Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spalanie oleju (niestety nie napędowego)


genie

Rekomendowane odpowiedzi

przed remontem w dolocie było mokro? jak jest teraz?

za dużo znika oleju żeby nie było widać.. są jakieś błędy?

Edytowane przez RALF76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, przed remontem było mokro w dolocie, co dziwne po remoncie też.. zregenerowałem nawet ostatnio turbinę ale nic to nie pomogło.. mechanik mierzył kompresję, podobno wszystko jest jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.02.2021 o 18:02, bea4good napisał:

Obecnie Millers EE Longlife 5W40, wcześniej jeździłem na MOTUL-u

Do tego silnika powinno się lać olej 5W30. Jest to ważne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i taki lałem, mechanik zaproponował mi 5W40 w momencie kiedy silnik zaczął znowu brać olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyglądał dpf po wyjęciu? Był zawalony olejem?

Możliwe, że chłodnica oleju jest nieszczelna i wypych gdzieś olej a nie zostaje spalony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz się do niej dostać. Albo wywala na zewnątrz olej albo do wewnątrz, wtedy płyn chłodniczy miesza się z olejem i jest brunatno-szary. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...