RALF76 38 Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 (edytowane) przed remontem w dolocie było mokro? jak jest teraz? za dużo znika oleju żeby nie było widać.. są jakieś błędy? Edytowane 20 Lutego 2021 przez RALF76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea4good 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 tak, przed remontem było mokro w dolocie, co dziwne po remoncie też.. zregenerowałem nawet ostatnio turbinę ale nic to nie pomogło.. mechanik mierzył kompresję, podobno wszystko jest jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur11 1 Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 W dniu 18.02.2021 o 18:02, bea4good napisał: Obecnie Millers EE Longlife 5W40, wcześniej jeździłem na MOTUL-u Do tego silnika powinno się lać olej 5W30. Jest to ważne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea4good 1 Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 i taki lałem, mechanik zaproponował mi 5W40 w momencie kiedy silnik zaczął znowu brać olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea4good 1 Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 (edytowane) drodzy forumowicze, Edytowane 9 Listopada 2021 przez bea4good Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 Jak wyglądał dpf po wyjęciu? Był zawalony olejem? Możliwe, że chłodnica oleju jest nieszczelna i wypych gdzieś olej a nie zostaje spalony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea4good 1 Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 W DPF było dużo sadzy, można fizycznie sprawdzić ew. wyciek z tej chłodnicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 Musisz się do niej dostać. Albo wywala na zewnątrz olej albo do wewnątrz, wtedy płyn chłodniczy miesza się z olejem i jest brunatno-szary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea4good 1 Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 (edytowane) w takim razie z Edytowane 9 Listopada 2021 przez bea4good Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 Są tylko dwa wyjścia albo nieszczelność albo zostaje spalany. Cudów nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się