy pod uwage
McCoob Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Dokładnie, nie raz zrobiłem serią AHU kumpla w ADR w b5 90 KM vs. 125KM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się