mardoczek Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Witam Panowie. Poniżej podaje swoje logi, proszę o dyskusje i ocenę. Statyczne: Grupy: 001,002,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i dynamiczne: Grupy: 120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,118,120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
german81 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 sprawdz szczelnosc układu turbo .a zwałaszcza zawór DV czy jest sprawny . najlepiej jak bys zrobił test cisnieniowy szczelnosci .kiedy wymieniałes swiece ?
mardoczek Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 Na moje oko na początek, cewki szwankują, spalanie stukowe (cokolwiek to znaczy), turbina trochę tak jakby troszkę przeładowywała, przepływka do czyszczenia. Może nieszczelność jakaś, nie wiem?? Damian liczę na Twoje sugestie. Dzięki.
Łukasz13 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Dv i świece na początek, przepływka mało pokazuje.
mardoczek Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 muszę luknąć do książki serwisowej albo zadzwonić najlepiej do ASO. Czekam na pełne tłumaczenie książki serw. Ostatni wpis był w grudniu zeszłego roku. Podrzuć jakiś link do zrobienia testu ciśnieniowego. A co z cewkami?? W którym miejscu jest ten zawór DV???
Łukasz13 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 http://www.mobil-tech.pl/wp-content/gallery/a4b618t-eko/dsc05616.jpg to takie czarne z dwoma wężykami grubszymi i jednym cienkim:kox:
mardoczek Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 Panowie nowe logi po wymianie Dv-ki (...710N) + świece platynowe. Statyczne: Grupa 01 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupa 02 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 20 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 31 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 115 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 118 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 120 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy 120, 002,115 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ---------- Patrzcie na dzisiejszą datę bo chyba nadpisało nazwy, sorki.
roman_tyk Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 zobacz sobie jeszcze korekty dlugoterminowe w grupie 032 po wymianie swiec ciagle stuka napinacz lancucha slychac czy nie? co z cewkami?
mardoczek Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 No właśnie myślałem, że się coś poprawi.....a jak z doładowaniem i przepływką teraz po wymianie Dv-ki?? W rzeczywistości jakoś szczególnie różnicy nie odczułem, a zawór upustowy faktycznie był nieszczelny. Jeżeli chodzi o 710N to sprężyna chodzi ciężej, musi być sztywniejsza. Akcja serwisowa cewek prawdopodobnie była robiona w 2011 r ale na ile cewek to nie wiem, wyleciało mi to całkowicie, żeby zapytać w serwisie. Jutro czeka mnie rozmowa, będę miał chwile to zadzwonię. Jeszcze leżą i czekają do wymiany filtry: powietrza i kabinowy a później olej Mobil 5W50 peak... + filtr mana i paliwko na końcu też mana. Zrobieę też tą 32, rozumiem, że tak samo dynamicznie???. A co do napinacza, nie wiem, motor w miarę równo i cicho pracuje. ---------- Post dopisany 10-05-2013 at 14:38 ---------- Poprzedni post napisany 09-05-2013 at 21:36 ---------- Jezeli chodzi o akcje serwisowa cewek byla robiona w 06.2011 roku, cewki prawdopodobnie nie byly wadliwe. Jezeli maja nr-y: 06A805115D lub ....115R to nie podlegaja wymianie a u mnie z tego co pamietam, jak wymienialem swiece chyba takie nr-y byly. Jak bede w domu to sprawdze jeszcze.
german81 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 przepływka w miare ok doładowanie tez trzyma dobrze . jedynie zostało to spalanie stukowe do ogarnirecia .
mardoczek Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 jak to ogarnąć??? Sprawdziłem cewki i jest trochę inaczej jak gość przez tel mi mówił, 2 cewki są o nr 06A 905 115D i 2 szt 06B 905 115R i już w końcu nie wiem czy należy mi się wymiana czy nie??? A chciałem zapytać przy okazji wymiany oleju o czyszczenie smoka, sporo osób pisze, że te modele mają go zapchanego?? Co trzeba zrobić żeby go wyczyścić??
Łukasz13 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 jak to ogarnąć??? Sprawdziłem cewki i jest trochę inaczej jak gość przez tel mi mówił, 2 cewki są o nr 06A 905 115D i 2 szt 06B 905 115R i już w końcu nie wiem czy należy mi się wymiana czy nie??? A chciałem zapytać przy okazji wymiany oleju o czyszczenie smoka, sporo osób pisze, że te modele mają go zapchanego?? Co trzeba zrobić żeby go wyczyścić?? Trzeba zdjąc miskę a to troche roboty jest, co do logów to wydaje mi sie że przepływka troche za mało pokazuje, poszukaj na forum logów z innego sprawnego bfb i porównaj. Odczytaj korekty z bloku 32 w pierwszym i drugim okienku.
german81 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 przepływka pokazuje mniej niz w sprawnym BFB bo jest spalanie stukowe i sterownik tnie doładowanie i tym samym jest mniejszy przepływ . co do ogarniania tematu spalania stukowego trzeba sparawdzic stan napinacza łancucha w głowicy i mozna sprawdzic kompresie .
mardoczek Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 Ok Lukasz, jak dam radę to jeszcze dziś go zaloguje. A takie pytanie trochę z innej beczki, kolega ma golfa IV z 2000r 1.8T to będzie ten sam silnik co Twój chyba, chodziło mu o logi, jakie grupy musi logować, podobnie jak u nas??? Czy inaczej się to przedstawia??? ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- przepływka pokazuje mniej niz w sprawnym BFB bo jest spalanie stukowe i sterownik tnie doładowanie i tym samym jest mniejszy przepływ . co do ogarniania tematu spalania stukowego trzeba sparawdzic stan napinacza łancucha w głowicy i mozna sprawdzic kompresie . Da radę sprawdzić Vagiem kompresję chociaż??
Łukasz13 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Ok Lukasz, jak dam radę to jeszcze dziś go zaloguje. A takie pytanie trochę z innej beczki, kolega ma golfa IV z 2000r 1.8T to będzie ten sam silnik co Twój chyba, chodziło mu o logi, jakie grupy musi logować, podobnie jak u nas??? Czy inaczej się to przedstawia???---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- przepływka pokazuje mniej niz w sprawnym BFB bo jest spalanie stukowe i sterownik tnie doładowanie i tym samym jest mniejszy przepływ . co do ogarniania tematu spalania stukowego trzeba sparawdzic stan napinacza łancucha w głowicy i mozna sprawdzic kompresie . Da radę sprawdzić Vagiem kompresję chociaż?? 32 nie trzeba logować, odczytaj tylko jakie wartości w procentach są w 1 i 2 okienku, komprsji nie da radu sprawdzic vagiem:kox:
german81 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 jak w tym golfie jest silnika AGU to ;logujesz bloki 2 7 13 25 jak jest inny silnik to loguje sie te bloki co u ciebie .
mardoczek Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Opublikowano 11 Maja 2013 Dzięki wielkie za info. Mam kolejne logi, tym razem po wymianie filtrów powietrza i kabinowego i na pewno już bez błędów. Filtr powietrza był źle domknięty. Od strony turbiny kawałek filtra w rogu był przyszczypiony obudową. Natomiast w grupie 32 na początku, oczywiście przy rozgrzanym silniku pokazywało 0,0 procent z lewej i z prawej również 0,0 proc, później było 1,3 proc z lewej i 1,6 proc z prawej, a na końcu 1,5 proc - 1,6 proc. Grupy: 120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 032,020,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dobranoc, miłego weekendu . ---------- Post dopisany at 18:55 ---------- Poprzedni post napisany at 00:11 ---------- Panowie jak się mają te logi i korekty w grupie 32 do całości?? Bo wydaję się, że turbina w miarę, polepszyło się...a przepływka, kurcze szkoda, że nie dociągnąłem do odcięcia przepływki ale myślę, że też byłoby ok gdyby nie to spalanie stukowe. Co dalej począć, jutro dzień wolny to mogę coś pogrzebać. Trzeba by było wtryskiwacze sprawdzić, czy nie leją noi nie wiem jak z tymi moimi cewkami bo nikt mi nie odpisał czy są do wymiany czy nie??? Nr-y kilka postów wyżej.
Łukasz13 Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Jak masz czas to posprawdzaj wszystkie węzyki podciśnień i odmę czy nie ma jakis dziur, przetarć itd. dobrze by było zrobic test cisnieniowy układu dolotowego od przepływki. Korekty w 32 w nie budzą jakis wiekszych zastrzeżeń, jednak wartości na przepływce są co najmniej o 10 g za małe, jeśli wykluczysz inne możliwośźć dobrze by było podmienic od kogos przepływke na próbe.
german81 Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 przepływke zostaw w spokoju zrób porzadek ze stukaniem to przepływ wzrosnie bo ECU nie bedzie obcinało doaładowania .
mardoczek Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Opublikowano 11 Maja 2013 Czyli co Damian sprawdzić wtryskiwacze czy nie leją, ciśnienie paliwa, ewentualnie kompresję, zalać go dobrym paliwem 98 np i zalogować 020, co z tymi cewkami w końcu, w porządku są czy nie???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się