Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spalanie oleju (niestety nie napędowego)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

przed remontem w dolocie było mokro? jak jest teraz?

za dużo znika oleju żeby nie było widać.. są jakieś błędy?

Edytowane przez RALF76
Opublikowano

tak, przed remontem było mokro w dolocie, co dziwne po remoncie też.. zregenerowałem nawet ostatnio turbinę ale nic to nie pomogło.. mechanik mierzył kompresję, podobno wszystko jest jak należy.

Opublikowano
W dniu 18.02.2021 o 18:02, bea4good napisał:

Obecnie Millers EE Longlife 5W40, wcześniej jeździłem na MOTUL-u

Do tego silnika powinno się lać olej 5W30. Jest to ważne. 

Opublikowano

i taki lałem, mechanik zaproponował mi 5W40 w momencie kiedy silnik zaczął znowu brać olej.

Opublikowano (edytowane)

drodzy forumowicze,

Edytowane przez bea4good
Opublikowano

Jak wyglądał dpf po wyjęciu? Był zawalony olejem?

Możliwe, że chłodnica oleju jest nieszczelna i wypych gdzieś olej a nie zostaje spalony. 

Opublikowano

W DPF było dużo sadzy, można fizycznie sprawdzić ew. wyciek z tej chłodnicy ?

Opublikowano

Musisz się do niej dostać. Albo wywala na zewnątrz olej albo do wewnątrz, wtedy płyn chłodniczy miesza się z olejem i jest brunatno-szary. 

Opublikowano (edytowane)

w takim razie z

Edytowane przez bea4good
Opublikowano

Są tylko dwa wyjścia  albo nieszczelność albo zostaje spalany. Cudów nie ma:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...