Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosze o analizę logów po wyminie turbiny


nitro3241

Rekomendowane odpowiedzi

witam proszę o analizę logów po wyminie turbiny w moim ajm wydaje mi sie ze n75 bardzo wysoko oscyluje czy muszę wyregulować sztangą czy przycina sie turbina :

Grupy: 003,011,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na 4 biegu

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,011,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na 3 biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wymieniałeś gruchę na inną to nie ma znaczenia, że jest ustawiona oryginalnie - tak się dzieje jak się zamawia siłownik podciśnienia np. z allegro i nie jest on oryginalny tj. dedykowany dla konkretnej turbosprężarki - jedne są dłuższe a inne krótsze mimo, iż każde są do turbo od 90 czy 110 KM czy też 115 lub więcej dla silnika TDI. Passaty i Audi A4 i wzyż mają krótsze skoki cięgna (czyli sztangi przy gruszce) niż Golfy IV, A3 i Seaty oraz Skody z tym samym silnikiem. Dletego zawsze warto sprawdzać oznaczenie wypalone metodą elektroiskrową na gruszce oryginalnej by szukać odpowiedniej np. na mojej z silnika ALH (90 KM) w Golfie IV ma ona oznaczenie (99-022 77 C2 434855-4 odczytane na jej górnej stronie okręgu przy króćcu podciśnienia) i zakup niby identycznej ale np. z Passata czy A4 będzie miał zupełnie inny efekt jej pracy.

Właśnie procent wysterowania N75 w Twoim logu dynamicznym 011 jak i wartość rzeczywistego ciśnienia doładowania świadczy o tym, że należy wydłużyć sztangę ale to wcale nie gwarantuje sukcesu jeśli okaże się, że grucha ze sztangą nie są od turbo z tego konkretnie silnika A4 tylko np. z Golfa IV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam na pamięć wszystkich turbin i ich siłowników podciśnienia ale jeśli założyłeś od kolegi turbo z BRB a inny silownik podciśnienia (kompletu od niego raczej nie założyłeś bo śwaidczyłoby to o tym, że pewnie się bawił długością sztangi) to zobaczmy co będzie jeśli tę sztangę wydłużysz a wydłuszyć powinieneś bo masz stałe przeładowanie i (duży procent wysterowania N75 - dlatego piszemy abyś wydłużył cięgno przy gruszce) jeśli się ciśnienie rzeczywiste zmieni a powinno się zmniejszyć i wyrównać z ciśnieniem zadanym to będzie OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie odkreciłem o 1,5 obr wyszło tak:

Grupy: 003,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na 3 biegu

Grupy: 011,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na 4 biegu

---------- Post dopisany at 10:04 ---------- Poprzedni post napisany at 09:46 ----------

kolego sztomel to był komplet czyli turbo od brb wraz z grucha i kolektorem kolektor tylko mój założyłem ale oznaczenie na gruszce jest inne niż na mojej sorry ze zapomniałem napisać,auto mam po wirusie 143km,347nm

---------- Post dopisany at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany at 10:04 ----------

dzisiaj jeszcze wydłużyłem sztangę o 1 obrót i oto efekt:

Grupy: 011,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

zostawić tak czy jeszcze wydłużyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wczesniej wydaje mi sie ze przy zmianie biegow lekko slabnie ale moze to subiektywne odczucie,może wirus zle zrobiony ale wczesniej było ok

---------- Post dopisany 08-05-2013 at 11:42 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2013 at 19:19 ----------

audi_kol_page_1.jpg

---------- Post dopisany 09-05-2013 at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2013 at 11:42 ----------

logi po dzisiejszym logowaniu na 4 biegu i dalej przełdowuje

Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to rusz jeszcze troche sztange ... choc mozesz stracic dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie

Podepnę sie pod temat.

Kupiliśmy B5 AJM i muliło go. wyczytałem na forum aby posprawdzać wężyki podciśnienia sprawdziliśmy i okazało się ze kilka było w nie najlepszym stanie wymieniliśmy je na chyba troszkę mniejsze bo 3,2mm. Dodam ze wcześniej był błąd niedoładyowania i po poczytaniu o tym problemie wymieniliśmy wężyki. Po wymianie była poprawa ale nie znaczna to podmienienie przepływki i wymiana bo była poprawa. A teraz występuje coś takiego ze miedzy 2 a 3 biegiem( automat) obroty dochodzą do 3 tys i nieznacznie spadają potem idą dalej. Auto nie jest w stanie na 5 biegu rozpędzić się nie więcej niż 160 a wcześniej przed zmianami było tylko 140. Czy przyczyna mogą byc wężyki o mniejszym przekroju??? Proszę o szybką odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wczoraj wymieniliśmy wężyki i oraz filtr paliwa no i niestety nie ma poprawy. Nawet podobno jest lekkie pogorszenie. Chyba nie miną nas logi. Jak znajdę chwile czasu to zrobimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...