lukasz1813 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Witam Mój problem polega na tym że nie mam podciśnienia na gruszce od turbo i klapa gasząca też nie zamyka się co skutkuje szarpaniem przy gaszeni samochodu. Od czego zacząć szukając usterki? Macie jakieś propozycje? Podrawiam
divers09 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 sprawdź zawór n75 ten na dole kolo chłodnicy on podaje podciśnienie na gruszkę i zawór klapy gaszącej tu masz link jak wygląda schemat podciśnienia w twoim silniku http://a4-klub.pl/1-9-191/schemat-podcisnienia-1-9-tdi-ajm-szukam-272020/
lukasz1813 Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Opublikowano 8 Maja 2013 Jak sprawdzić ten zawór? Po odpięciu wężyka z gruszki nie ma na nim ciśnienia
kapete Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Ty najpierw dobrze sprawdź wszystkie wężyki, szczególnie te na dole. Też tak miałem - pękł taki króciutki 10 cm wężyk.
divers09 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 zobacz czy dochodzi podciśnienie do n75 albo podmień go z n18 tym co steruje EGR
lukasz1813 Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 Podciśnienie nie wychodzi z n75. Gdy podmienię n75 z n18 i sztanga zacznie pracować wtedy mogę tak jeździć? Czy kupić nowy zawór?
michu93 Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Właśnie mam pytanie, czy zamieniony zawór n75 z n18 może mieć wpływ na spalanie? u ojca podmieniłem i chwilowo tak jeździ ale spalanie jak twierdzi wzrosło mu do ok 10l.
lukasz1813 Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Opublikowano 11 Maja 2013 Okazało się że uszkodzeniu uległ wężyk o długości ok 10 cm idący z zaworu n75. Wężyki wszystkie wymienione na nowe i autko śmiga aż miło Dzięki wszystkim za zainteresowanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się